Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.
Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :(
Kommentit (214)
Kun itse olin yon poissa, olin pettamassa. Varanainen vahan jarjestikin sen niin, etten ehtisi kotiin -- misulla oli vakavia suunnitelmia suhteeni. Petin, koska seksi oli kotona pudonnut yhteen kertaan kuussa.
Kun rakastuin tuohon uuteen, se ei enaa halunnutkaan mua. Olin kuulemma liian hitaasti lammennyt siihen. Nyt on jonkinlainen korvike menossa, vaimo ei huoli takaisin.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:55"]Missä hän oli?
[/quote]
Oletko vajaa ??? No tietenkin häppää ottamassa
[/quote]
No siellä piukempaa pillua jyystämässä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 00:58"]Ensin asiakastapaamisessa, sitten niitä viihdyttämässä, sitten tapasi kuulemma kaverin. Mutta en tiedä, mitä uskoa. Mies oli tosi outo ja sulkeutunut tänään. On mulla epäilykseni.
ap
[/quote]
Niin Johan sulle eilen sanoin ettämasiakas oli nainen viihdyttämiseen tarvittiin enemmän kuin pari työntöä ja palkkaa on turha odottaa kohta se sut jättää.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:03"]
Jospa se sulkeutuneisuus johtuu vain krapulasta.
[/quote]
No, mä epäilen ettei oltu vedetty vain viinaa...
ap
[/quote]
Niin vittuakin vedettiin
Piriä ne on vetäny. Huomenna taas normaali.
Ummista silmät tai hyväksy se..
Aamu viideltä palaaminen kertoo miehen olleen tappiin asti baarissa. Ei siitä mitään pettämisjuttuja voi vielä repiä. Aamulla palaaminenn olisikin toinen juttu.
Mitä tarkoittaa, että mies ei varsinaisesti hoida vauvaa, mutta on sen kanssa kyllä? Eikö oleminen ole hoitamista? Vai tuoko se sen sit aina dulle erikseen jotain "hoitamista" varten?
Mudta tuntuu, että mies ei ole saanut omaa osaa lapsen kanssa vielä. Joko ei osaa ottaa tai sä et osaa antaa. Nyt pitäisi kuitenkin päädtä delllaiseen tilanteeseen, jossa mies olisi vauvan ihan tasa-arvoinen vanhempi, aina, eikä vain josain erityistilanteissa, joissa joko voi tai ei voi ottaa lasta syliin. Enkä mä ymmärrä, miksi melkoisessa krapulassakin ei voisi ottaa lasta syliin, vaikkei nyt ehkä sovikaan silloin sellaiseksi henkilöksi, jonka arvostelukyvyn varaan vauva jätetään. Sylissäpito on aika lailla eri juttu.
eikö niin, että tämä on sun esikoinen ja sä olet aika tarkka siitä, miten vauvaa pitää hoitaa. Mies ei ehkä ole saanut kokea olevansa ihan täysivaltainen vanhempi. Seurauksena on pettymystä ja turhautumista teiltä molemmilta ja ennen pitkää ylisuojeltu ja yliherkkä lapsi. Relaa vähän. Kyllä se lapsi selviää, vaikka mies hoitaisi omalla tavallaan, eikä tapa olisi ihan uusien äitien oppikirjasta.
Mikä ongelma sinulla sitten on jos ei itsesikään tarvi olla 24/7 vauvassa kiinni? Anna miehen mennä niin se ei mene kokonaan jonain päivänä!
En mä puutu mitenkään miehen vauvan kanssa olemiseen. Ihan saa tehdä omalla tavallaan. Mies jättää varsinaiset hoitohommat muille -meillä on ison osan aikaa hoitoapua. Mä teen kyllä enemmän itse. Joka päivä mies on vauvan kanssa ja rakastaa sitä selvästi. Itse hän päätti ettei voi koskea vauvaan. Mun piti päästä käymään ulkona ja oli ikävä lähteä sen ärähdyksen jälkeen.
ap
Kuulostaa tavalliselta krapulalta ja pikkuäidin kriisiltä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:53"]En mä puutu mitenkään miehen vauvan kanssa olemiseen. Ihan saa tehdä omalla tavallaan. Mies jättää varsinaiset hoitohommat muille -meillä on ison osan aikaa hoitoapua. Mä teen kyllä enemmän itse. Joka päivä mies on vauvan kanssa ja rakastaa sitä selvästi. Itse hän päätti ettei voi koskea vauvaan. Mun piti päästä käymään ulkona ja oli ikävä lähteä sen ärähdyksen jälkeen.
ap
[/quote]
No huh. Ei kyllä hyvältä näytä. Ensinnäkin on ihan uskomatonta että mies ei hoida vauvaa vaan täytyy joku ulkopuolinen pyytää. Millainen isä sellainen on?
