Mitä sinä tekisit, jos saisit tietää kuolevasi vuoden sisällä?
Minulla ei ole ketään kenelle pitäisi kiirehtiä kertomaan, että rakastan sinua. Voisin tehdä sen vasta kuolemani jälkeen. Sen sijaan haluaisin vain kostaa. Mitä se kertoo elämästäni?
Kommentit (25)
Olen googletellut niiden elämää, jotka haukkuivat minua.
Se, joka haukkui minua urastani on itse lähihoitaja.
Se, joka haukkui minua lihavaksi on nyt itse minua ikinä lihavampi.
Se, joka haukkui minua tyhmäksi on käynyt vain amiksen.
Se, joka kiusasi minua valittaa itse kotiväkivallastaan.
Se, joka kiusasi minua koulussa on kiusaaja edelleen työpaikallaan.
Tunnen vain pohjatonta, syvää vihaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen googletellut niiden elämää, jotka haukkuivat minua.
Se, joka haukkui minua urastani on itse lähihoitaja.
Se, joka haukkui minua lihavaksi on nyt itse minua ikinä lihavampi.
Se, joka haukkui minua tyhmäksi on käynyt vain amiksen.
Se, joka kiusasi minua valittaa itse kotiväkivallastaan.
Se, joka kiusasi minua koulussa on kiusaaja edelleen työpaikallaan.Tunnen vain pohjatonta, syvää vihaa.
Ap
aha
Minua ei edes häiritse, että kuolen. Lähinnä tämä tuntuu lahjalta. Elämässäni ei ollut mitään hienoa, ei tippaakaan onnellisuutta. Mutta onko tämä nyt tilaisuuteni kostaa joutumatta kantamaan seurauksia? Onko tämä nyt sitä karmaa?
Ap
Ottaisin lainaa ja päivittäin thaihierontaan.
Olisin ihan hiton onnellinen, nostaisin pikavipit kattoon ja bilettäisin. En kertois kellekään, vasta kun meno on lähellä tai tppaisin itteni ennen kun kärsisin liikaa. Olis oikeasti aika unelma... Mitäköhän se kertoo minusta? Oon masentunut ja näköalaton ja toivoton ihminen.
Pitäisin pienet juhlat, ihan itsekseni. Päälimmäisenä ajatus, että "vihdoinkin!".
Nimim. deathwish with no courage to end it
En osaa sanoa suoralta kädeltä. Miettisin varmaan hetken, mitä oikeasti haluaisin tehdä. Töistä varmaan irtisanoutuisin heti. Ehkä muuttaisin maalle.
Pitäisikö minunkin ottaa lainaa? Lavastaa itselleni täydellinen elämä ulkomailla kartanossa? Päivittää kaikki someen kiusaajieni kadehdittavaksi. Katuisivatko he sekuntiakaan?
Ap
Ottaisin kaikki mahdolliset lainat ja bilettäisin niin paljon kuin pystyisin.
Olen 53-v...
Ap minulla sama tilanne. En kosta vihasta, vaan opettaakseni.
290 000€ omaisuuden lahjoitan hyvään tarkoitukseen.
Exän ulosoton olisin maksanut pois, jos ei olisi vaihtanut lennosta uuteen. Vaihtoi vaikka vannoi 2 viikkoa aiemmin haluavansa olla elämän loppuun asti...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minunkin ottaa lainaa? Lavastaa itselleni täydellinen elämä ulkomailla kartanossa? Päivittää kaikki someen kiusaajieni kadehdittavaksi. Katuisivatko he sekuntiakaan?
Ap
Eivät kadu.
Kuka tahansa meistä voi kuolla koska tahansa, joten lähden aina siitä, että huomenna en välttämättä ole enää elossa. Nautin hetkestä, sillä se on ainoa asia mitä meillä on.
Tekisin kuolinsiivouksen ja järjestäisin kaikki asiat niin, ettei jälkeen jäävillä olisi suurta vaivaa poismenostani. Ei hautajaisia. Tuhkat sirotellaan vesistöön.
En mitään erikoista. Kävisin töissä sen aikaa kun jaksan ja sitten vaan hoitoja sen verran että jaksaa, ei liikaa, lähinnä varmaan kivunlievitystä, jos tosiaan tilanne olisi toivoton. Näin suurin osa muutenkin vaikuttaa tekevän.
Pistäisin tupakaksi, kun ei tarvisi enää välittää sen epäterveellisyydestä :'D.
En menisi töihin, ottaisin niin paljon lainaa kuin saisin, nauttisin elämästä.
Ottaisin ihan vatusti lainaa, pikavippejä yms.