Paljonko sun hiustenleikkuu+väri kustantaa?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:21"]
Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.
4, joka asioi Kaaressa Bella Pelossa
[/quote]
Off Topic, mutta inhottaa kun täytyy laittaa yrityksille ulkomaankielisiä nimiä mutta sitten ne menee väärin kun ei osaa. Pelo on maskuliinisukuinen sana ja sen kanssa adjektiivin kaunis pitäisi olla myös maskuliinimuodossa eli bello ei bella. Sujuvampi olisi muutenkin toisin päin "Pelo bello"...
Tasaan itse latvat pitkästä tukastani. Onnistuu kahden peilin avulla ihan hyvin. Nuorempana tuli värjättyä itse, mutta nyt pidän enemmän omasta väristä. Eli ei maksa mitään.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:25"]
Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.
[/quote]
Off Topic, mutta inhottaa kun täytyy laittaa yrityksille ulkomaankielisiä nimiä mutta sitten ne menee väärin kun ei osaa. Pelo on maskuliinisukuinen sana ja sen kanssa adjektiivin kaunis pitäisi olla myös maskuliinimuodossa eli bello ei bella. Sujuvampi olisi muutenkin toisin päin "Pelo bello"...
[/quote]
heh, olen samaa mieltä. Italiaa en osaa, mutta tuo on aivan totta, että jos käyttää ulkomaalaista nimeä, niin mielellään edes oikein.
Mutta kampaamo on onneksi oikein hyvä...
4
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:28"]
Tasaan itse latvat pitkästä tukastani. Onnistuu kahden peilin avulla ihan hyvin. Nuorempana tuli värjättyä itse, mutta nyt pidän enemmän omasta väristä. Eli ei maksa mitään.
[/quote]
Joten miten tämä liittyikään ap:n aloitukseen...?
0 e. Luomuväri ja luonnonkihara tukka, joten sen voi tasoittaa helposti itse.
kustantaa?!?!! Ei niitä mulle kukaan kustanna, maksan ne kyllä ihan itse.
Ainoa kustannuspaikka on me, myself and I.
Suosikkikampaajalla oli heinäkuussa tarjous 92 e. (väri + leikkaus)
Väri, raidat ja leikkaus lyhyisiin hiuksiin 73 euroa.
Lyhyehköt hiukset - väri ja leikkaus - 90-95 euroa, Itä-Uusimaa
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:23"]
[/quote]
kyllä se pohjois-suomessakin isossa kaupungissa on kallista. t: ap
[/quote]
varmaan niin, jos ei ole kilpailua. Mutta noin yleensä hinta nousee vuokrien noustessa, eli se selittää stadin korkeampaa hintatasoa.
4