Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä

Vierailija
06.08.2014 |

Ollaan miehen kanssa käytetty ehkäisykeinona keskeytettyä yhdyntää. Tiedostamme "riskin" eli jos vauva tulee se on ihana asia, mutta vielä moneen vuoteen ei ole painetta perhren perustamiseen. Olemme 25-vuotiaita.

Keskeytettyä yhdyntää varoitellaan erittäin epävarmana ehkäisykeinona. Emme ole laskeneet mitään varmoja päiviä tms, harrastetaan seksiä silloin kun huvittaa joskus useita kertoja viikossa ja joskus saattaa mennä muutamakin viikko hiljaiselossa makkarissa.

Välillä mieleen hiipii inhottava ajatus: jos kesk. yhdyntä on niin epävarma ehkäisymenetelmä, onko meidän hedelmällisyydessä vikaa koska ollaan käytetty sitä ehkäisynä jo 1,5 vuotta! Onko muilla kokemuksia aiheesta? Lähinnä mietin onko muita ketkä ko. toimintaa harrastaa ilman että on raskautunut?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskeytetty oli vuoden ajan käytössä. Itseasiassa keskeytetyllä mentiin vain ovulaation aikoihin. Ovulaation laskin kierrosta ja oireiden perusteella mentiin myös. Kierron alussa ja lopussa mies tuli sisälle. Sitten alettiinkin yrittämään saada raskautta alulle ja muutama kuukausi meni kun onnistui.

Vierailija
62/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntöjä voi olla 5-7 vuorokaudessa... joskus jos poika on mummolassa tms. niin enemmänkin.

Panette siis 5-7 kertaa siinä välissä, kun poika on laitettu nukkumaan ja odottelette itse nukkumaan menemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te saitte teidän miehet "opetettua" tuohon keskeytykseen.. ? Meillä kyllä painetaan loppuun asti niin kiimaisena että tokkopa onnistuisi. Toisaalta olis ihana kokeilla olla ilman vähän aikaa. Täälläkin kun kortsuja ja mania kuluu kun saatetaan yhtyä monta kertaa päivässä..... 

Opetettua? Puhutaanko nyt aikuisista miehistä oikeasti?? Jos mies ei halua lasta, silloin hän tajuaa itse olla tulematta sisään. Niin yksinkertaista. Meillä ei tule kysymykseen kumit eikä hormonit, joten keskeytetyllä on menty kohta 9v. Enkä voisi kuvitellakaan että mieheltä tulisi ns.vahinko. Se on ihan tietoinen päätös tulla sisään tai olla tulematta.

Eri asia sitten jollain teineille jotka vasta harjoittelevat seksiä ja vahinko saattaa tulla ns.reisille.

Kaikki ei malta. Ainakaan mun mies ei suostuisi tulemaan ulos kesken kaiken. Yksilöllistä on.

Toisinsanoen sun mies haluaa isäksi.

Voihan sillä olla haave siitä että siittäisi mut (taas), kolme mukulaa kun on jo, mutta ainakin viime aikoina on kiltisti huputtautunut :D

Vierailija
64/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kuin aiheesta täällä keskusteltiin jäi uskomattoman hieno lause mieleeni. Se lause kuului näin: vain WT teini pitää häppäreille ruiskimista ehkäisynä.

Vierailija
65/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntöjä voi olla 5-7 vuorokaudessa... joskus jos poika on mummolassa tms. niin enemmänkin.

Panette siis 5-7 kertaa siinä välissä, kun poika on laitettu nukkumaan ja odottelette itse nukkumaan menemistä?

Ei nyt ihan:D  Päivän mittaan rakastellaan miten milloinkin. Joskus kun mies tulee töistä, joskus piirrettyjen aikaan livahdetaan vaan pikasille vessaan tai saunaan, ollaan hulluja tiedetään. Mummolakyläilyt pojalla käytetään hyödyksi jnejne... yöllä ollaan lähekkäin kunhan ensin saadaan poika omaan sänkyynsä...

Vierailija
66/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te saitte teidän miehet "opetettua" tuohon keskeytykseen.. ? Meillä kyllä painetaan loppuun asti niin kiimaisena että tokkopa onnistuisi. Toisaalta olis ihana kokeilla olla ilman vähän aikaa. Täälläkin kun kortsuja ja mania kuluu kun saatetaan yhtyä monta kertaa päivässä..... 

Opetettua? Puhutaanko nyt aikuisista miehistä oikeasti?? Jos mies ei halua lasta, silloin hän tajuaa itse olla tulematta sisään. Niin yksinkertaista. Meillä ei tule kysymykseen kumit eikä hormonit, joten keskeytetyllä on menty kohta 9v. Enkä voisi kuvitellakaan että mieheltä tulisi ns.vahinko. Se on ihan tietoinen päätös tulla sisään tai olla tulematta.

