Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut telkkarissa, radiossa tai lehdessä?

Vierailija
05.08.2014 |

Jos olet, niin missä yhteydessä?

Minua haastateltiin kerran paikallislehteen ja toisen kerran sain kuvani sanomalehteen, kun satuin istumaan oikealla paikalla urheilukatsomossa. Olen siis julkkis:-D

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn puolesta haastateltu paikallislehteen.

Vierailija
22/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa seiskassa ja hymyssä, myös pääkansissa, tallinnasarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkin vuonna jo monta kertaa, jopa lehtien kansissa. Aina kun näen oman kuvani lehdessä tai joku mainitsee asiasta niin tulee mieleen että naama saa julkisuutta vaikka alapääni lienee kerännyt enemmän katselukertoja (2009). Niitä ei kuitenkaan osata yhdistää... :)

Vierailija
24/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:28"]

Jos olet, niin missä yhteydessä? Minua haastateltiin kerran paikallislehteen ja toisen kerran sain kuvani sanomalehteen, kun satuin istumaan oikealla paikalla urheilukatsomossa. Olen siis julkkis:-D

[/quote]

joo-o  vuonna nakki  puhdas elämä lapselle konsertissa vilahdin yleisön joukossa.

Vierailija
25/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"avustajana" Matti elokuvassa

Vierailija
26/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:30"]Elokuvassa Rukajärven tie. Sen lisäksi lukiossa kävi ylen porukka kameroineen, jotka kuvasivat käytävällä..istuin penkillä ja telkkuunhan se meni.

[/quote]

Minäpä tiedän kuka oot.. ;)

Vierailija
27/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv :ssä yhdessä tietokilpailussa.

Vierailija
28/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 17:28"]Jos olet, niin missä yhteydessä?

Minua haastateltiin kerran paikallislehteen ja toisen kerran sain kuvani sanomalehteen, kun satuin istumaan oikealla paikalla urheilukatsomossa. Olen siis julkkis:-D

[/quote]

Onnenpyörässä. Katsomon pimeimmässä nurkassa. Katseemme kohtasivat Porkan kanssa.

Vierailija
29/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esillä joka mediassa, mutta minulle ihan normaali käytäntö. Olen esillä aina asiapohjalta, en kohu- uutisissa.

Vierailija
30/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurimaan pääuutisissa sellainen pikkuhaastattelu, useammassa kotimaan paikallislehdessä milloin minkäkin tapahtuman johdosta, radiohaastatteluja työn, saavutuksen sekä ihan vaan gallupin merkeissä, paikalliskanavalla TV:ssä harrastuksen puitteissa - luulisin, että nuo kattaa suurimman osan. Vastaus lyhyesti siis:olen, olen ja olen.

Vierailija
31/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa kymmenisen vuotta sitten. Juonsin pientä radio-ohjelmaa.

Vierailija
32/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti eri ulkomaassa (kerran Euroopassa, kerran AAsiassa) olen päässyt/joutunut sellaiseen "mitä tykkäät meidän kaupungistamme ja mitä olet täällä tehnyt"-artikkeliin. Oli jotenkin hellyyttävää, kun toimittavat oli niin iloisia, kun kilttinä tyttönä kehuin heidän kotikaupunkiaan kohteliaasti. Toisesta noista artikkeleista ne muuten laittoivat mulle Suomeen kopionkin :)

Vierailija
33/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri medioissa 2-10 krt/ vuosi, työnantajan edustajana, viimeset 10 v, kuuluu ammattiin.

Vierailija
34/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatyttönä

Vierailija
35/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa Rukajärven tie. Sen lisäksi lukiossa kävi ylen porukka kameroineen, jotka kuvasivat käytävällä..istuin penkillä ja telkkuunhan se meni.

Vierailija
36/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tyttönä paikallis lehdessä, koko koulu oli kun piispa kävi.

Ylä-aste iässä myös haastateltiin jostain mielipiteestä

Vierailija
37/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni tuloksia esittelemässä muutamaankin otteeseen radiossa ja lehdissä.

Telkkarissa kerran nuorempana kun soitin bändissä joka esiintyi jossain telkussa olleessa tapahtumassa. Niin ja sit yhdessä viimeisista uuno turhapuroista olen "väkijoukossa" (se oli kuvattu tapahtumassa, jossa oikeasti olin väkivjoukossa, en siis mitenkään etsiytynyt avustajaksi).

Vierailija
38/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oon muusikko, ja keikkoja on taltioitu moniin eri medioihin.

Vierailija
39/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut matkailuohjelmassa haastateltavana, en kuitenkaan missään matkaoppaissa.

Olen ollut tv-mainoksessa, en päätähtenä mutta näkyvästi kuitenkin.

Lehdessä olen ollut näkyvämmin kaksi kertaa, toinen työhön liittyen, toisen kerran toriasiakkaana.

Vierailija
40/56 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu paikallislehdessä, sellainen katugallup oli kyseessä, sekä aamutelkkarissa kun tultiin meidän kouluun kuvaamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme