Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä

Vierailija
06.08.2014 |

Ollaan miehen kanssa käytetty ehkäisykeinona keskeytettyä yhdyntää. Tiedostamme "riskin" eli jos vauva tulee se on ihana asia, mutta vielä moneen vuoteen ei ole painetta perhren perustamiseen. Olemme 25-vuotiaita.

Keskeytettyä yhdyntää varoitellaan erittäin epävarmana ehkäisykeinona. Emme ole laskeneet mitään varmoja päiviä tms, harrastetaan seksiä silloin kun huvittaa joskus useita kertoja viikossa ja joskus saattaa mennä muutamakin viikko hiljaiselossa makkarissa.

Välillä mieleen hiipii inhottava ajatus: jos kesk. yhdyntä on niin epävarma ehkäisymenetelmä, onko meidän hedelmällisyydessä vikaa koska ollaan käytetty sitä ehkäisynä jo 1,5 vuotta! Onko muilla kokemuksia aiheesta? Lähinnä mietin onko muita ketkä ko. toimintaa harrastaa ilman että on raskautunut?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ehkäisykeinona minulla jo kymmenisen vuotta ja toiminut hyvin.

Vierailija
2/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytettyä yhdyntää mekin olemme useamman vuoden harrastelleet, ja tähän saakka toiminut. - 24v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä  se on ollut "ehkäisykeinona" jo aika lailla neljä vuotta ja tähän asti toiminut. Kaksi lasta ennestään joten tietääksemme kummassakaan ei ole mitään vikaa.

Vierailija
4/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia haluamme ehdottomasti tähän perheeseen, joten joskus ollaan jopa mietitty että tärppäis ihan jo senkin takia että tietäis että molemmilla vehkeet toimii :D olisi kiva kuulla että on olemassa pareja joilla on jo lapsia, että kesk. yhdyntä on toimivana käytössä. Ala-asteen sukupuolivalistus tunneilta asti ehdollistettu siihen että touhutipoista TULEE raskaaksi mutta eipä se taida ihan noin mustavalkoista olla :)

-ap

Vierailija
5/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä jo yli kymmenen vuotta ja hyvin toiminut. Tässä ajassa saatu kolme toivottua lasta joista ensimmäinen sai alkunsa kolmannella kierrolla keskeytetyn lopettamisesta. Toinen ja kolmas lapsi saivat alkunsa heti ensimmäisellä yrityskerralla.

Lasten jälkeen taas menty keskeytetyllä neljä vuotta ja hyvin toimii. Joskus käytämme myös kumia jos mies haluaa " tulla sisään ".

Vierailija
6/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetyn yhdynnän ehkäisyteho on 73-78% eli laskee raskaaksi tulon todennäköisyyttä huomattavasti. Täydellisellä käytöllä teho jopa 96%.

Vierailija
7/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma keino on panna perseeseen.

Vierailija
8/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmatta vuotta käytössä. Ei raskauksia. Kyllä keskeytettyä voi ihan suositella ehkäisykeinoksi jos mahdollinen raskaus ei ole katastrofi ja miestä ei haittaa heittää kumihuppua lopuksi päälle/tulla jonnekin muualle kuin sisään.

Vierailija
10/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin toimi. eikä ollut hedelmällisyydessäs vikaa, meillä nyt yksi lapsi ja toinen tulossa. ja ei, ei johtunut siitä, että olisin keskeytetystä yhdynnästä huolimatta tullut raskaaksi, vaan aivan olivat suunniteltuja.

Vierailija
11/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aivan helvetin vastuutonta, että aikuset ihmiset uskoo ja käyttää "ehkäisykeinona" ns. Varmoja päiviä/ keskeytettyä yhdyntää. Jos lapsia haluaa niin sitten aivan sama, mutta ei jos lapset ei ole tervetulleita.

Vierailija
12/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän tuo napsahti nainen paksuksi kun sen ainoan kerran vetäisin paljaalla. Enpä olisi uskonut, vaikka itse sanonkin. Sen jälkeen en ole mennyt edes lähelle.

Vierailija
13/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tunnen yhden ala-asteen aloittaneen kuparikierukan, ja toisen jo kolmannelle siirtyvän e-pillerin, eli ei yhtään mikään menetelmä ole sataprosenttisen varma.

Mites muut, siirryttekö kondomiin ejakulaation jälkeen? Koska tuolloinhan ns. "touhutippa" saattaa sisältää siittiöitä.

Vierailija
14/78 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan kuin mä olisin alotuksen kirjoittanut! :) Kiva kuulla että porukalla silti lastensaanti onnistunut. Välillä itsekin mietin että onko mussa jotain vikaa kun keskeytetty toiminut...

Vierailija
15/78 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kolmatta vuotta käytössä. Ei raskauksia. Kyllä keskeytettyä voi ihan suositella ehkäisykeinoksi jos mahdollinen raskaus ei ole katastrofi ja miestä ei haittaa heittää kumihuppua lopuksi päälle/tulla jonnekin muualle kuin sisään.

Meillä mies on työnnellyt jo pitkään alussa vähän aikaa paljaalla kun se tuntuu molemmista niin ihanalta. Tiedetään että ollaan vähän tyhmiä, ehkä, mut mies on aina laittanut kumin heti kun on alannut tuntua siltä että haluaa alkaa panna kovempaa. Haluaa kuitenkin laueta mun sisällä ja minäkin tykkään siitä tunteesta kun mies sykähtelee ja makaa ihan kiinni minussa.

Mut tosiaan pitää laittaa kortsu ennen loppukiihdytystä jottei pääse vahingossa laukeamaan. Kun miehellä voi alkaa tulla spermaa ilman että mies välttämättä huomaa juuri ennen orgasmin tunnetta.

En suosittele paljaalla työntelyä yhtään jos on ehdottoman tärkeää ettei tule raskaaksi. Meillä vauvan tulo ei olisi ihan superkatastrofi. Riskillä mennään mut kummatkin tykätään ihan hulluna naida paljaalla, eikä hormoneja uskalla käyttää. 

Vierailija
16/78 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups olikin vanha ketju :D

Vierailija
17/78 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on työnnellyt jo pitkään alussa vähän aikaa paljaalla kun se tuntuu molemmista niin ihanalta. Tiedetään että ollaan vähän tyhmiä, ehkä, mut mies on aina laittanut kumin heti kun on alannut tuntua siltä että haluaa alkaa panna kovempaa. Haluaa kuitenkin laueta mun sisällä ja minäkin tykkään siitä tunteesta kun mies sykähtelee ja makaa ihan kiinni minussa.

Mut tosiaan pitää laittaa kortsu ennen loppukiihdytystä jottei pääse vahingossa laukeamaan. Kun miehellä voi alkaa tulla spermaa ilman että mies välttämättä huomaa juuri ennen orgasmin tunnetta.

En suosittele paljaalla työntelyä yhtään jos on ehdottoman tärkeää ettei tule raskaaksi. Meillä vauvan tulo ei olisi ihan superkatastrofi. Riskillä mennään mut kummatkin tykätään ihan hulluna naida paljaalla, eikä hormoneja uskalla käyttää. 

Ihan sama meilläki. Tuntuu vaa niin ihanalta ilman kumia ja pääsee silleen nopeesti sisään kun alkaa tuntua ettei malta enää odottaa. Saattaa kuulostaa hullulta mut mä tykkään kun mies on kiihkee ja vähän malttamaton :D

Just toi miten mekin tehään eli et laittaa kumin ennen kun alkaa tuntua siltä et on pakko kiihdyttää on tärkeetä. Koska monet on just raskautuneet keskeytetyllä siks ku mies on jo lauennut vähän sisään. Vaikka sit masullekki on tullut nii syöksy on alkanut jo sisällä ekä mies hurmiossaan oo tajunnut sitä.

Tietysti voi runkata loppuun nii et koko kiihdytysvaihe jää pois mut mä ainaki kans tykkään tosta lopusta ku mies on niin kiihkoissaan ja vaa keskittyy panemaan. Makaa kiinni mussa kädet mun käsissä. Sykkii ja nytkähtelee :D

Mikään ei oo varmaa enkä mäkään suosittele tätä meidän juttua jos ei missään tapauksessa saa alkaa odottaan. Meillä on vaa toiminu jo pari vuotta...

Vierailija
18/78 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se ihanaa antaa vähän aikaa olla ilman kumia. Mut mä en ainakaan pysty luottamaan mun mieheen että hän malttaisi keskeyttää yhdyntää ajoissa. Keskeytys ja kumin laitto tulisi varmasti liian myöhään kun hän yleensä kiihdyttää aika nopeasti. Mies kyllä kyselee välillä saisko tulla vähäksi aikaa sisään paljaalla ja lupailee keskeyttää mut mä en luota häneen tässä asiassa.

Jotenka kumilla mennään kun ei tee mieli ruveta syömään hormoneja. Rahaa menee kyllä ihan törkeesti kortsuihin kun rakastellaan usein kolmekin kertaa päivässä. En tiedä miksi. Siihen vaan ajaudutaan ja tuntuu hyvältä :D

Vierailija
19/78 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
20/78 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saitte teidän miehet "opetettua" tuohon keskeytykseen.. ? Meillä kyllä painetaan loppuun asti niin kiimaisena että tokkopa onnistuisi. Toisaalta olis ihana kokeilla olla ilman vähän aikaa. Täälläkin kun kortsuja ja mania kuluu kun saatetaan yhtyä monta kertaa päivässä..... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi