Suositelkaa pikku autoa
Meillä ei tarvetta kahdelle isolle autolle enää ole mutta autoja tarvitsee kuitenkin olla kaksi mun auto lähtee vaihtoon ja tilalle olisi tarkoitus hankkia joku pikku kippo.
Merkillä ei väliä. Pitäisi olla luotettava ajokki eikä yleisesti pikku vikaiseksi tunnettu.
Kommentit (527)
GTI kirjoitti:
Golf GTI mukava ajettava. Tehoa ja vääntöä oikein riittävästi tuon kokoiseen autoon. Ja tarvittaessa saa kyllä ohjelmoinnilla vielä reippaasti lisääkin. Itsellä vm2011 ja suosittelen ainakin käymään koeajamassa tuollainen sillä ajettavuus yleisesti todella hyvä.
Älä nyt Turun linnan ikäistä autoa kenellekkään suosittele.
Jokin täyssähköauto tai plug-in hybridi jotta pääsee vihreällä kotisähköllä edullisesti ja hiljaisesti.
Mä oon ajanut aina ennen isoilla maastureilla ja niistä tykkäänkin mutta kyllästyin totaalisesti isoon kulutukseen ja hankin Minin. Olen todella tyytyväinen; ajettavuus ja toimintavarmuus on todella hyvä, moottoritielläkään ei menetä mitään isolle autolle, päinvastoin matalampana ei heilu kovassa tuulessa eikä heilahda jos tiessä on joku epätasaisuus. Kulutus on vain 4 litraa satasella. Voin suositella Miniä.
Toyota Yaris Hybrid. Ihan no brainer.
Mun 2-vuotias poika tykkää Sikun pikkuautoista, joista aukeaa ovet. Ne on parhaita! :)
Kia picanto 2011 vm oli 5 vuotta, eikä yhtään mitään vikaa sinä aikana!! Hyvä auto. Ja jos saa vähän ajetun vielä 😊
Ehkä ei enää niin hyvä vinkki, mutta ostettiin viisi vuotta sitten honda insight. Toiminut kuin junan vessa (myös talvella lyhyt ajo sopii hybridiakun ansiosta). Takatilaa yllättävän paljon, kulutus pieni ja huoltokustannukset mitättömät 5x öljynvaihtohuolto.
Myyntiin menossa kohta. Saa nähdä tuleeko ikävä näin vähävikaista autoa.
Jos jenihymyä ei päästä ruostumaan ja ajaa nätisti, niin sillä ajaa 500 000 km.
Honda Jazz 7 Speed lootalla ollut jo 15 vuotta. Ei edes yhtään lamppua palannut. Ei koskaan yli 6l/100km vaikka täys lasti.
Takapenkit kaatuu, saa kyytin vaikka pesukoneen.
Toyota Yaris on vetelä, Honda Jazz jämerä.
Järkiauto!
Audi A3, erinomainen auto ajo-ominaisuuksiltaan
Vierailija kirjoitti:
Nissan micra ei ole mikään auto, mutta näpsäkkä ja luotettava.
Auton määritelmään mulle kuuluu, että pystyy ajamaan moottoritiellä.
Tunnetko uuden Nissan Micran? Mietit ehkä sitä vanhaa pientä kippoa. Uusi Micra on aivan eri asia. Mulla on vm 2020 Micra, jolla pääsee kepeästi moottoritiellä 140 km/h. Se on tilava (300 L) takakontti ja viisi ihmistä mahtuu hyvin takapenkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissan micra ei ole mikään auto, mutta näpsäkkä ja luotettava.
Auton määritelmään mulle kuuluu, että pystyy ajamaan moottoritiellä.
Tunnetko uuden Nissan Micran? Mietit ehkä sitä vanhaa pientä kippoa. Uusi Micra on aivan eri asia. Mulla on vm 2020 Micra, jolla pääsee kepeästi moottoritiellä 140 km/h. Se on tilava (300 L) takakontti ja viisi ihmistä mahtuu hyvin takapenkille.
Uudet Micrat on ranskalaisen Renaultin sabotoimia, että rellut näyttäisi paremmalta kuin ovatkaan...
GTI kirjoitti:
Golf GTI mukava ajettava. Tehoa ja vääntöä oikein riittävästi tuon kokoiseen autoon. Ja tarvittaessa saa kyllä ohjelmoinnilla vielä reippaasti lisääkin. Itsellä vm2011 ja suosittelen ainakin käymään koeajamassa tuollainen sillä ajettavuus yleisesti todella hyvä.
Mutta sehän ei ole pikkuauto. Itsellä kolmas GTI menossa, nyt MK8.
Vierailija kirjoitti:
Mun 2-vuotias poika tykkää Sikun pikkuautoista, joista aukeaa ovet. Ne on parhaita! :)
Tää. Sikulla taisi olla autot koko metallisia. Itsekin käytän niitä pienoismalleissa.
Aloittaja kysyy vinkkejä pikkuautoksi ja täällä ehdotetaan kaikkea muuta. Tyypillistä av-palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kysyy vinkkejä pikkuautoksi ja täällä ehdotetaan kaikkea muuta. Tyypillistä av-palstaa.
Aivan, onttopäät kertoo minkä osamaksu "auton" omistavat, voi parkoja!
Kannattaako ostaa kauhean pientä, jos siuhen ei kohta enää mahdu?
Uusi nissan micra sai tyrmäyksen kyllä vertailuissa ja pelkästään jo hyvin huono lämmityslaite.
Vältä nopeasti ruostuvia japanilaisia, ja erityisesti kalliita ja monimutkaisia hybrideitä pikkuautossa. Ne eivät lähes koskaan ole ympäristöystävällinen tai edullinen valinta.
Eurooppalainen on hyvä, ja jos välttämättä haluat itäauton, niin korealaiset ovat ok.