Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.

Vierailija
06.08.2014 |

Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :( 

Kommentit (214)

Vierailija
181/214 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kotona?

Vierailija
182/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on ihan samanlainen kuin ennenkin ja rauhoittuu sylissäni. Oli hyvä huomata, että voin olla hyvällä omalla tunnolla omilla menoillani välillä. Oli ihana olla vähän aikaa huomion keskipisteenä. Nyt taas jaksaa vähän aikaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se huomio oli mitä sait? Ihailua? Kuuntelemista? Seksiä?

Vierailija
184/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:06"]Vauva on ihan samanlainen kuin ennenkin ja rauhoittuu sylissäni. Oli hyvä huomata, että voin olla hyvällä omalla tunnolla omilla menoillani välillä. Oli ihana olla vähän aikaa huomion keskipisteenä. Nyt taas jaksaa vähän aikaa.

ap

[/quote]

Voi huokaus. Lapsi tulee vielä kärsimään siitä kun äiti haluaa olla keskipiste huomiolle.

Vierailija
185/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä omatunnollapa hyvinkin. Surullista

Vierailija
186/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:31"]Mitä se huomio oli mitä sait? Ihailua? Kuuntelemista? Seksiä?

[/quote]

Ystävien huomiota. Sitä että he olivat selvästi kaivanneet minua seuraansa. Parhaan ystävän huomiota, kun sain nukkua hänen kainalossaan. Ei ollut seksiä. Pikkuisen koskettelua, erityishuomiota mulle ;)

ap

Vierailija
187/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:31"]Mitä se huomio oli mitä sait? Ihailua? Kuuntelemista? Seksiä?

[/quote]

Ystävien huomiota. Sitä että he olivat selvästi kaivanneet minua seuraansa. Parhaan ystävän huomiota, kun sain nukkua hänen kainalossaan. Ei ollut seksiä. Pikkuisen koskettelua, erityishuomiota mulle ;)

ap

[/quote]

Mitäs miehesi tykkäisi? Sallitko miehesi kosketella toista naista?

Vierailija
188/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedättekö usko että tää viimeisin kirjoittaja on oikea muru, vaikuttaa liian typerältä jopa ollakseen se,

Vierailija
189/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:15"]

No jos ny kerran venyy pitkäksi illanvietto niin ei sitä välttämättä heti olla muita painamassa.

[/quote]

Hei, Muru on Muru. Ihan salettiin se on ainakin tanssinut Kallessa hitaita jonkun "ystävä"miehen kanssa ja kieli vaan ihan vahingossa lipsahtanut korvaan. Kohta sitä setviäänkin uutta salasuhdetta.

Muru, miten on, saitko sen sektion, kuten vaadit? Miten arpi alavatsassa istuu sun imagoon? Et varmaan imetä sentään?

Vierailija
190/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:48"]Mä en tiedättekö usko että tää viimeisin kirjoittaja on oikea muru, vaikuttaa liian typerältä jopa ollakseen se,

[/quote]

No kyllä olen. Ehkä mä en ole samanlainen äiti kuin moni teistä, mutta en ainakaan halveksu ketään teistä enkä pidä itseäni parempana. Äitiys on ollut mulle iso juttu, joka vaatii sopeutumista.

ap

Vierailija
191/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:31"]Mitä se huomio oli mitä sait? Ihailua? Kuuntelemista? Seksiä?

[/quote]

ap

[/quote]

Joko Muru-trolli haluaa nyt tosissaan pistää isompaa vaihdetta silmään, pidemmän hiljaiselon jälkeen, tai sitten Muru-hahmolle on syntynyt trollin trolli, eli meta-trolli! Onnea, Muru-novellisti, ei sitä kuka vaan saakaan jäljittelijää :D.

Mutta vakavasti ottaen, Muru, eikö sua koskaan hävetä keksiä tänne av-palstalle kuukausi toisensa jälkeen lööperiä ja liirumlaarumia kuvitteellisestä elämästä, kun jotkut kuitenkin uskovat juttujasi ja vastaavat ihan tosissaan, esim kertomalla tosi henkilökohtaisia asioita, kuten ketjun alussa äiti, jonka ex-mies oli ollut narkomaani. Meinaan, että eikö yhtään omatuntoa pistä ajatus, että pitkäkestoinen, patologinen valehtelusaagasi menee joihinkin, vilpittömiin ihmisiin läpi? Eikö koskaan tunnu kurjalta valehdella, etenkin kun tarinaasi on tuotu uusi hahmo, pieni vauva, jota Muru-hahmo miehensä kanssa kilpaa laiminlyö? 

Vierailija
192/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:48"]Mä en tiedättekö usko että tää viimeisin kirjoittaja on oikea muru, vaikuttaa liian typerältä jopa ollakseen se,

[/quote]

No kyllä olen. Ehkä mä en ole samanlainen äiti kuin moni teistä, mutta en ainakaan halveksu ketään teistä enkä pidä itseäni parempana. Äitiys on ollut mulle iso juttu, joka vaatii sopeutumista.

ap

[/quote]

Siis oletko tosissasi kirjoittanut ja tehnyt tämän, mitä olet kirjoittanut? Ei kukaan voi olla näin kuutamolla ja tosissaan mielestään toimii oikein. Huh-hui..

Vierailija
193/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:48"]Mä en tiedättekö usko että tää viimeisin kirjoittaja on oikea muru, vaikuttaa liian typerältä jopa ollakseen se,

[/quote]

ap

[/quote]

Jos nyt oletetaan, että olet oikea, niin surettaa ihan todella, todella paljon viattoman pienen vauvasi puolesta. Inhottaakin. Miten vammautunut voi aikuinen nainen olla, että edes symbioottista pikkuvauva-aikaa, sitä todella lyhyttä, ohikiitävää elämänvaihetta kestä, vaan on pakko juosta vieraisiin sänkyihin ennen kuin jälkivuotokaan on kunnolla laantunut? En yleensä koskaan sano naisia huoriksi, mutta Muru, mikäli olet oikea, olet kyllä omissa silmissäni ihan täysi huora. 

Vierailija
194/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee jo niin typeräksi, ettei jaksa enää...tee hahmostasi vähän sympaattisempi tai keksi uusi hahmo..ei tollasta aikuisteinipissis-juttua jaksa enää lukea..

Vierailija
195/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa ymmärtää, miten ihan pikkuisen vauvan äiti hehkuttaa silmäniskuhymiöllä vieraalta mieheltä saatua "erityishuomiota". Ei vaan voi tajuta, ei mitenkään. Miten se pieni tyttäresi, eikö se ansaitse erityishuomiota? Etkö voisi panna omaa huomiohakuisuuttasi syrjään edes hetkeksi, lapsesi takia?

Vierailija
196/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 21:48"]Mä en tiedättekö usko että tää viimeisin kirjoittaja on oikea muru, vaikuttaa liian typerältä jopa ollakseen se,

[/quote]

ap

[/quote]

Ei tekstien perusteella vaadi paljon olla teitä parempi vanhempi... Ihan vaan terve järki ja huumeettomuus riittää.

Vierailija
197/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI näinkö sä sopeudut äitiyteen??

Vierailija
198/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että jos mieheni olisi lähtenyt viettämään "omaa aikaa" nukkuen ystävän kainalossa ja kosketellen tämän kanssa jne niin hyvin herkästi eroaisin.

Onneksi mieheni enkä minä kumpikaan tarvi tuollaista "huomion keskipisteenä" olemista muilta. Riittää oman puolison huomio.

Jotenkin tämä Murun vauva-arki ei kuulosta ollenkaan sellaiselta mitä hän odotusajan alussa kuvaili muille (ei sitten ei mies tietenkään käytä enää huumeita, joo tietenkin hän Muru muuttuu ja viihtyy lapsen kanssa kotosalla, joo parisuhde pelastuu vauvan ansiosta jne).

Vierailija
199/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Muru onko mies nyt laittanut piuhat poikki kuten lupasi ? Tuskin. Eikä vieläkään halua käyttää kumia. Vai arvasinko väärin ?

Koska eikös tuo teidän vauvanne tullut sen takia että oli ehkäisyongelmia ja vauvan saatuanne ne ratkeaisivat miehen pienellä leikkauksella...

Vierailija
200/214 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään,minkälainen äiti, tarvitsee erityishuomiota TOISELTA MIEHELTÄ. On maailma mallillaan, mikset jätä miestäsi ja vaihda toiseen, jolta saat SITÄ ERITYISHUOMIOTA, et ole kuten muut ja siksipä sinulla ei ole varaa ylenkatsoa meitä oikeasti uskollisia äitejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!