Paljonko sun hiustenleikkuu+väri kustantaa?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:48"]Se verbi on maksaa! maksaa! MAKSAA!!!! MAKSAA! maksaamaksaamaksaamaksaa!
Ei kustantaa... *hukaus*
[/quote]
Se sana on huokaus!!!!!!!
HUOKAUS!!!HUOKAUS!!HUOKAUS!!
Ei hukaus... *sigh*
Kaupunkini paras parturi ottaa 60-70e, pitkät hiukset
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:28"]
Tasaan itse latvat pitkästä tukastani. Onnistuu kahden peilin avulla ihan hyvin. Nuorempana tuli värjättyä itse, mutta nyt pidän enemmän omasta väristä. Eli ei maksa mitään.
[/quote]
Joten miten tämä liittyikään ap:n aloitukseen...?
[/quote]
eikös kysymys ollut paljon väri ja leikkaus kustantaa? vastaus: ei mitään. ymmärsitkö nyt varmasti? aloituksessa ei puhuta kampaamoista mitään
en ole 18, ihmettelen vain
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 18:48"]
Se verbi on maksaa! maksaa! MAKSAA!!!! MAKSAA! maksaamaksaamaksaamaksaa!
Ei kustantaa... *hukaus*
[/quote]
pata kattilaa soimaa, hukaus
70 e, 2 väriä ja puolipitkät hiukset. Harvemmin leikataan, vaan huonot pois.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:19"]
Ei kustantaa... *hukaus*
[/quote]
[/quote]
Perkeleen näppäimistö! :D Lapsi roiskutti vähän mehua näppäimille, o, l ja k jumittaa aina välillä.
Mutta pääsitte tasoittamaan! Pointsit teille!
Se on silti maksaa, ei kustantaa...
Leikkaus näin pitkiin ja paksuihin hiuksiin on sen 50e pintaan laadukkaassa paikassa. Väri on oma, onneksi on luonnostaan punertavat hiukset.
Mulla ollut tapana ottaa raidat ja tasoitus. 178 € oli viimeksi. Kyseessä pitkät hiukset joten aikaa menee.
Leikkaus + väri 75€, lyhyet hiukset
40 euroa, väri ja leikkaus. Ja ihan kuitin saa tästä :D Pienen paikkakunnan etuja.
Niin ja tämä puolipitkiin hiuksiin (40 €).
Leikkaus, väri ja kulmien väri ja muotoilu 52 euroa.
58:n jatkaa, että hiukset olkapäille ulottuvat.
Noin 160 euroa, johon värin ja leikkauksen lisäksi kuuluu ripsien ja kulmien värjäys ja muotoilu. Tosin nuo jälkimmäiset tulevat vähän niin kuin kaupan päälle, eli saan jonkun sortin kanta-asiakasalennusta. Ekalla kerralla oli kallimpaa, mutta kun rupesin käymään säännöllisesti, niin hinta on laskenut. Onhan tuo korkea hinta, mutta ensimmäistä kertaa olen löytänyt kampaajan, joka osaa leikata hiuksiani, joten olen valmis maksamaan. Leikkaa myös niin hyvin, että ei tarvitse kauhean usein käydä. Minulla on lyhyehköt hiukset, mutta ovat todella paksut ja jäykät, joten niitä on vaikea muotoilla ja väriäkin niihin uppoaa todella paljon. Yleensä koko operaatioon menee lähemmäs kaksi ja puoli tuntia.
Leikkaus+väri 50,- keskisuuren kaupungin keskusta. Pelkkä leikkaus 20,- Joka toinen kk värjätään.
130€ puolipitkät/lyhyehköt hiukset. Tampereella.
Leikkaus 29€ citymarketin kampaamo, väri kaupasta 2x 4,90€. Pitkät hiukset.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 19:19"]
Ei kustantaa... *hukaus*
[/quote]
[/quote]
Perkeleen näppäimistö! :D Lapsi roiskutti vähän mehua näppäimille, o, l ja k jumittaa aina välillä.
Mutta pääsitte tasoittamaan! Pointsit teille!
Se on silti maksaa, ei kustantaa...
[/quote]
kustantaa
suorittaa jonkin menot, kustannukset, maksaa, rahoittaa. esim. Kustantaa korjaustyöt. Kustantaa jkn koulunkäynti, jku ulkomaille opiskelemaan. Erik. painattaa ja saattaa kauppaan kirjallisia tms. tuotteita. esim. Kustantaa kirjoja, nuotteja. Tarjota romaaniaan kustannettavaksi.
(arkikieltä) olla jonkin hintana, maksaa. esim. Mitäs tämä lysti kustantaa?
kustantaa
verbi
julkaista kirjallinen teos
maksaa
Synonyymisanakirja: kustantaa
kustantaa
maksaa, rahoittaa, palkata, julkaista, painattaa, julkistaa. kustantaa (54-J) (taivutus)
julkaista kirjallinen teos
maksaa, olla jonkin hintanaMitä kyseinen lysti kustantaa?
maksaa, antaa rahallinen korvausMinä kustannan tämän aterian.
Joo tottakai markettivärit näyttää tummissakin hiuksissa latteilta ja liian tasaisilta, mutta paremmilta kuitenkin kun ne markettiväreillä värjätyt vaaleat hiukset.