Missä tapaisi miehen?
En oikein halua lähteä baariin. Vaikea tavata jossain kahvilassa yms.
Kommentit (41)
Mä tapasin omani baarissa. Ei voi mitään, jos sä et niissä halua käydä 🤷
En tapais, seksuaalisen ahdistelun riski on lainsäädännön vuoksi korkealla myös naisilla.
Oon niissäkin luuhannut. Jotenkaan en usko siihen, että siellä tapaan.
Netissä, jos et halua itse pistää tikkua ristiin.
Miehet ovat helpompia kuin naiset, joten onnistumisprosentti on suurempi. Juttusille vaan.
Kesätapahtumissa, rannalla, terassilla, opastetuilla museokierroksilla, sinkkutapahtumissa, kirjastossa, konserteissa, näyttelyissä, nuotiopaikalla, ulkoilureiteillä, telttailemassa, laavulla, jätskikioskilla, minigolfaamassa jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Netissä, jos et halua itse pistää tikkua ristiin.
Missä netissä?
Rannalla? Piknikki, eväät mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kesätapahtumissa, rannalla, terassilla, opastetuilla museokierroksilla, sinkkutapahtumissa, kirjastossa, konserteissa, näyttelyissä, nuotiopaikalla, ulkoilureiteillä, telttailemassa, laavulla, jätskikioskilla, minigolfaamassa jne jne jne
Mä olen aika ujo, ja menen lukkoon. Lisäksi väsähdän, jos on paljon ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Olen ihan kaunis ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko jättää jo miehet rauhaan? Noihin mennään kulttuuri/tapahtuma mielessä eikä naiset. Älä pilaa kenenkään päivää.
Vierailija kirjoitti:
Suositus sinkkutapahtumalle. Siellä on yleensa 97% naisia ja kaikki 3% miehiä.
Koska kuka mies EI muka haluaisi pelata dildobingoa sinkku standup komiikan tapahtumassa, jossa suomen suurimmat miesvihaajat esiintyy?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat helpompia kuin naiset, joten onnistumisprosentti on suurempi. Juttusille vaan.
Palvokaa miehet vulvaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aika ujo, ja menen lukkoon. Lisäksi väsähdän, jos on paljon ihmisiä.
Niin minäkin olen. Mutta löysin oman mieheni, kun oltiin uimassa ja paistamassa makkaraa samalla nuotiopaikalla. Siinä oli helppo jutustella. Kerää vaan rohkeutta. Hyvin se menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla on antaa?
Olen ihan kaunis ja hauska.
Ja silti sinkku...Tässä nyt kyllä vahvasti tulee fiilis, että miehiä kyllä riittäisi, mutta he eivät kelpaa sinulle.
En voi olla koko elämää yksin. Tilaisuuksissa väsähdän ja haluan lähteä kotiin. Missähän sitä sitten?