Suositelkaa pikku autoa
Meillä ei tarvetta kahdelle isolle autolle enää ole mutta autoja tarvitsee kuitenkin olla kaksi mun auto lähtee vaihtoon ja tilalle olisi tarkoitus hankkia joku pikku kippo.
Merkillä ei väliä. Pitäisi olla luotettava ajokki eikä yleisesti pikku vikaiseksi tunnettu.
Kommentit (527)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ford Fiesta, näppärä, kuluttaa vähän.
No tämän sanon kokemuksesta edelliseen viestiin jonka kirjoitin toyota aygosta. Fiestalla olen ajanut eikä ole koskaan käynytkään mielessä oman hankkiminen. Ei tarkoita että olisi huono mutta itse jätin ja jättäisin väliin.
Ja yksi asia mikä ihan ehdoton. Neliovinen jollet ihan oikeasti käytä takapenkkejä mihinkään ta muuta autoa vaikka pakuksi tai osta valmiiksi sellaista. aamen.
iltasanomaissa olikin justiin juttuun onnistuneesta fordin ostosta. en jaksa laittaa linkkiä. piti hankkia perään uusi auto hajos 50km jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ford Fiesta, näppärä, kuluttaa vähän.
No tämän sanon kokemuksesta edelliseen viestiin jonka kirjoitin toyota aygosta. Fiestalla olen ajanut eikä ole koskaan käynytkään mielessä oman hankkiminen. Ei tarkoita että olisi huono mutta itse jätin ja jättäisin väliin.
Ja yksi asia mikä ihan ehdoton. Neliovinen jollet ihan oikeasti käytä takapenkkejä mihinkään ta muuta autoa vaikka pakuksi tai osta valmiiksi sellaista. aamen.
iltasanomaissa olikin justiin juttuun onnistuneesta fordin ostosta. en jaksa laittaa linkkiä. piti hankkia perään uusi auto hajos 50km jälkeen.
Tuskin ap on mitään tonnin ritsaa ostamassa kuten jutun opiskelija.
Kia Rio, ei millään mittapuulla nouse peruspikkuautoista muiden yläpuolelle, mutta 7v takuu on aika huoletonta omistamista.
Peugeot 206 oli eka autoni. Luotettava peli eikä tullut koskaan mitään vikaa. Suretti kun piti vaihtaa perhe farkkuun esikoista odottaessa. Nyt lapset on isompia ja mulla on kauppa kassina Ford fiesta. Luotettava ja hinta-laatu suhteeltaan hyvä auto.
Minulla on Nissan Note ja olen ollut tyytyväinen. Töissä ajan Toyota Yarista, ja näppärä sekin.
Volgsvagen Beetle Potkuauto, pinkki hinta n. 55e.
Katso jotain Mattelin mallia. Sieltä varmaan löytyy lompakollesi sopiva.
Suuria humoristeja täällä liikkeellä.
Jättäisin japsit kauppaan. Yaris on tiettävästi ainoa auto joka on autolehden kestotestissä ruostunut katsastuskelvottomaksi ennen ensimmäistä katsastusta kun jarrukilvet ruostuivat irti. Jarrukilvet on toki helppo vaihtaa mutta alusta oli muutenkin ollut hämmentävän ruosteinen, pari vuotta vanha auto sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vältä nopeasti ruostuvia japanilaisia, ja erityisesti kalliita ja monimutkaisia hybrideitä pikkuautossa. Ne eivät lähes koskaan ole ympäristöystävällinen tai edullinen valinta.
Eurooppalainen on hyvä, ja jos välttämättä haluat itäauton, niin korealaiset ovat ok.
Tulehan nyt jo pois sieltä 70 luvulta. Yksikään japsi ei ruostu niin pahasti kun saksalainen. Yksikään japsi ei ole niin huono laatuinen kuin saksalainen. Euroopassa tehdään autoja volvolla. Muuten autot tulee japanista
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin japsit kauppaan. Yaris on tiettävästi ainoa auto joka on autolehden kestotestissä ruostunut katsastuskelvottomaksi ennen ensimmäistä katsastusta kun jarrukilvet ruostuivat irti. Jarrukilvet on toki helppo vaihtaa mutta alusta oli muutenkin ollut hämmentävän ruosteinen, pari vuotta vanha auto sentään.
Et ole ilmeisesti nähny esim mersun tai volkkarin alustoja. Ne vasta paskaa onkin.
Renault Clio, omien kokemusten mukaan luotettava, ajotuntuma ja suorituskyky ovat ok pidemmillekin matkoille. (Ja siihen pystyy tunkemaan hämmästyttävän määrän tavaraa)
Sukulaiselle oli ensin cm 95 Clio ja sitten vm 06 A-mersu, ensin mainittu ei tarvinnut yhtään remonttia 10 vuodessa ja jälkimmäisestä on korjattu yhtä sun toista...
Meillä kakkosautona Audin A4 ja toiminut moitteetta. Tilaa pikkuautoksi ihan kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Palturia. Toyotat ovat kestäviä, ruostevapaita iäkkäinäkin. Itselläni on viides Toyota peräkkäin, ja yksikään ei ole ruostunut eikä mikään osa mennyt rikki, joitain tuulilasinpyyhkimiä ja renkaanvaihtoja lukuunottamatta. Nyt on menossa Yaris vm. 2014, kuin uusi.
Renault Clio on luultavasti paras pienistä autoista.