Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sun hiustenleikkuu+väri kustantaa?

Vierailija
06.08.2014 |

140e, keskipitkät hiukset

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

130€, lyhyt miesten leikkaus ja väri

Vierailija
2/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 euroa. Itse leikkaan ja värjään markettiväreillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:24"]10-15 euroa. Itse leikkaan ja värjään markettiväreillä.

[/quote]

Sama

Vierailija
4/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

120-130€ Jyväskylän keskustan kampaamossa. Puolipitkien hiusten raidoitus, kevytväri ja leikkaus.

Vierailija
5/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

120e, aika pitkät hiukset

Vierailija
6/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165€, 2 väriä ja latvojen tasoitus pitkiin hiuksiin.

Vierailija
7/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen hiuksen värileikkaus yli 100€? T. Kampaaja

Vierailija
8/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 17:55"]165€, 2 väriä ja latvojen tasoitus pitkiin hiuksiin.

[/quote]

käydäänköhän me samalla kampaajalla??

Vierailija
9/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 60 euroa. Polkkatukka, joka leikataan muotoon, tyviväri ja raitoja. Kampaaja ystäväni, niin saan vähän alennusta.

Vierailija
10/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 e, pitkät hiukset, Tampereen keskustassa

Vierailija
11/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:21"]

Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.

4, joka asioi Kaaressa Bella Pelossa

[/quote]

Mulla on lyhyet hiukset, johon kävin laittamassa raitoja yhdessä Helsingin keskustan kampaamoista, kun en päässyt luottokampaajalleni. Ihan ok lopputulos tuli, mutta kampaaja ei käytännössä leikannut hiuksia juuri lainkaan (vähän siisti niskaa), koska sanoin kasvattavani. Tämä tietty ihan ok, mutta luulisin että olisi vaikuttanut hintaan jotenkin. No, eipä sitä tehnyt, ja maksoin muutamasta hennosta raidasta lyhyisiin hiuksiin 140€! Kyseessä yksi ihan hyvä, ehkä "trendikäskin" kampaamo. 

Onneksi luottokampaajani on palannut reissusta, yleensä käyn hänen luonaan ja leikkaus + melkeinpä millainen värikäsittely tahansa on noin 90-100€.

Vierailija
12/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Tokmannilta tai Prismasta värin 7-15e ja leikkaan myös keskipitkät hiukseni itse. Pidän hiukset hyväkuntoisina käyttämällä hoitoainetta joka kerta, hiusöljyä joka kerta suihkusta tultua ja hiusnaamio kerran viikossa. Yhteensä käyttämäni tuotteet maksavat n. 30-60e/ vuosi. Ja on yhtä hyvännäköiset kuin kaverillani jolla menee 120e kampaajalla 2kk välein. ;) Pitkän päälle tämä systeemi on paljon halvempaa!

Vierailija
13/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:21"]

Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.

4, joka asioi Kaaressa Bella Pelossa

[/quote]

kyllä se pohjois-suomessakin isossa kaupungissa on kallista. t: ap

[/quote]

varmaan niin, jos ei ole kilpailua. Mutta noin yleensä hinta nousee vuokrien noustessa, eli se selittää stadin korkeampaa hintatasoa.

4

[/quote]

Kilpailua on, että ei se siitä ole kiinni. Vuokrat jne kulut ovat kalliita.

Vierailija
14/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:34"]

Itse ostan Tokmannilta tai Prismasta värin 7-15e ja leikkaan myös keskipitkät hiukseni itse. Pidän hiukset hyväkuntoisina käyttämällä hoitoainetta joka kerta, hiusöljyä joka kerta suihkusta tultua ja hiusnaamio kerran viikossa. Yhteensä käyttämäni tuotteet maksavat n. 30-60e/ vuosi. Ja on yhtä hyvännäköiset kuin kaverillani jolla menee 120e kampaajalla 2kk välein. ;) Pitkän päälle tämä systeemi on paljon halvempaa!

[/quote]

Toki tuo tulee halvaksi, ja kiva jos näyttää hyvältä. Ja ei tosiaan kaikki kampaajat olekaan erityisen hyviä. Mutta täytyy sanoa, että itse käyn nimenomaan kampaajalla hyvin tyytyväisenä, koska en ikimaailmassa saisi leikattua hiuksiani järkevään malliin itse, ja vielä vähemmän saisin millään kaupan väreillä luotua samanlaisia värejä joita kampaajani. Kampaaja aina sekoittaa sopivan värin, ja useimmiten tehdään niin, että ensin laitetaan yhdellä värillä joko osa päästä, koko pää tai raitoja ja sitten siihen päälle koko päähän joku toinen (ehkä kevyt)väri. Ainakin vaaleilla hiuksilla on siis turvallisempi käydä kampaajalla, jos ei halua ihan vetyperoksidiblondia väriä, tummilla hiuksilla saattaakin olla eri juttu.

Vierailija
15/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väri kaupassa maksaa, 10-15e? Äiti on parturikampaaja ja härkisti käytän häntä hyväkseni tässä asiassa.

Vierailija
16/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

120€, lyhyet ja kaksvärinen 

Vierailija
17/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verbi on maksaa! maksaa! MAKSAA!!!! MAKSAA! maksaamaksaamaksaamaksaa!

Ei kustantaa... *hukaus*

Vierailija
18/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, väri ja tasoitus yleensä n. 120e opiskelija-alennuksella. Hiuksiini laitetaan päänahan herkkyyden takia Elumenin suoraväriä, joten se nostaa hiukan hintaa. 

Vierailija
19/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako paksujen hiusten värjäämisestä periä suuremman hinnan kuin ohuiden suomalaisten haivenien?

Vierailija
20/69 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:34"]

[/quote]

Toki tuo tulee halvaksi, ja kiva jos näyttää hyvältä. Ja ei tosiaan kaikki kampaajat olekaan erityisen hyviä. Mutta täytyy sanoa, että itse käyn nimenomaan kampaajalla hyvin tyytyväisenä, koska en ikimaailmassa saisi leikattua hiuksiani järkevään malliin itse, ja vielä vähemmän saisin millään kaupan väreillä luotua samanlaisia värejä joita kampaajani. Kampaaja aina sekoittaa sopivan värin, ja useimmiten tehdään niin, että ensin laitetaan yhdellä värillä joko osa päästä, koko pää tai raitoja ja sitten siihen päälle koko päähän joku toinen (ehkä kevyt)väri. Ainakin vaaleilla hiuksilla on siis turvallisempi käydä kampaajalla, jos ei halua ihan vetyperoksidiblondia väriä, tummilla hiuksilla saattaakin olla eri juttu.

[/quote]

Kyllähän kampaaja saa ruskeankiin tukkaan monivivahteisuutta. Valitettavasti monet "markettivärjäykset" tunnistaa jo kaukaa värin luonnottomuuden perusteella.