Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punkstoo-sivusto lopettaa?

Vierailija
26.07.2021 |

Se siitä sitten.

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ton Teemu nähnyt monta kertaa samassa kapakassa ja istunut samassa pöydässäkin. Minulla ei ole siitä mitään huonoa sanottavaa, kova musamies ihan oikeasti ja tietää helvetisti sen puolen asioista. Seurassaan istuneet naiset ei näyttäneet hekään olevan mitenkään ahdistuneita vaikka laulutaiteilija oli itse kännissä.

Mutta tämä on vain oma kokemukseni.

Ihan samanlainen kokemus minullakin. Mukava kaveri sen mitä itse tunnen.

Eikä tarkoita sitä, etteikö voisi käyttäytyä huonosti. Varmasti voi. On sen itsekin tunnustanut.

Mutta tuomiot jättäisin mielelläni oikeuslaitokselle.

Vierailija
102/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ton Teemu nähnyt monta kertaa samassa kapakassa ja istunut samassa pöydässäkin. Minulla ei ole siitä mitään huonoa sanottavaa, kova musamies ihan oikeasti ja tietää helvetisti sen puolen asioista. Seurassaan istuneet naiset ei näyttäneet hekään olevan mitenkään ahdistuneita vaikka laulutaiteilija oli itse kännissä.

Eikä tarkoita sitä, etteikö voisi käyttäytyä huonosti. Varmasti voi. On sen itsekin tunnustanut.

Jep, tyypin myös jollakin tasolla tuntevana tuntuu pahalle nämä syytökset. En minä nyt sano että se kovassa kännissä mitään einstein on, mutta että raiskaus.. se ei vaan ole sen tyyppinen jätkä. Toivoisin, että hommasta saataisiin selko nopeasti ja pääsisi tekemään musaansa. Koska se on se sen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
104/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuki Teemulle.

Vierailija
105/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tyypin myös jollakin tasolla tuntevana tuntuu pahalle nämä syytökset. En minä nyt sano että se kovassa kännissä mitään einstein on, mutta että raiskaus.. se ei vaan ole sen tyyppinen jätkä. Toivoisin, että hommasta saataisiin selko nopeasti ja pääsisi tekemään musaansa. Koska se on se sen juttu.

Mä toivon, että saa jonkun tuomion, jos on aihetta ja sen rangaistuksensa jälkeen jatkakoon musantekoa. Jos on täysin syytön, musailkoon hyvässä hengessä.

Vierailija
106/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

#freeteemu

Vierailija
107/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Stupido ei uskalla enää julkaista Pää kiin levyä, Teemu ja kumppanit voisivat panna pystyyn joukkorahoituksen. Itse ainakin laittaisin rahaa. 

Vierailija
108/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Stupido ei uskalla enää julkaista Pää kiin levyä, Teemu ja kumppanit voisivat panna pystyyn joukkorahoituksen. Itse ainakin laittaisin rahaa. 

"Vain jos todetaan oikeudessa syyttömäksi" - eiku...

Täältä myös tukea levyntekoon.

Vierailija
109/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohu laantuu ja Teemu saa oikeudesta virallisen vahvistuksen sille ettei ole syyllistynyt raiskaukseen, en näe mitään estettä Stupidolle lopettaa yhteistyötä. Nämä kohut tulee ja menee. Kukaa muistaa enää miten Andy McCoy meinasi vetää Anu Saagimia turpaan? Ei kukaan. Ja Andy julkaisi levyn tossa joku aika sitten (ja hyvä olikin).

Vierailija
110/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että saa jonkun tuomion, jos on aihetta ja sen rangaistuksensa jälkeen jatkakoon musantekoa. Jos on täysin syytön, musailkoon hyvässä hengessä.

Ei varmaan tuomioon asti päästä, kun jostain syystä ei tule rikosilmoituksia Bergmania vastaan. Ainoa mahdollinen taitaa olla se, että Bergman tekee rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Ja siitäkin mahdollinen tuomio tulee ihan jollekin muulle.

Vierailija
111/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kohu laantuu ja Teemu saa oikeudesta virallisen vahvistuksen sille ettei ole syyllistynyt raiskaukseen, en näe mitään estettä Stupidolle lopettaa yhteistyötä. Nämä kohut tulee ja menee. Kukaa muistaa enää miten Andy McCoy meinasi vetää Anu Saagimia turpaan? Ei kukaan. Ja Andy julkaisi levyn tossa joku aika sitten (ja hyvä olikin).

Siis jatkaa yhteistyötä piti kirjoittaa.

Vierailija
112/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus saisi tehdä näistä ennakkotapauksen tuomitsemalla kovaa, jos on perättömiä väitteitä.

Vierailija
113/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moniko näistä kokemuksensa jakaneista oli tehnyt niitä rikosilmoituksia?

Kun tämä alkoi, kaikki ne tekstit oli kuin yhden kirjoittajan tekemiä, ihan jokaista sanaa ja ulkoasua myöten. 

Ja sama jatkui siinä raptoossakin 

Vierailija
114/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kohu laantuu ja Teemu saa oikeudesta virallisen vahvistuksen sille ettei ole syyllistynyt raiskaukseen

Vaikea saada tuollaista, kun ei ole syytettäkään. Teemu Bergmania ei tiettävästi virallinen oikeuslaitos syytä mistään.

Yritetään nyt pysyä faktoissa, jooko?

Vierailija
115/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kohu laantuu ja Teemu saa oikeudesta virallisen vahvistuksen sille ettei ole syyllistynyt raiskaukseen

Vaikea saada tuollaista, kun ei ole syytettäkään. Teemu Bergmania ei tiettävästi virallinen oikeuslaitos syytä mistään.

No miksi ne festarit sitten peruttiin? Sen takia että mies on "huonokäytöksinen"?

Vierailija
116/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ne festarit sitten peruttiin? Sen takia että mies on "huonokäytöksinen"?

Keikkojen perumiseenhan riittivät nimettömät kirjoittelut #punkstoossa. Sama kävi Teppo Vapaudelle, ohjelma hyllytettiin samalla perusteella.

Kannattaa nyt oikeasti erottaa tuo sometuomioistuin ihan oikeasta oikeuslaitoksesta. Sitähän tässä on yritetty sanoa.

Vierailija
117/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et siis todellakaan ymmärrä, miten tämä maalittaminen ja cancellointi toimii?

Perättömien väitteiden takia Tomi Metsäketokin sai fudut monesta työprojektistaan.

Pääpiruna toimi äärifeministi Maria Veitola. -eri 

Vierailija
118/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et siis todellakaan ymmärrä, miten tämä maalittaminen ja cancellointi toimii?

Perättömien väitteiden takia Tomi Metsäketokin sai fudut monesta työprojektistaan.

Pääpiruna toimi äärifeministi Maria Veitola. -eri 

Ja Raptoonkin toinen päävoima oli toinen toksinen äärifeministi InaMikkola. 

Vierailija
119/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeus saisi tehdä näistä ennakkotapauksen tuomitsemalla kovaa, jos on perättömiä väitteitä.

Metsäkedon tapauksessa valitettavasti nähtiin, että höpöhöpöjä saa kirjoitella aika vapaasti, eikä tuomio ole kummoinen. Jos tuosta on jotain opittu, niin hyvä.

Vierailija
120/233 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantujat luulee, että ne voi määrätä jo Suomen oikeuslaitostakin.

Itse pääsevät vielä syytetyiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi