Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sait psykiatriset diagnoosisi? Tutkittiinko kunnolla vai lätkäsikö naaman perusteella?

Vierailija
26.07.2021 |

Kävitkö psykologin tutkimuksissa? Mitä diagnooseja sait?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin luona kävin. Siinä oli myös hoitaja psykiatrian polilta. Psykologi ei voi tehdä diagnoosia. Ei ole lääkäri.

Vierailija
2/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkäri antoi diagnoosit käynnillä, psykiatri ei nähnyt tarvetta tarkempiin tutkimuksiin. Olemuksen perusteella dg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin tutkimuksia voi käyttää diagnosoinnin apuna.

Vierailija
4/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naaman perusteella lätkäistiin. Kärpäslätkällä. 

Vierailija
5/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin hyvän yksityisen psykiatrin. Kävin keskustelemassa tarvittavat kerrat.

Vierailija
6/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologilla ei ole valtuuksia eikä osaamista mitään diagnooseja antaa. Sen tekee psykiatri, tai vähintään lääketieteen lisensiaatti.

Vierailija
7/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion hankkia jonkin psykiatrisen diagnoosin heti kun sellainen tulee saataville.

Vierailija
8/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta täynnä hulluja

Vierailija
9/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta täynnä hulluja

Ikävää, että joudut sanomaan noin ilkeästi.

Vierailija
10/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan itseäni, minulle kuntoutustukea varten tehtailtiin lievä diagnoosi, ja sen teki psykologi, yleislääkäri kirjasi lausuntoon. Sanottiin, ettei fyysisillä sairauksilla pötki pitkälle. No, en saanut. Kuulemma varsinainen lääkäri ei saa olla yleislääkäri vaan fyys sairauden erikoislääkäri.

Vierailija
11/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö

Vierailija
13/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että kukaan ei ikinä usko miten sairaita ihmisiä lähelläni on ollut koko elämäni ajan ja mihin kaikkeen kykenevätkään. No, he saivat mitä halusivatkin ja itse en luota enää ikinä kehenkään ihmsieen, en yhteenkään enkä pyydä apua enää ikinä keneltäkään. Herran haltuun. Ja rukoilen, että karma-korona iskisi kusipäihin.

Olenhan nyt siis h ullu niin voin rukoilla mitä lystään ainakin eikä kiinnosta yhtään vaikka kaikki nauraisi seonneelle hihhulille. Enää ei tarvitse ainakaan välittää kenenkään mielipiteistä mitään. Toki nuppini onkin sekaisin kun minut on traumatisoitu niin pahasti, mutta diagnoosi ja etenkin "hoito" oli ihan vääränlaista ja vain pahensi traumojani. Olen menetetty tapaus.

Vierailija
18/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että kukaan ei ikinä usko miten sairaita ihmisiä lähelläni on ollut koko elämäni ajan ja mihin kaikkeen kykenevätkään. No, he saivat mitä halusivatkin ja itse en luota enää ikinä kehenkään ihmsieen, en yhteenkään enkä pyydä apua enää ikinä keneltäkään. Herran haltuun. Ja rukoilen, että karma-korona iskisi kusipäihin.

Olenhan nyt siis h ullu niin voin rukoilla mitä lystään ainakin eikä kiinnosta yhtään vaikka kaikki nauraisi seonneelle hihhulille. Enää ei tarvitse ainakaan välittää kenenkään mielipiteistä mitään. Toki nuppini onkin sekaisin kun minut on traumatisoitu niin pahasti, mutta diagnoosi ja etenkin "hoito" oli ihan vääränlaista ja vain pahensi traumojani. Olen menetetty tapaus.

Millaista "hoito" oli?

Vierailija
19/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tutkineet psykiatrit ja psykologit, silti olen sitä mieltä että diagnoosi on väärä. Mutta tulipa sillä eläke varmaankin.

Vierailija
20/84 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle näitä ketjuja avaavalla on psykiatreista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä