Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kaasoksi kun ei ole ystäviä?

Vierailija
04.08.2014 |

Siinäpä kysymys! Olen mennyt kihloihin miesystävä kanssa, olen onnellinen, mutta heräsin miettimään häitämme. Kuka kaasoksi? Minulla ei ole yhtään ystävää, muutin miehen luokse toiselle puolelle Suomea ja en ole onnistunut löytämään uusia. Siskoa minulla ei ole, pelkästään veljet. Kihlatullani on kaksi siskoa, mutta olemme niin etäiset (ja nuorkin minua kuusi vuotta vanhempi), että eihän kumpaakaan heistä kehtaisi pyytää. Mitä teen?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:38"]

Pyydä täältä jotain kaasoks? Itse ainakin haluaisin joskus olla kaaso, mutta kukaan ole pyytänyt. :(

[/quote]

Reps! "ei olla ikinä nähty, enkä tunne sua. En tiedä edes sun lempiväriä.. mut voi järjestää polttarit, missä kaikki vieraat on mun kavereita.. ja morsian ei tunne niistä ketään. Maksan myös kernaasti tuntemattoman morsiammen polttarit.. Sillä olenhan kaaso, ja pääsen häihin syömään kakkua" :))))))))))))))))

[/quote]

Ai vitsi, ihan paras, pitäis sit varmaan :D Vanhaa bestistä en kehtaa vaivata vastuulla, mutta av-(mamman) otan mukaan valkkaamaan mekkoa ja kukkia ja avuksi vessaan.. Hehehehe ihan paras

Vierailija
42/43 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 06:37"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 17:38"]

Pyydä täältä jotain kaasoks? Itse ainakin haluaisin joskus olla kaaso, mutta kukaan ole pyytänyt. :(

[/quote]

Reps! "ei olla ikinä nähty, enkä tunne sua. En tiedä edes sun lempiväriä.. mut voi järjestää polttarit, missä kaikki vieraat on mun kavereita.. ja morsian ei tunne niistä ketään. Maksan myös kernaasti tuntemattoman morsiammen polttarit.. Sillä olenhan kaaso, ja pääsen häihin syömään kakkua" :))))))))))))))))

[/quote]

Ai vitsi, ihan paras, pitäis sit varmaan :D Vanhaa bestistä en kehtaa vaivata vastuulla, mutta av-(mamman) otan mukaan valkkaamaan mekkoa ja kukkia ja avuksi vessaan.. Hehehehe ihan paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 09:12"][quote author="Vierailija" time="05.08.2014 klo 08:46"]

Olet varmaan aika nuori kun puhut vielä lukiokavereista ja että heillä on nyt omat menot. Olettekohan vielä kypsiä ja valmiita menemään naimisiin?  En sano ilkeilläkseni, vaan ihan elämän tuomalla kokemuksella. Naimisiin ei mennä siksi että "niin kuuluu tehdä". Nauttikaa yhdessäolosta, kotiutukaa uuteen paikkaan rauhassa, ihemetelkää ja eläkää ja miettikää niitä häitä sitten kun sinullakin on rauhallisempi ja tasapainoisempi elämäntilanne.

[/quote]

Samaa mieltä, ei vielä kannata mennä naimisiin.. Ilmeisesti olet vasta tavannut miehen ja mennyt pikakihloihin? Itse menin kihloihin vasta 6v seurustelun jälkeen siitä 2v ja naimisiin ja vuosi, niin tuli esikoinen. Nyt odotan tostalasta ikää 32v. Tiedän ettei kaikki jaksa odottaa yhtä kauan.. Mutta mitkä kiire? Jos olis enemmän aikaa, kerkeisit saada uusia kavereita ja ehkä sen kaasonkin (ja lisää vieraita uusista kavereista) :)

[/quote]

Häiden aikaan oltaisiin oltu 3 vuotta yhdessä ja asuneet yhdessä reippaat 2.

Lähinnä lasten oikeuksien vuoksi mentäisiin naimisiin ja tietenkin myös kummankin toiveesta. Toivoisin saavani lapset kohtuu nuorena, ensimmäisen opintojen ollessa kandi-vaiheessa eli vuosi tai kaksi häistä. Silloin ollaan oltu 4-5 vuotta yhdessä ja asuttu melkein koko aika saman katon alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi