Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

supistukset selässä?

Vierailija
04.08.2014 |

Millaisia ovat selän puolella tuntuvat supistukset? Millä korkeudella tuntuu yms.? Rv 37+3 :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntui koko ajan vaan selässä, niinku kk-kivutkin. Tuntuu alaselässä, niinku pahoja menkkakipuja. Tosin mun supistukset oli keinotekoisia käynnistyksen takia, aidot kai ei niin kamalia.

Vierailija
2/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttava kipu voisi olla paras kuvailu. Tuntuu ihan alaselässä ja itselläni säteili synnytyksessä myös peppuun ja reisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kipuilee nyt sillai jännästi mutta jopa puoleen selkään asti. Voi kyllä olla jotain muutakin kun rautatabletit vetää vatsan sekaisin niin mulla välillä heijastuu kivut selkäänkin ja selkä muutenkin välillä särkee... noh, täytyy jännätä :)

Vierailija
4/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi synnytys omituisella selkäsäryllä. Ei siis mitään supistuksia ollut vaan ihan jatkuva outo särky selässä. Tätä kesti päivän ja illalla sitten alkoi säännölliset supistukset jotka myös tuntuivat enimmäkseen selässä, lopulta alkoivat säteillä vatsan puolelle ja reisiin/takapuoleen. Tsemppiä synnytykseen!

Vierailija
5/5 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :) vauva on ollut pari päivää tässä vähän hiljaisempikin ja jollain sekin on kuulemma enteillyt synnytystä.