Eri asia sitten jollain teineille jotka vasta harjoittelevat seksiä ja vahinko saattaa tulla ns.reisille.

Kaikki ei malta. Ainakaan mun mies ei suostuisi tulemaan ulos kesken kaiken. Yksilöllistä on.

Kiva juttu, että mies päättää. :-D "ei suostuisi"... Onneksi olkoon. Varsinainen kultakimpale.

Vierailija
67/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu kieltää siementen laskemisen maahan eli keskeytetyn yhdynnän.

Vierailija
68/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva juttu, että mies päättää. :-D "ei suostuisi"... Onneksi olkoon. Varsinainen kultakimpale.

On se ihan hyvä mies. Ei se tee siitä sen huonompaa mun mielestä ettei malta keskeyttää. Kumi on meillä käytössä jotenka yhteinen päätös on ollut ettei nyt haluta lisää tenavia.

Vierailija
69/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa ei ole siittiöitä. Ainut keino miten keskeytetty ei toimi, on että se on tehty väärin ts. Mies on kuitenkin tullut sisään.

Vierailija
70/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se ole huono puoli miehessä, että ei halua keskeyttää?

Koska ilmeisesti he ovat molemmat sopineet, että se ei ole heille sopiva keino estää raskaus. Eli vaimokin haluu, että mies saa nautti loppuun asti, sekä myös itse.

Keskeytetty yhdyntä jo monta vuotta käytettynä tuntuu aika rankalta henkisesti. Molemmille.

Naisena jännittäisin helkutisti koko ajan, että vetääkö sen pois ajoissa ja miehellekin lisää jännitystä aktin aikana, enkä tarkoita nyt jännitystä myönteisessä mielessä.

Vaikka ei olisi katastrofi se lapsen tulo, niin kyllä mua ainakin harmittaisi jälkeenpäin, että turhaan kikkailimme kun olisimme voineet nauttia täysillä.

Ihmettelen, että ovatko ihmiset niin erilaisia: itse haluan rentoutua ja ilman jännitystä nauttia alusta loppuun mukaanlukien sen lopun yhdessäolon kun mies on lauennut ja olemme lähekkäin.

Tämä kaikkihan jää puuttumaan tässä keskytetyssä yhdynnässä.

Vierailija
71/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis hullulta, että just kun parhaalta tuntuisi, niin pitäisi vetää ulos... En tajua... Loppuhekuma sisäkkäin on just parasta!

Vierailija
72/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Touhutipoissa" on siittiöitä!

Jo ensimmäisissä ns. liukastustipoissa voi olla miljoonia siittiöitä, joita  ensimmäisessä työnnössä menee emättimeen.

Eli keskeytetty yhdyntä ei ole edes ensinkään ehkäisykeino ja myös erittäin epävarma sellaisena käytettynä.

Vierailija
73/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitan siis uudestaan: touhutipoissa on siittiöitä: Jo ensimmäisellä työnnöllä siittiöitä siirtyy emättimeen, jopa miljoonia.

Keskeytetty yhdyntä on epäluotettava keino, ei oikeastaan ehkäisykeino lainkaan.

Vierailija
74/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joo meni siis viiveellä viesti, sorry kertaus.

Vierailija
75/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan suostu siihen että mies keskeyttäisi. Laukeisi masulle tai jonnekkin muualle. Minusta se on oman orgasmin lisäksi yhdynnän huipentuma ja ihana tunne kun mies sykkii mun sisällä. Jotenka kortsulla mennään.

En ole uskaltanut kokeilla tuota paljaalla aloitusta. Mies kyllä välillä ehdottelee....

Makuasioita, mutta toisia voi jopa kiihottaa tulla rinnoille tai vatsalle tai selkään ja sillä tavalla "sotkea". Onhan se sisääntuleminen vähän tavallisempaa niin juuri tuo muualle tulo voi kiihottaa. Näin meillä ja toimii samalla ehkäisynä. Tietoinen riski ja tiedämme sen.

100% ehkäisyä kun ei ole olemassakaan, paitsi kohdunpoisto.

Reverse cowgirl asennossa on ainakin ihan mukava vetää ulos kun on laukeamassa ja nainen nappaa siitä peniksen käteen. Ainakin exäni tuntui nauttivan tuosta. 

Vierailija
76/78 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuis hullulta, että just kun parhaalta tuntuisi, niin pitäisi vetää ulos... En tajua... Loppuhekuma sisäkkäin on just parasta!

Tietysti on! Sen takia monet just kikkailee sen kortsun laiton kanssa, ensin vähän aikaa ilman ja sitten vasta loppuhuipennus sisäkkäin kumin kanssa.. Itsekin olen tuota tehnyt.

Vierailija
77/78 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vvv

Vierailija
78/78 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa voi olla siittiöitä. Ei kuitenkaan välttämättä ole ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi