Vaimo on 175cm pitkä ja hän painaa 73 kiloa. Haluaa laihduttaa!
Ongelma on se, että en halua hänen laihduttavan!Mielestäni täydellisen näköinen.
Kommentit (48)
Tuskinpa hän paljoa laihtuu, kun ei ole paljoa ylimääräistä
Vaimosi ei tarvitse lupaasi laihduttamiseen. Jos hän itse viihtyisi paremmin kevyempänä, sinun tehtäväsi on tukea häntä siinä tavoitteessa.
Olen 174 cm ja painan 51 kg. Tämäkin on hyvä paino.
Minäkin olen 175cm pitkä mutta painan 110kg. Olen tosin mies.
Oon lähes saman kokoinen ja haluan myös laihduttaa, kerronpa miksi. Syy on siinä että se ylimääräinen inhottaa kun ne heiluu jenkka kahvoina ja vatsassa. Voi olla vaikea ymmärtää mutta näin minun tapauksessa. Mulla on aistiherkkyyksiä joten vaatteet alkaa tuntua ikäviltä hyvin pian jos vartalo muuttaa muotoaan. Tuskin vaimollasi on samaa mutta anna sen laihduttaa kunhan ei sairalloiseksi mene, sitten voi puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm ja painan 51 kg. Tämäkin on hyvä paino.
Reilu alipaino. Ei ole hyvä terveyden kannalta.
Olen 160 cm ja 70 kg. Kaikki paino tisseissä ja pepussa. Haluaisin laihduttaa, mutta mies ei halua mun laihduttavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 160 cm ja 70 kg. Kaikki paino tisseissä ja pepussa. Haluaisin laihduttaa, mutta mies ei halua mun laihduttavan.
Sinäkään et tarvitse laihduttamiseen miehesi lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi ei tarvitse lupaasi laihduttamiseen. Jos hän itse viihtyisi paremmin kevyempänä, sinun tehtäväsi on tukea häntä siinä tavoitteessa.
Olette täysin oikeassa!
Ap.
Vierailija kirjoitti:
10 kg voi aivan hyvin laihduttaa.
Eikä!
Laita kuva niin runkat... Siis kommentoidaan yhdessä!
M55
Olen 172cm ja painan 54 kg ja voisin bähän laihduttaa. Aiemmin painoin alle 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa nyt 20kg ylipainoa vähintään. Lihavuuden puolella.
Itse olen 175cm pitkä ja painan tällä hetkellä 63kg. Hirveän läski olo. Normaali painoni on ollut n. 58kg koko ikäni. Ymmärrän vaimoasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175cm pitkä ja painan tällä hetkellä 63kg. Hirveän läski olo. Normaali painoni on ollut n. 58kg koko ikäni. Ymmärrän vaimoasi.
Vaimo painoi 59 kiloa noin 15 vuotta sitten. Oli kaunis tietysti silloinkin,mutta lisäkilot sopivat mielestäni hänelle
Ao.
10 kg ainakin, sillä lihasta tuossa pötkössä tuskin on yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi!!!!!!!!!!!!!1 On nyt jo hoikka!!!!!
Vierailija kirjoitti:
10 kg ainakin, sillä lihasta tuossa pötkössä tuskin on yhtään.
Kun näkisit:)
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Olen 20 senttiä pidempi ja painanut vähemmän, ja minua sanoi laihaksi vain toinen siskoni, joka aina sanoo minua laihaksi. Töissä ei kukaan sanonut, muija ei sanonut, toinen sisko ei sanonut, vanhemmat eivät sanoneet, kaverit eivät sanoneet.