Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain juuri tietää, että mieheni...

Vierailija
05.08.2014 |

Laittaa käytetyt vesilasit takaisin kaappiin koska "ei vesi ole likaista".... EI JUMALAUTA

Sanokaa pliis, että teidän miehilläkin on näin vajaita juttuja?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäviä porsaita. Likaiset ja puhtaat astiat sekaisin hyllyllä.

Vierailija
2/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ällötys, täytyypä tästä lähin alkaa kaivaa juomalasi sieltä hyllyn takimmaisesta rivistä. Kuka hullu laittaa käytetyt astiat puhtaiden sekaan, teettekö saman myös lautasille ja ruokailuvälineille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä eli miten pitkään tuollainen säilyi salassa?

Vierailija
4/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo teki aina niin että nuoli ruokalautasen " puhtaaksi " ja laittoi takaisin kaappiin. Samoin saattoi tehdä myös esim haarukalle. Isäni oli sellainen että astioiden pesua säästääkseen yritti että söisin samasta lautasesta ja samalla haarukalla millä hän oli jo syönyt. Itkin enkä suostunut ja isä suuttui.

Nyt aikuisiällä ( olen yli 30 ) kammoksun toisten vesilaseja yms enkä halua edes mieheni kanssa juoda samasta. En myöskään pysty samasta jäätelöstä syömään mistä toinen on syönyt. En edes lapseni jäätelön loppua voisi syödä. Sain varmaan traumoja lapsuudesta. Tosin myös omat lapseni ovat hyvin tarkkoja astioiden puhtaudesta eivätkä juo toisten laseista vaikka en olekaan asiasta mitään numeroa tehnyt.

Vierailija
5/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo teki aina niin että nuoli ruokalautasen " puhtaaksi " ja laittoi takaisin kaappiin. Samoin saattoi tehdä myös esim haarukalle. Isäni oli sellainen että astioiden pesua säästääkseen yritti että söisin samasta lautasesta ja samalla haarukalla millä hän oli jo syönyt. Itkin enkä suostunut ja isä suuttui.

Nyt aikuisiällä ( olen yli 30 ) kammoksun toisten vesilaseja yms enkä halua edes mieheni kanssa juoda samasta. En myöskään pysty samasta jäätelöstä syömään mistä toinen on syönyt. En edes lapseni jäätelön loppua voisi syödä. Sain varmaan traumoja lapsuudesta. Tosin myös omat lapseni ovat hyvin tarkkoja astioiden puhtaudesta eivätkä juo toisten laseista vaikka en olekaan asiasta mitään numeroa tehnyt.

Vierailija
6/29 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee noin myös. Eikä pelkästään kotona. Noloa.

Vierailija
8/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen noin joskus. Toki vain silloin kun ei ole tiedossa vieraita, jotka saattaisivat mun saastaisen lasini ottaa.

Vierailija
9/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:42"]Mun mies tekee noin myös. Eikä pelkästään kotona. Noloa.

[/quote]

Ihanaa, että jollain muullakin on tollainen urpo miehenä!

Vierailija
10/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Eihän vesi olekaan likaista, mutta ne suun bakteerit.. Pitääkin vähän alkaa tarkkailemaan vieraita meillä.

Vierailija
11/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niiin minäkin teen. Mitä pahaa tuossa nyt on. Vettähän siinä vaan on ollut.

Vierailija
12/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli tuollainen ennen, yäks. Enpä sitten koskaan kotona ottanut lasia eturivistä nuorenakaan ja kun itse tiskasin, tiskasin kaikki lasit ja sama jatkui kuin muutin pois kotoa. Nykyään on jo hoidettava, kun liikkuu huonosti ja kiukuttelee mulle, kun otan lasin välillä pesuun. 

Meillä kyllä juodaan samasta lasista useampaan kertaan, mutta kaikilla on omat paikat ja otetaan välillä vähän erilaisia laseja. Sitten koneeseen, kun tiskin aika on. 

Vierailija
13/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egoligista. Samaa lasia voi käyttää useaan kertaa ja vettähän se vaan on.

Vierailija
14/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lasia voi käyttää useamman kerran, mutta miksi se pitää kaappiin panna? Onko se nyt niin kamalaa, jos lasi on keittiössä esim. tiskipöydällä? 

Vierailija
15/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:46"]No niiin minäkin teen. Mitä pahaa tuossa nyt on. Vettähän siinä vaan on ollut.

[/quote]

Ja sun herprs-huulet.

Vierailija
16/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te kauhistelijat koskaan juo jonkun kanssa samasta pullosta tai lasista?

Vierailija
17/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:51"]

[/quote]

En muiden kuin mieheni, ja se on eri asia, kun pussaillaankin me. En halua huuliherpestartuntaa kylässä, esim. 

Vierailija
18/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ja vaadin lapsista kanssa. helvettimoinen sähkö ja vesi lasku muuten tulee jos kaikki laitaa tiskikoneeseen.

Vierailija
19/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:51"]

[/quote]

En muiden kuin mieheni, ja se on eri asia, kun pussaillaankin me. En halua huuliherpestartuntaa kylässä, esim. 

[/quote]

Ainiin, miehesi suun basillit eivät ole yhtä pahoja kuin muiden :P

Vierailija
20/29 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 22:51"]Ettekö te kauhistelijat koskaan juo jonkun kanssa samasta pullosta tai lasista?

[/quote]

Tutuilta joo, siis mieheltäni tai siskoltani lähinnä. Mutta joku sanoi, että mies laittaa vieraillakin likaisen lasin kaappiin takaisin. Meillä käy minulle tuntemattomampiakin vieraita, mm. miehen pelikavereita, joiden pullosta en todellakaan joisi.