Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säikäytin naapurin kakaran hiljaiseksi

Vierailija
05.08.2014 |

Jatkuva lapseni haukkuminen ja kiusaaminen käy hermooni ja tämän kakaran äiti ei ole kiinnostunut keskustelemaan asiasta. Äsken kakara tuli rapussa vastaan, tokaisi minun edessä lapselleni, että lapseni on adoptoitu.

Kumarruin kakaran eteen ja katsoin syvälle silmiin, sanoin "Tiedätkö mitä sinunlaisillesi ilkeille ja epätoivotuille lapsille käy? Tuossa viereisessä metsässä asuu punasilmäinen noita, joka vie sinut mökkiinsä. Hän repii kielesi irti, ettet voi huutaa äitiä, jalkasi irti ettet voi juosta kotiin ja kätesi irti, ettet voi pyyhkiä kyyneleitäsi. Lopuksi hän repii silmät päästäsi, etkä enää ikinä näe äitiäsi. Kiusaapa vielä kerran lastani, niin tämä noita tulee ja vie sinut".

Olikohan sinun 5v kakarasi Helsingissä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi sai oikein äidin kädestä oppitunnin siitä miten asiat hoidetaan. Käyttää samaa metodia myöhemmin varmaan itsekin koulu-elämässä. Hyvä!

Vierailija
22/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit varmaan ampunut pellolla juoksevia lapsia 30-luvun Saksassa..

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:53"]Olisit varmaan ampunut pellolla juoksevia lapsia 30-luvun Saksassa..

 

[/quote]Sehän on tunnetusti ihan sama asia kuin kertaluontoinen pelottelu.

Vierailija
24/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa Hitlerin aikaan ollut julmiakin äitejä. Totta vai tarua.

Vierailija
25/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:02"]

Saksassa Hitlerin aikaan ollut julmiakin äitejä. Totta vai tarua.

[/quote]

 

Kaikki naiset ovat pohjimmiltaan julmia. 

Sen huomaa domina-naisista. Ensin ne piiskaavat hellästi, mutta kun tottuvat ajatukseen, alkavat lyödä oikeasti niin lujaa kuin pystyvät. Kiihottavaa :D   Mutta paljastaa hyvin naisten todellisen luonnon. 

Vierailija
26/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä Saksan-jutut taas nyt tähän liittyy? Aina ihmisillä alkaa ajatus harhailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:52"]

Lapsesi sai oikein äidin kädestä oppitunnin siitä miten asiat hoidetaan. Käyttää samaa metodia myöhemmin varmaan itsekin koulu-elämässä. Hyvä!

[/quote]

 

Ja äitiinsä, kun mamma ei anna eläkerahojaan!

Vierailija
28/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:52"]

Lapsesi sai oikein äidin kädestä oppitunnin siitä miten asiat hoidetaan. Käyttää samaa metodia myöhemmin varmaan itsekin koulu-elämässä. Hyvä!

[/quote]

 

Ja äitiinsä, kun mamma ei anna eläkerahojaan!

[/quote]

hah hah.. Nään jo tärisevän aapeen vanhainkodissa kun poikansa kertoo että noidat repii muorilta silmät päästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty. Jos ei käyttäydytä kunnolla tulee rangaistus -ja pieni pelottelu on ihan ok!

Vierailija
30/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tässä ketjussa on paljon entisiä koulukiusaajia ja nykyisten kiusaajien vanhempia, kun ovat sitä mieltä että kiusaajia ei saa panna kuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen ollut itse asiassa koulukiusattu. Voi kun joku isompi olisi tullut minuakin puolustamaan edes yhden kerran, jotta minut olisi jätetty rauhaan.

Aloittaja teki ihan oikein!

Vierailija
32/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:31"]

Musta tuntuu, että tässä ketjussa on paljon entisiä koulukiusaajia ja nykyisten kiusaajien vanhempia, kun ovat sitä mieltä että kiusaajia ei saa panna kuriin.

[/quote]

Anteeksi, luin tekstisi väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon alapeukuttajat, kun kerran ap teki teidän mielestänne väärin, miten olisitte asian itse hoitaneet? Muistutan, että kiusaajan äiti ei korvaansa lotkauttanut kun kuuli tilanteesta. Olisitte silittäneet päätä ja lässyttäneet "tuitui ei saa kiusata otatko jäätelöä"-mantraa? Vai olisitte todenneet "ei voi mitään" ja antaneet oman lapsenne kärsiä, jotta kiusaajalle ei tule paha mieli?

 

Minusta ap toimi aivan oikein, lastaan saa ja pitää puolustaa. Joskus on laitettava kova kovaa vastaan, oli kiusaaja aikuinen tai lapsi.

