Matkakohde jonne sydämesi on jäänyt
tai ainakin osa siitä :)
Kommentit (204)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 14:18"]
Järkyttävää tunnustaa, mutta Las Palmas. Kymmenen "pakkoreissun" (=johonkin pakko päästä talvella viikoksi ja sitten pitkin hampain tylsälle Kanarialle palelemaan, mutta parempi sekin kuin ei mitään) jälkeen olen rakastunut juuri Las Palmakseen. Ihan kuin kotiinsa tulisi. Nautin kaikesta siellä. Olen koukussa. Pakko päästä joka vuosi. Ikävä sinne nytkin. Toki reissataan muuallakin ja muita suosikkeja on mm. Lontoo, Pariisi ja NY, mutta silti se Las Palmas hujeltaa takaraivossa.
[/quote] olen ollut nk pitkillä matkoilla Las Palmasissa 4 kertaa ja hauskaa on ollut. sinne kannattaa mennä karnevaalien aikaan.
Uusi-Seelanti. Madeira, Berliini, Lontoo sekä Kos jossain kaukana perässä.
Fatuhiva(jotku kirjoittaa myös Watuhiva) purjehdittiin sielläpäin, Galapagos, Saimaa. Kaupungeista New Orleans ja Charleston.
Puerto de la Cruz, joo... Kiva kaupunki, josta löytyy se ranta... Tykkäsin siitä kaupunki meiningistä ja paikallisia oli paljon. Tietyssä pienessä baarissa se paikallinen live bändi...tiedettiin tulla ajoissa...
Kyseessä ei ollut lomamatka, vaan vapaahetoistyö, kohteena muutama pieni kylä Tansanian maaseudulla. Yhteensä 7kk, Unelmana palaaminen takaisin, rakastan sitä maata, kulttuuria, ihmisiä.
Jotenkin tuntuu siltä, että minun sydämeni on aina kuulunut Tansaniaan. Siellä tulee ensimmäisestä hetkestä alkaen sellainen "minä kuulun tänne"-olo