Paljonko sun hiustenleikkuu+väri kustantaa?
Kommentit (69)
Just kävin maanantaina. Moniväri+leikkuu maksoi puolipitkiin hiuksiin 130e.
Värjäys 20 e/kk. Hoidan hiukseni itse, koska en ole värisilmätön tumpelo. Noin iisi vuotta sitten ostin leikkaus ja ohennussakset ja eipä "kampaajalla" käymisen jälkeen koskaan itketä. Vie aikaa, mutta olen satasia rikkaampi.
tyvivärjäys, otsatukan leikkaus ja latvojen tasoitus 85€
Kampaamossa leikkuu ja väri pitkähköihin hiuksiini 60 euroa. En ymmärrä miten saatte tukanlaittoon kulumaan satoja euroja rahaa.
120 € per kerta, puolipitkät hiukset.
Ei ollenkaan. Sisko tasoittaa ilmaiseksi, minä tasoitan hänen hiukset. En värjää hiuksia.
Lyhyet hiukset 122 e iltaisin, ja jos on arkivapaa ja pääsen aamupäivällä, niin 109 e.
Kampaamossa ~120€, silloin kun on raha tiukalla ostan värin kampaamosta kotiin (12€) ja käyn pelkästään leikkauttamassa hiukset (~30€)
Olen laittanut aina värin itse noin 3 kk välein, väripaketti noin 10 euroa, hiusten leikkaus on täällä päin noin 27 euroa, joka on mielestäni aivan liikaa, ja nyt kun olen työtä vailla, olen ajatellut leikata hiukseni itse. Hiusten mallina mulla on leukaan asti ulottuva polkka. Kerran aiemmin leikkasin itse, ja muutaman kerran äitini on leikannut. Oma leikkaukseni oli suht ok, äitini leikkaamana tulos oli parempi, jopa niin hyvä, että sain kehuja töissä asiakkaalta taidokkaasti leikatuista hiuksista!
90e opiskelija-alella. :) lyhyt tukka josta värjätään tyvi ja leikataan malliin 6 viikon välein
62e pitkät hiukset. Väri, leikkuu +kuivaus ja siihen tulevat muotoiluaineet.
Värin laitan kotona kaupan värillä, koska en jaksa kerran kuussa juosta kampaajalla tyviä värjäyttämässä. Leikkaus kerran puolessa vuodessa, hinta 60 € (pesu + leikkaus + kampaus). Minulla on hartiamittainen tasapitkä tukka joten ei tarvi usein leikata.
Lähikampaamo ottaa 10 euroa pitkien hiusteni latvojen tasoittamisesta. Värjään itse Lush-kasvivärillä, yksi levy taitaa maksaa noin 16 e ja siitä riittää mulle muutamaksi kerraksi. Halpaa kuin saippua, ja kaikki kehuu mun kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia :-)
Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.
4, joka asioi Kaaressa Bella Pelossa
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 15:21"]
Ihan uteliaisuudesta - missä te 140-160 e maksavat käytte kampaajalla? Ihmettelen siksi, että itsekin käyn kampaajalla stadissa eli 1. kalleusluokan alueella ja vielä Redken-kampaamossa eli ei missään prutku-värejä käyttävässä, ja silti pääsen aika lailla huokeammalla.
4, joka asioi Kaaressa Bella Pelossa
[/quote]
kyllä se pohjois-suomessakin isossa kaupungissa on kallista. t: ap
Viimeksi oli jotakin 125 e puolipitkille hiuksille ja kyllä kirpaisi taas.
Väri (luonnollisia oman hiuksen lähisävyssä olevia raitoja tai joskus vain tyvivärjäys), kerroksittain leikattu, pitkät hiukset. Super-ihana ja taitava kampaaja. 130€. Olen joka kerta todella tyytyväinen lopputulokseen.