Jos sattuisin juuri raskautunut ennen kuparikierukan laittoa
Kommentit (53)
Mene veritestiin yksityiselle, et tarvitse lähetettä, vastaus pikaisesti eikä maksa kuin parisen kymppiä
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 10:12"]Siis miksi olet pannut ilman kondomia? "Imetys ehkäisee, jos ehkäisee" Onpa huoletonta menoa.Kai tiesit, että imetys ei ole ehkäisykeino? Se ei nimittäin läheskään aina toimi. Toivottavasti olet valmis kantamaan vastuun, jos olet raskaana.
[/quote]
Toimii 98% jos Kaikki ehdot täyttyvät. 2% tulee siitä kun joillain menkat alkaa kuitenkin ja osalla näistä tulee ovulaatio jo ensimmäisessä kierrossa. Joskus eka kierto on myös ovuloinaton mutta on tietenkin mahdotonta sanoa mihin ryhmään ap kuuluu. Tai onko imetysten välit hänellä tarpeeksi lyhyet.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:08"]Mene veritestiin yksityiselle, et tarvitse lähetettä, vastaus pikaisesti eikä maksa kuin parisen kymppiä
[/quote] kiitos ideasta. Näin saatan tehdä. Ap
Keskustelun perusteella kaikkien ihmisten ei pitäs lisääntyä. :D Ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:18"]Keskustelun perusteella kaikkien ihmisten ei pitäs lisääntyä. :D Ei mulla muuta.
[/quote] anteeksi nyt mutta millä perusteella? Mikä tässä tilanteessa nyt sellaisen kuvan antaa? ?! Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:06"]Mitä helvettiä, en ole abortista sanonut
[/quote]
No miten muuten se varhainen tieto raskaudesta auttaisi, jos kierukka on sisällä? ei se komlilaatioita vähennä, jos tietää enne ongelmien alkua.
Kierukkaahan ei siis voida poistaa raskauden aikana ilman riskiä keskenmenosta. Joskus kierukka joudutaan jättämään raskauden ajaksi kohtuun, koska sitä ei saada pois ilman keskenmenoa.
Miksi ap haluaa aiheuttaa itselleen turhaa huolta!?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:33"]Kierukkaahan ei siis voida poistaa raskauden aikana ilman riskiä keskenmenosta. Joskus kierukka joudutaan jättämään raskauden ajaksi kohtuun, koska sitä ei saada pois ilman keskenmenoa.
Miksi ap haluaa aiheuttaa itselleen turhaa huolta!?
[/quote] en tiennyt tuota. En nyt sitten ota sitä kierukkaa ennen kuin olen varma etten ole raskaana. Olisihan sitä tosiaan voinut toisinkin toimia tässä asiassa, mutta eihän mitään vahinkoa ainakaan ole tapahtunut, kun en ole vielä kierukkaa ottanut. Ap
Menen huomenna verikokeeseen. Hyvähän se olisi mennä varuksi siinäkin tapauksessa, että kondomi olisi ollut käytössä. Että oliko taas pakko alkaa solvata?! Ap
Et sä mitään verikoetta tarvitse. Odotat vaan muutaman viikon ja teet raskaustestin. Jos kerran seuraava lapsi on tervetullut, mitä sitä kierukkaa ottamaan.
Hah hah, taas siis väärin tehty! Kyllä mä menen siihen verikokeeseen ja otan ensi viikolla sen kierukan - jos en ole raskaana. Ja jo olen, niin sopeudumme tilanteeseen. Ap
Niin että Kylläpä taas sain mieleni pahoittaa noista haukuista. Mutta kiitos vielä sille, joka kerroit veritestistä. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 11:07"]Jotenkin minun silmiini tämä vaikuttaa siltä, että ap haluaa toisen lapsen ja mies ei niinkään, mutta ap on sanonut miehelle menevänsä asentamaan kierukan joka myös lopettaa mahdollisen raskauden eikä menkkojakaan ole joten laitapa paljaalla vaan. Ja tästäkös mies riemastuu kun saa paljaalla vedellä jos on jo pitkään pitänyt kumia käyttää.
[/quote] ei pidä paikkaansa. Mies on ihan samassa veneessä ja nimenomaan pyysi saada paljaalla. Ap