Ja hän on kyllä selityksen velkaa sinulle siitä miksi ei voinut edes viestiä laittaa. On varmasti pettänyt käytöksestä päätellen.
mun on pakko sanoa, että sä ap vaikutat hyvältä muijalta ja asialliselta puolisolta! en tiedä, jotenkin tuli vain tuollainen olo viesteistäsi.
kai ilmoitat tänne, jos saat tietää lisää mitä se mies puuhaili?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 12:53"]En mä puutu mitenkään miehen vauvan kanssa olemiseen. Ihan saa tehdä omalla tavallaan. Mies jättää varsinaiset hoitohommat muille -meillä on ison osan aikaa hoitoapua. Mä teen kyllä enemmän itse. Joka päivä mies on vauvan kanssa ja rakastaa sitä selvästi. Itse hän päätti ettei voi koskea vauvaan. Mun piti päästä käymään ulkona ja oli ikävä lähteä sen ärähdyksen jälkeen.
ap
[/quote]
No huh. Ei kyllä hyvältä näytä. Ensinnäkin on ihan uskomatonta että mies ei hoida vauvaa vaan täytyy joku ulkopuolinen pyytää. Millainen isä sellainen on?
Ja hän on kyllä selityksen velkaa sinulle siitä miksi ei voinut edes viestiä laittaa. On varmasti pettänyt käytöksestä päätellen.
[/quote]
Mun vuokseni lastenhoitajat on hankittu, koska mä olisin siirtänyt vauvan hankintaa vielä, mutta mies halusi ehdottomasti nyt jo. Viestiä mä kyllä odotin ja tarkempaa selitystä. Ei se varmaan pettänyt ole, mutta jotain epämääräistä on tehnyt.
ap
Miehelle on täysin luonnollista ja normaalia haluta ja paritella mahdollisimman monen naisen kanssa, levittää geeniperimäänsä. Tämä on miehen tehtävä, samoin kuin naisen tehtävänä elämässä on hoitaa lapsia ja tehdä voileipiä.
Lopeta tuo typerä mussutus ja mene tiskaamaan
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:11"]
Jos eroatte kummalle vauva jää?
[/quote]
Jaa'a. Iso tappelu siitä tulisi, mutta kyllä mä sen voittaisin.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi haluaisit vauvan itsellesi mitä et olisi alunperinkään halunnut?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:06"]
Mun vuokseni lastenhoitajat on hankittu, koska mä olisin siirtänyt vauvan hankintaa vielä, mutta mies halusi ehdottomasti nyt jo. Viestiä mä kyllä odotin ja tarkempaa selitystä. Ei se varmaan pettänyt ole, mutta jotain epämääräistä on tehnyt.
ap
[/quote]
Mies ei lähettänyt viestiä siksi, koska kumminkin olisit vastannut siihen ja kysynyt jotain. Siinä olisi sitten saanut puhelinta nysvätä koko yön sen sijaan että voi uhrautua yhteisen edun nimissä ja hieroa asiakkaan kipeitä polvia.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 13:15"]
[/quote]
ap
[/quote]
Miksi haluaisit vauvan itsellesi mitä et olisi alunperinkään halunnut?
[/quote]
??? Koska rakastan tuota pientä tuhisijaa!
ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2014 klo 01:31"]Nyt on ap sun vuoro lähteä kavereiden kanssa baanalle, ja mies hoitamaan vauvaa jonka on kerran ihan täysillä ollut haluamassa! Etkä kysy siltä mitään lupia, vaan ilmoitat ajan jolloin olet illan poissa ja that's it.
[/quote]
Ei se mihinkään vaikuta, kun ei mies varsinaisesti hoida vauvaa. On sen kanssa kyllä. Mä pääsen kyllä liikenteeseen, koska meillä on hoitoapua. Eli ei auta pelaaminen.
ap