Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.
Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :(
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:55"]Missä hän oli?
[/quote]
Oletko vajaa ??? No tietenkin häppää ottamassa
Ensin asiakastapaamisessa, sitten niitä viihdyttämässä, sitten tapasi kuulemma kaverin. Mutta en tiedä, mitä uskoa. Mies oli tosi outo ja sulkeutunut tänään. On mulla epäilykseni.
ap
Jospa se sulkeutuneisuus johtuu vain krapulasta.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:58"]Ensin asiakastapaamisessa, sitten niitä viihdyttämässä, sitten tapasi kuulemma kaverin. Mutta en tiedä, mitä uskoa. Mies oli tosi outo ja sulkeutunut tänään. On mulla epäilykseni.
ap
[/quote]
Kuulostaa pettämiseltä. Olen pahoillani :(
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:58"]Ensin asiakastapaamisessa, sitten niitä viihdyttämässä, sitten tapasi kuulemma kaverin. Mutta en tiedä, mitä uskoa. Mies oli tosi outo ja sulkeutunut tänään. On mulla epäilykseni.
ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:03"]
Jospa se sulkeutuneisuus johtuu vain krapulasta.
[/quote]
No, mä epäilen ettei oltu vedetty vain viinaa...
ap
Jospa se sulkeutuneisuus johtuu vain pahasta krapulasta ja voihan olla, että mies käyttäytyy noin jo ihan siksikin, koska mokasi tuon kotiintulon ja ilmoittelun. Ei välttämättä tarkoita, että tuolla ryyppyreissulla olisi tapahtunut hillitöntä känniä kauheampaa.
ap
[/quote]
[/quote]
Tätä en halua edes ajatella. Se olisi niin iso petos nyt, kun mä tein tämän vauvankin miehen toiveesta ja olen ihan kiinni siinä.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:05"]
Jospa se sulkeutuneisuus johtuu vain pahasta krapulasta ja voihan olla, että mies käyttäytyy noin jo ihan siksikin, koska mokasi tuon kotiintulon ja ilmoittelun. Ei välttämättä tarkoita, että tuolla ryyppyreissulla olisi tapahtunut hillitöntä känniä kauheampaa.
[/quote]
Toivon tosiaan niin. Tosin mies ei ole yleensä pahassa krapulassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:06"]
ap
[/quote]
[/quote]
Tätä en halua edes ajatella. Se olisi niin iso petos nyt, kun mä tein tämän vauvankin miehen toiveesta ja olen ihan kiinni siinä.
ap
[/quote]Höh. Siksihän se mies halusi sen vauvan että olet siinä kiinni ja hän voi ottaa vähän vapauksia ilman että häippäset.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:09"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]Höh. Siksihän se mies halusi sen vauvan että olet siinä kiinni ja hän voi ottaa vähän vapauksia ilman että häippäset.
[/quote]
En mä nyt tähänkään usko. Ilman vauvaa me voitaisiin molemmat mennä yhtä paljon. Ei miestä mikään rajoittaisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:09"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
En mä nyt tähänkään usko. Ilman vauvaa me voitaisiin molemmat mennä yhtä paljon. Ei miestä mikään rajoittaisi.
ap
[/quote]
Olen eri, mutta tuossa varmaan tarkoitettiin että et jätä miestä niin helposti kun on vauva, vaikka sitten vähän alkaisikin renttuilemaan.
Mies tietää, että mä en oikeastaan tarvitse häntä. Vain olemaan mun mies, en muista syistä. Mulle ei käy huonosti, jos jättäisin joskus mieheni. Vauvan takia tietysti haluaisin, että me olisimme onnellinen perhe.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:22"]
Mies tietää, että mä en oikeastaan tarvitse häntä. Vain olemaan mun mies, en muista syistä. Mulle ei käy huonosti, jos jättäisin joskus mieheni. Vauvan takia tietysti haluaisin, että me olisimme onnellinen perhe.
ap
[/quote]
Jos sinä et oikeastaan tarvitse miestäsi, niin ei hyvää vastakaikua ole odotettavissa miehenkään puolelta. Kyllä miehen täytyy saada tuntea olevansa haluttu ja arvostettu, ihan parisuhteen peruskauraa.
Nyt on ap sun vuoro lähteä kavereiden kanssa baanalle, ja mies hoitamaan vauvaa jonka on kerran ihan täysillä ollut haluamassa! Etkä kysy siltä mitään lupia, vaan ilmoitat ajan jolloin olet illan poissa ja that's it.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:31"]Nyt on ap sun vuoro lähteä kavereiden kanssa baanalle, ja mies hoitamaan vauvaa jonka on kerran ihan täysillä ollut haluamassa! Etkä kysy siltä mitään lupia, vaan ilmoitat ajan jolloin olet illan poissa ja that's it.
[/quote]
Todella fiksua ääliö ! Lapsi ei ole pelinappula
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:22"]
ap
[/quote]
Jos sinä et oikeastaan tarvitse miestäsi, niin ei hyvää vastakaikua ole odotettavissa miehenkään puolelta. Kyllä miehen täytyy saada tuntea olevansa haluttu ja arvostettu, ihan parisuhteen peruskauraa.
[/quote]
Onhan hän! Ihan omana itsenään. En siis tarvitse häntä käytännön syistä vasn mun miehekseni, rakkaakseni.
ap
Missä hän oli?