Oletko ollut telkkarissa, radiossa tai lehdessä?
Jos olet, niin missä yhteydessä?
Minua haastateltiin kerran paikallislehteen ja toisen kerran sain kuvani sanomalehteen, kun satuin istumaan oikealla paikalla urheilukatsomossa. Olen siis julkkis:-D
Kommentit (56)
Joo, haastateltiin rankasta elämänkokemuksestani lehteen, jonka suuruusluokka tyyliä Etelä-Suomen sanomat. Ja joissakin pikkujutuissa olen ollut usein paikallislehdissä, milloin mistäkin.
Kaikissa noissa. Työhön liittyen mua on haastateltu tai olen ollut mukana tekemässä juttua. Ylen telkkari ja radio, hesari, paikallislehti.
Sekä telkkarissa että lehdessä olin lapsena ja nuorena.
En ole. En edes seurakuntauutisissa, ei pienintäkään mainintaa missään urheilutuloksissa tms.
Ja 12 lisää: telkkarissa olin eräässä lasten/nuorten ohjelmassa liittyen silloiseen harrastukseeni/kiinnostuksen kohteeseeni, ja sitten lehdessä olin vuosia myöhemmin liittyen silloiseen työhöni.
olen ollut hesarissa ja duunilehdessä, ja sama kuvaa kuin hesarissa oli myös iltasanomissa, metallican keikalta:).
Paikallislehden "katugallupissa" ihan kuvan kanssa. Yleisöön joukossa yhdessä kolmosvisan jaksossa ja muutamassa konsertissa.
Olen ollut kaikissa. Lapsena jo oli kuva kun olin neuvolassa ja lääkäri katsoi korvaan, joku toinenkin oli mutta en muista mikä se oli. Myöhemmin olen ollut mm. oman firman takia lehtijuttuja, kun olen ollut vaaaleissa ehdokkaana, PAM lehdessä olin ja muissakin lehdissä olen ollut haastateltavana kun olen työtön, myös telkkarissa uutisissa pariin kertaan ylellä ja maikkarilla, ylellä tuli myös radiosta. Nuorena oltiin telkkarissa kun esiinnyttiin nuorisokuoron kanssa kirkossa ja se televisioitiin. Lehtiä on ollut paikallislehtiä ja maakuntalehtiä. Tytär on ollut kolmeen kertaan hiljattain maakuntalehdessä, juuri eilen oli heti kolmannella sivulla haastattelu.
Olen ollut todella paljon lehdissä, telkkarissa, radiossa, netissä.. Kukaan ei tunne minua, en ole mikään julkkis. Asun Helsingin keskustassa ja liikun paljon päiväsaikaan. Tuolloin ne toimittajat liikkuvat.
Tosi usein minut pysäytetään ja mulla on aina aikaa antaa kommenttia säästä, japanilaisturisteista, kalan hinnasta tai Matti Nykäsestä. Käyn usein liikkeiden avajaisissa (koska asun lähellä) ja naama koristaa sitten loppukevennyksiä uutisissa tai iltapäivälehtien tungoskuvia.
Olen niin eri yhteyksissä ollut esillä, etten jää mieleen.
Olen kyllä, aikoinaan harrastuksen puitteissa. Olen myös vuonna miekka ja kirves opiskeluihin liittyen tehnyt töitä em. aloilla, mm. lukenut radiomainoksia.
Olen ollut telkkarissa 90-luvulla kolmesti:
Uutisissa ennakkoäänetyspäivän avajaispäivänä pääpostissa. Olin mukana kun siskoni kävi äänestämässä.
Jokin sen aikainen perheohjelma. Olin keskimmäisen kanssa srk:n perhekerhossa ja siellä kuvattiin.
Uutisissa olen väkijoukossa katsomassa kun pressa saapuu itsenäisyyspäivänä kirkkoon.
5v sitten oli Ilta-Sanomissa kolmen sivun haastattelu kokemuksestani.
Televisiossa on näytetty mua jonkun ohjelman yhteydessä, ooon kävellyt ja oli kuulemma pitkän matkaa näytetty, itse en tiedä siitä. Olin silloin parikymppinen.
Olen ollut haastateltavana useita kertoja niin paikallislehdissä kuin valtakunnallisissakin, samoin paikallisradiossa ja vsltakunnsllisella kanavalla. Ensimmäinen lehtijuttu minusta tehtiin aikakauslehteen jo melko pian synnyttyäni. Televisiossa olen olluy myös sekä haastateltavana, studioyleisönä että itse juontamassa.
Kerran 10-vuotiaana pääsin paikallislehteen kun toimittaja kysyi kadulla jotain tyyliin "Harrastatko luistelua mielelläsi?" ja vastasin jostain syystä että joo, harrastan taitoluistelua, vaikka en tosiaankaan harrastanut. Kai tilanne oli niin hämmentävä.
Vanhempiani nauratti kovasti kun avasivat lehden ja näkivät minut siellä julistamassa rakastavani taitoluistelua. Sanoivat, että tämä on hyvä opetus että kaikki mitä lehdessä lukee ei pidä paikkaansa. :D
Lehdissä ja tv:ssä asiantuntijana. En mikään julkkis silti ollenkaan.