Vierailija
34/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oot saavutuksestasi niin ylpeä, että sille piti oikein aihekin tehdä?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:28"]

Jatkuva lapseni haukkuminen ja kiusaaminen käy hermooni ja tämän kakaran äiti ei ole kiinnostunut keskustelemaan asiasta. Äsken kakara tuli rapussa vastaan, tokaisi minun edessä lapselleni, että lapseni on adoptoitu.

 

Kumarruin kakaran eteen ja katsoin syvälle silmiin, sanoin "Tiedätkö mitä sinunlaisillesi ilkeille ja epätoivotuille lapsille käy? Tuossa viereisessä metsässä asuu punasilmäinen noita, joka vie sinut mökkiinsä. Hän repii kielesi irti, ettet voi huutaa äitiä, jalkasi irti ettet voi juosta kotiin ja kätesi irti, ettet voi pyyhkiä kyyneleitäsi. Lopuksi hän repii silmät päästäsi, etkä enää ikinä näe äitiäsi. Kiusaapa vielä kerran lastani, niin tämä noita tulee ja vie sinut".

 

Olikohan sinun 5v kakarasi Helsingissä?

[/quote]Olet lapsellisempi kuin se 5 vuotias. Tiesitkö että pelottelu on laitonta?

No porvoostahan tämä taas oli...

Vierailija
36/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:28"]

Jatkuva lapseni haukkuminen ja kiusaaminen käy hermooni ja tämän kakaran äiti ei ole kiinnostunut keskustelemaan asiasta. Äsken kakara tuli rapussa vastaan, tokaisi minun edessä lapselleni, että lapseni on adoptoitu.

 

Kumarruin kakaran eteen ja katsoin syvälle silmiin, sanoin "Tiedätkö mitä sinunlaisillesi ilkeille ja epätoivotuille lapsille käy? Tuossa viereisessä metsässä asuu punasilmäinen noita, joka vie sinut mökkiinsä. Hän repii kielesi irti, ettet voi huutaa äitiä, jalkasi irti ettet voi juosta kotiin ja kätesi irti, ettet voi pyyhkiä kyyneleitäsi. Lopuksi hän repii silmät päästäsi, etkä enää ikinä näe äitiäsi. Kiusaapa vielä kerran lastani, niin tämä noita tulee ja vie sinut".

 

Olikohan sinun 5v kakarasi Helsingissä?

[/quote]Olet lapsellisempi kuin se 5 vuotias. Tiesitkö että pelottelu on laitonta?

No porvoostahan tämä taas oli...

[/quote]

Näytäppäs sellainen lainkohta... En muista lukeneeni pelottelusta yhtään mitään... Uhkailuista kylläkin, mutta ei mene tämä ihan senkään piikkiin, kun sitä noitaa ei aikuisten oikeasti ole olemassa.

Vierailija
37/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 20:20"]

 

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 19:59"]

 

Oot sitten samalla tasolla kuin tuo naapuri kakara.Eli kiusaaja.

 

[/quote] Mitähän tuolle olis sit pitäny tehdä?

 

[/quote]

 

Ei ainakaan mennä samalle 5 v tasolle. Olisit mennyt soittamaan lapsen kodin ovikelloa, niin minä olisin tehnyt.

[/quote] Vähän sellaisen kuvan saa ap:n viestistä, että ensin on kyllä yritetty hyvällä, mutta äiti ei ole vastaanottavainen.

[/quote]

No ei kai ratkaisuna voi olla se, että ap alkaa kiusata naapurin lasta?

[/quote]

 

 

No voi ristus tätä jeesustelun määrää. Meinaatteko, että ap alkaa nyt vainota sitä naapurin lasta? Enpä usko, eiköhän tuo kertasäikäytys riittänyt.

Ja ei, ap:n ei tarvitse alkaa naapurin sekopääkersalle terapeutiksi, hänen ensimmäinen tehtävänsä on pitää oman lapsensa puolia ja huolta.

Vierailija
38/42 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai äidillä on oikeus suojellla omaa lasta?

Vierailija
39/42 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi puhua järkevästi, jos toisella ei ole sitä järkeä vastaanottaa sitä?

On mentävä sille tasolle, että menee perille.

Jos olisi ap alkanut jotain kasvatus-diipa-daapaa alkanut idiootti kersalle jauhaa, ei tilanne

muuttuuisi mihinkään. Nyt tepsi.

On vain myönnettävä, että on kusipää vanhempia ja idiootti kakaroita, joille ei tehoa kuin selvät sävelet.

Näitä ikuisia ymmärtäjiä ja jeesustelijoita on jo aivan tarpeeksi ja meno onkin tätä mitä nykyään on.

Kakarat haistattelee ja vähät välittää muista, kun oma itse on se ainut ja kaikkein tärkein. Vanhemmat vain pyörittelee silmiä ja valittaa, kun ei me mahdeta sille mitään. Se on vain mahdettava jos on maailmaan vääntänyt  muiden riesaksi tekeleensä.

Vierailija
40/42 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nettivinkattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän