Mä kirjoitin eilen miehestäni, joka ei ollut tullut kotiin.
Jostain syystä ketju on poistettu. Poistuin palstalta, enkä ehkä lukenut kaikkia viestejä. Tyhmiä päänaukomisiahan siinä oli :( No, mies tuli kotiin. Viideltä. Piti tulla klo 23. Se nukkui iltapäivään asti ja sanoi senkin jälkeen, ettei voi ottaa vauvaa syliin. Tämä vauva on miehen toiveesta hankittu :(
Kommentit (214)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 02:18"]
Voi vittu näitä lapsiinsa ripustautuvia supermammoja. Tiedätkö millaista on olla sellaisen ihmisen lapsi, joka aina oli lasten kanssa kotona, eikä koskaan voinut mennä minnekään koska lapset? On tosi tosi kiva kuulla olevansa pallo äitinsä jalassa ja hänen elämänsä ainoa sisältö! Not...
[/quote]
Sellaisiakin varmasti on, mutta nyt on kyseessä korkeintaan parin kuukauden ikäinen pieni sylivauva, joka on täysin riippuvainen äidistä. Pienen vauvan hoito vain on sitä, että imetetään ja pidetään sylissä lähellä, nukutetaan ja vaihdetaan vaippaa. Kun lapsi on vanhempi, voi alkaa miettiä muita asioita ja "omaa elämää".
Äiti joka ei tähän taivu, on totta tosiaan vastuuton.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:42"]
Pari kertaa vuodessa ei tee hörhöksi. Varsinkaan jos aikoo olla jatkossa ilman. Olenhan mäkin vaikka olen osani kokeillut.
ap
[/quote]
Pari kertaa vuodessa vaarallisia huumeita, mitä se sitten on jos ei hörhöä ja tyhmää? Kertomalla että olet itsekin vetänyt ei ainakaan yhtään puolustellut tilannettanne ulkopuolisille.
Olet vastuuton, jos kuvittelet ettei tämä vaikuttaisi lapseen mitenkään. Olet naiivi jos uskot että mies ei seuraavan kerran tarjottaessa käytä.
[/quote]
Aika moni vetää pari kertaa vuodessa vaarallista huumetta nimeltä alkoholi. Siis kunnon kännit, eikä sitä kovin moni tuomitse, jos lapsien edessä ei sössötä.
Parastahan olisi kai olla täysin selvinpäin aina, mutta moni tarvii välillä näitä nollauksia, se kun ei kaikilla onnistu vaikkapa meditoimalla.
Toivottavasti ap:lla, niin kuin muillakin menee kaikki hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:47"]
Pari kertaa vuodessa ei tee hörhöksi. Varsinkaan jos aikoo olla jatkossa ilman. Olenhan mäkin vaikka olen osani kokeillut.
ap
[/quote]
Pari kertaa vuodessa vaarallisia huumeita, mitä se sitten on jos ei hörhöä ja tyhmää? Kertomalla että olet itsekin vetänyt ei ainakaan yhtään puolustellut tilannettanne ulkopuolisille.
Olet vastuuton, jos kuvittelet ettei tämä vaikuttaisi lapseen mitenkään. Olet naiivi jos uskot että mies ei seuraavan kerran tarjottaessa käytä.
[/quote]
Aika moni vetää pari kertaa vuodessa vaarallista huumetta nimeltä alkoholi. Siis kunnon kännit, eikä sitä kovin moni tuomitse, jos lapsien edessä ei sössötä.
Parastahan olisi kai olla täysin selvinpäin aina, mutta moni tarvii välillä näitä nollauksia, se kun ei kaikilla onnistu vaikkapa meditoimalla.
[/quote]
Vähän kornia verrata laillista alkoholia ja laitonta kokaiinia keskenään.
Vaarallisuusluokkakin ihan himppusen eri.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:37"]
Aiot sitten kostaa lapsellekin, että olet viikonlopun pois pienen luota kun isä veti viikolla huumeita? Ymmärrätkö miten sairasta tää teidän meininki on? Jos edelliset merkit pitää paikkansa, vedät taas viikonloppuna vähän shampagnee ja loppu onkin historiaa.
[/quote]
Kostaa lapselle? Jos vauva pärjää hetken ilman isää, pärjää se hetken ilman äitiäkin. Mä olen sen kanssa joka päivä ja mies käy töissä. Eiköhän se minut tunne vielä poissaoloni jälkeenkin :)
ap
[/quote]
Hetki ei tarkoita viikonloppua. Lapsi on ilmeisesti hoitajansa seurassa eikä isänsä, jos isä ei vaihda niitä paskavaippoja?
Kyllä, vauva tod näk tunnistaa mutta tekeekö hyvää näin pienelle olla erossa pääasiallisesta huoltajastaan?
[/quote]
Voi vittu näitä lapsiinsa ripustautuvia supermammoja. Tiedätkö millaista on olla sellaisen ihmisen lapsi, joka aina oli lasten kanssa kotona, eikä koskaan voinut mennä minnekään koska lapset? On tosi tosi kiva kuulla olevansa pallo äitinsä jalassa ja hänen elämänsä ainoa sisältö! Not...
[/quote]
Joo, toki oon garmeen ripustautunut kun en ekan 8 viikon(tai ekan 6 kk) aikana halunnut lähteä bilettämään. Voi jessus mitä logiikkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:47"]
ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itsepetosta parhaimmillaan tälläiset viestit.
Tänään on mies ollut sitten senkin edestä vauvan kanssa. Sylitellyt ja höpötellyt. Voin lähteä huomenna hyvillä mielin omille menoilleni parhaan ystäväni ja muun seurueen kanssa. Voi että mä odotan sitä :)
ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:51"]Onko sinun paras ystävä mies?
[/quote]
On se. Bestishän on ihastunut aphen. Olikos se myös vienyt murun neitsyyden.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:37"]
Aiot sitten kostaa lapsellekin, että olet viikonlopun pois pienen luota kun isä veti viikolla huumeita? Ymmärrätkö miten sairasta tää teidän meininki on? Jos edelliset merkit pitää paikkansa, vedät taas viikonloppuna vähän shampagnee ja loppu onkin historiaa.
[/quote]
Kostaa lapselle? Jos vauva pärjää hetken ilman isää, pärjää se hetken ilman äitiäkin. Mä olen sen kanssa joka päivä ja mies käy töissä. Eiköhän se minut tunne vielä poissaoloni jälkeenkin :)
ap
[/quote]
Hetki ei tarkoita viikonloppua. Lapsi on ilmeisesti hoitajansa seurassa eikä isänsä, jos isä ei vaihda niitä paskavaippoja?
Kyllä, vauva tod näk tunnistaa mutta tekeekö hyvää näin pienelle olla erossa pääasiallisesta huoltajastaan?
[/quote]
Tulin kotiin puoli tuntia sitten. Mies häipyi samalla oven avauksella lenkille. Vauvalla on kaikki hyvin. Se nukkui, kun tulin, ja nukkuu yhä. Mä tarvitsin tämän hetkeni, henkilökohtaista huomiota ystäviltä ja ystävältä.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:09"]Tulin kotiin puoli tuntia sitten. Mies häipyi samalla oven avauksella lenkille. Vauvalla on kaikki hyvin. Se nukkui, kun tulin, ja nukkuu yhä. Mä tarvitsin tämän hetkeni, henkilökohtaista huomiota ystäviltä ja ystävältä.
ap
[/quote]
Voi jumalauta. Parikuukautisen äidillä ei ole vielä oikeutta omaan aikaan, ainakaan tuossa määrin. Ja oliko nyt kypsää pettää?
Mä niiiiiiin ennustin tämän tarinan!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 12:04"]
Joko kotona?
[/quote]
Mä en ole kotona. En ole käynytkään vielä. Huomenna. Nyt tuntuu tältä. Mun on pakko olla hetki rauhassa.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:09"]Tulin kotiin puoli tuntia sitten. Mies häipyi samalla oven avauksella lenkille. Vauvalla on kaikki hyvin. Se nukkui, kun tulin, ja nukkuu yhä. Mä tarvitsin tämän hetkeni, henkilökohtaista huomiota ystäviltä ja ystävältä.
ap
[/quote]
Voi jumalauta. Parikuukautisen äidillä ei ole vielä oikeutta omaan aikaan, ainakaan tuossa määrin. Ja oliko nyt kypsää pettää?
[/quote]
En kyllä sanonut pettäneeni. Ja minusta ihan kaikilla ihmisillä on oikeus omaan aikaan. Nythän vauva ei osaa vielä edes ikävöidä, koska nukkuu niin paljon ja muun ajan melkein vain syö.
ap
Onkos parikuisen isällä oikeus omaan aikaan?
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 12:09"]Tulin kotiin puoli tuntia sitten. Mies häipyi samalla oven avauksella lenkille. Vauvalla on kaikki hyvin. Se nukkui, kun tulin, ja nukkuu yhä. Mä tarvitsin tämän hetkeni, henkilökohtaista huomiota ystäviltä ja ystävältä.
ap
[/quote]
[/quote]
En kyllä sanonut pettäneeni. Ja minusta ihan kaikilla ihmisillä on oikeus omaan aikaan. Nythän vauva ei osaa vielä edes ikävöidä, koska nukkuu niin paljon ja muun ajan melkein vain syö.
ap
[/quote]
No mitä tuo henkilökohtainen huomio ystävältä sitten piti sisällään??
Lapsellisia olette molemmat, todella.
No jos ny kerran venyy pitkäksi illanvietto niin ei sitä välttämättä heti olla muita painamassa.
Kysyn sulta ap, miksi oman miehen koskettelu ja huomio ei riitä? Tuota on kysytty, etkö osaa vastata. Toivon,että sinusta tehdään lastensuojeluilmoitus! TODELLAKIN,lapsesi vuoksi.
Äh. Huumeita käyttänyt vauvan isä on kyllä aika iso ongelma. Se ei sovi perheelliselle, ikinä...