Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joillain vuokralaisilla on kyllä realiteetit hukassa!

Vierailija
06.08.2014 |

Vuoka on liian kallis, mutta silti pitäisi saada vaikka mitä taloon uutta ja tietenkin ilman kustannuksia. Ja se käytös, kuin Euroopan omistajalla vaikka itse ei omista yhtään mitään koko talosta. 

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistäjäsikaporvarilta pitääkin ottaa irti mitä suinkin saa.

Vierailija
22/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:00"]

No eikös se ole aika loogista, että jos pitää vuokraa kalliina niin siihen yrittää neuvotella jotain lisäetua. Voit aivan vapaasti olla eri mieltä ja kieltäytyä.

[/quote]

Näillä ihmisillä ei ole mitään käsitystä siitä, mitä talojen ylläpito pitää sisällään ja mitä se maksaa. He eivät ymmärrä, että ylimääräiset kulut maksaa jokainen asukas, niin osakas kuin vuokralainenkin. Heidän mielestään koska he ovat vuokralla, heille ei kuulu mikään kustannus mutta heillä on oikeus vaatia ties mitä, koska hekin asuvat tässä talossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:03"]

[/quote]

Mikäs sinua estää ryhtymästä samanlaiseksi? Siitä vain töihin ja tienaamaan sen verran että voi ostaa itselleenkin sijoituskämpän. Ja ei kun riistämään!

Vierailija
24/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:01"]Meillä lukee sopimuksessa selkeästi, että "siinä kunnossa kuin on vuokrattaessa". Ja mitä haluaa vuokralainen: uuden jääkaapin, punaisen, koska se olisi kiva. Ja pesukoneliitännän. Ja parvekelasituksen uusiksi, nyt on liian isot ruudut. Kaikki tämä pitää saada heti, koska hän ei voi asua näin synkästi!

[/quote]

Sano että annat kyllä luvan uusia nuo omalla kustannuksella :)

Jos jääkaappi on rikki, se pitää uusia. Voit sitten kustantaa jonkun peruskaapin hinnan, ja vuokralainen voi maksaa erotuksen siihen parempaan punaiseen

Vierailija
25/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:03"]

[/quote]

Ja pummaaville loisille ei kannata koskaan antaa mitään ylimääräistä, koska eivät ole tehneet mitään niitä ansaitakseen.

Miksi et itse osta sijoitusasuntoa ja ryhdy riistäjäksi?

Vierailija
26/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:01"]Meillä lukee sopimuksessa selkeästi, että "siinä kunnossa kuin on vuokrattaessa". Ja mitä haluaa vuokralainen: uuden jääkaapin, punaisen, koska se olisi kiva. Ja pesukoneliitännän. Ja parvekelasituksen uusiksi, nyt on liian isot ruudut. Kaikki tämä pitää saada heti, koska hän ei voi asua näin synkästi!

[/quote]

Sano että annat kyllä luvan uusia nuo omalla kustannuksella :)

Jos jääkaappi on rikki, se pitää uusia. Voit sitten kustantaa jonkun peruskaapin hinnan, ja vuokralainen voi maksaa erotuksen siihen parempaan punaiseen

[/quote]

Mutta mitenkäs tässä tapauksessa sitten toimitaan kun vuokralainen muuttaa pois? Varmaan haluaa jääkaapista omansa takaisin kun on maksanut osan.

Vierailija
27/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:03"]

[/quote]

Mikäs sinua estää ryhtymästä samanlaiseksi? Siitä vain töihin ja tienaamaan sen verran että voi ostaa itselleenkin sijoituskämpän. Ja ei kun riistämään!

[/quote]

Typerää edistää ja ihannoida sijoitustoimintaa, joka ei tuota mitään. Sijoita vaikka startuppeihin. Ai niin mutta kun niissähän ei ole mekanismia, jolla verorahat siirretään suoraan sijoittajalle.

Vierailija
28/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:09"]

Miksi et itse osta sijoitusasuntoa ja ryhdy riistäjäksi?

[/quote]

Käsittämätön ajatus, että kaikki eivät tahdo riistää kanssaihmisiään tai äänestää kokoomusta?

Vierailija
29/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä lähtien vuokralainen ostaa uuden jääkaapin?

Vierailija
30/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös vuokralaiset ovat vinkumassa, että vuokraan pitäisi kuulua laajakaista samaan hintaan. Kun kämppä on jo remontoitu täydellisesti ensin.

Vierailija
31/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:03"]

[/quote]

[/quote]

Typerää edistää ja ihannoida sijoitustoimintaa, joka ei tuota mitään. Sijoita vaikka startuppeihin. Ai niin mutta kun niissähän ei ole mekanismia, jolla verorahat siirretään suoraan sijoittajalle.

[/quote]

Jaa, no meille meidän sijoitusasunto tuottaa muutaman satasen kuussa ylimääräistä kulujen ja verojen jälkeen. Rahaa ne muutamat satkutkin on. Niillä pääsee joka vuosi kivasti matkustamaan koko perhe

Vierailija
32/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako joku vielä asuntoo, jossa ei voi käyttää omaa pesukonetta..

Vierailija
33/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun vuokralla, suht kalliilla mutta en valita koska asunnon sijainti ja pohja todella hyvät. Olen vuokranantajan kanssa ostaneet 50/50 hienon laminaattilattian. Olen itse tehnyt keittiöremonttia eli uusinut vanhoja kupruilevia sokkeleita ja päivittänyt kaapistot nykypäivään. Omalla rahalla. Olisin myös teetättänyt keittiöön vahvimman luokan laattalattian, mutta vuokranantaja ei suostunut. Meillä on nyt se laminaatti siinä ja onhan se kulunut ja kupruinen, kosteudelta ja tavaroiden tippumiselta ei voi välttyä. Lapsiperhe vielä ollaan.

Kylpyhuoneessa olisi helppo tehdä laatoitus ja suvussani on alan yritys eli tulisi ammattitaitoinen työ. Ilmaiseksi vuokranantajalle. Saunaremontti ollaan sovittu jo että me hiomme ja lakkaamme huonokuntoiset lauteet ja seinät itse, vuokranantaja asennuttaa ehjät lauteet rikkinäisten tilalle.

Tällaistakin voisi olla. Minua ei haittaa laittaa toisen asuntoa parempaan kuntoon, vaikka en edes saa vuokranalennusta. Minä nautin asumisestani vaikka 20v vielä samassa paikassa.

Vierailija
34/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:12"]

[/quote]

Aina siitä lähtien, jos edellinen toimii mutta ei jostain syystä kelpaa. 

t: vuokranantaja, joka äänestää yleensä Vasemmistoliittoa eikä ole riistäjää nähnytkään. 

Vierailija
35/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vuokranantaja riistää ihmisiä? Ilman heitää ei olisi vuokrattavia asuntojakaan ja jokaisen pitäisi ostaa oma.

Vierailija
36/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:12"]

[/quote]Siitä lähtien, kun haluaa jotain muuta, mitä asunnossa on. Olettaen että asunnossa on ennestään asiallinen jääkaappi.

Vierailija
37/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:16"]Minä asun vuokralla, suht kalliilla mutta en valita koska asunnon sijainti ja pohja todella hyvät. Olen vuokranantajan kanssa ostaneet 50/50 hienon laminaattilattian. Olen itse tehnyt keittiöremonttia eli uusinut vanhoja kupruilevia sokkeleita ja päivittänyt kaapistot nykypäivään. Omalla rahalla. Olisin myös teetättänyt keittiöön vahvimman luokan laattalattian, mutta vuokranantaja ei suostunut. Meillä on nyt se laminaatti siinä ja onhan se kulunut ja kupruinen, kosteudelta ja tavaroiden tippumiselta ei voi välttyä. Lapsiperhe vielä ollaan.

Kylpyhuoneessa olisi helppo tehdä laatoitus ja suvussani on alan yritys eli tulisi ammattitaitoinen työ. Ilmaiseksi vuokranantajalle. Saunaremontti ollaan sovittu jo että me hiomme ja lakkaamme huonokuntoiset lauteet ja seinät itse, vuokranantaja asennuttaa ehjät lauteet rikkinäisten tilalle.

Tällaistakin voisi olla. Minua ei haittaa laittaa toisen asuntoa parempaan kuntoon, vaikka en edes saa vuokranalennusta. Minä nautin asumisestani vaikka 20v vielä samassa paikassa.

[/quote]

Niin ja siis lisään että kylpyhuonetta ei saatu lupaa remontoida.

Vierailija
38/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa vuokranantajana oleminen, jos ette osaa keskustella asioista vaan alatte itkemään jokaisesta vaatimuksesta.

Vierailija
39/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:11"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai miten niin ei tuota mitään? Meillä kaksi asuntoa on peritty, yksi ostettu jo opiskeluaikoina omaan käyttöön ja velka maksettu ajat sitten pois. Et edes halua tietää summaa, jonka nuo vuodessa meille tuottaa :)

Vierailija
40/136 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:16"]

Miten se vuokranantaja riistää ihmisiä? Ilman heitää ei olisi vuokrattavia asuntojakaan ja jokaisen pitäisi ostaa oma.

[/quote]

Samoin kuin työnantaja-kapitalistisika nyhtää hulppean elintasonsa duunariorjan selkänahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän