Sano mulle jotain että laihtuisin?
Olen 165 cm pitkä ja painan 85kg. Oon 27-vuotias ensi kesänä naimisiin menevä nainen. Miten saisin itseni laihtumaan? En jaksa enää tätä itsekurittomuuttani ja saamattomuuttani.
Kommentit (45)
Jotain!
Ole hyvä! Paljonko laihduit?
Laske kulutuksesi kalorilaskuri.fi oma kulutukseni on 1800kcl mutta liikun n. Tunnin päivässä eli kulutukseni nousee 2300kcl syön päiväss 1300kcl eli -1000kcl vaje 5 päivänä viikossa ja 2 päivää herkutteletän katsomatta kaloreita. Pituutta 169cm paino maaliskuussa 79kg nyt 64,8 olen laihtunut 14kg n. 5kk :) syön 3h välein
Anopin kateellinen katse, kun kävelet alttarille, timmi takapuoli viehkeästi keinuen, kauniin hääpuvun tehdessä kunniaa veistoksellisen upealle vartalollesi.
Ota itsestäsi peilikuva alusvaatteissa. Sitten visio vartalosi hoikistuneena.
(Voit myös etsiä netistä kuvan hoikasta naisvartalosta jolla sama vartalotyyppi kuin sulla.)
Pidä kuva(t) vaikka kännykässä muistutuksena millainen olet/haluat olla.
Ei se muulla lähde ku tossua toisen eteen puolituntia päivässä. Sen jälkeen ei edes tee mieli pilata "päivän työtä" sontaruualla. Terkuin: -18kg.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:13"]Olen 165 cm pitkä ja painan 85kg. Oon 27-vuotias ensi kesänä naimisiin menevä nainen. Miten saisin itseni laihtumaan? En jaksa enää tätä itsekurittomuuttani ja saamattomuuttani.
LAIHDUTA. Auttoiko?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:19"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:18"]"Minä olen hyvä. Minä olen kaunis. Minä olen onnellinen."
Toista peilin edessä joka päivä viisi kertaa. (Mielellään useammankin kerran päivässä.)
[/quote]
ja noinko ne kilot katoaa?
[/quote]
Itse asiassa joo, koska itsetunnon kohotessa ajattelee, ettei oikeasti voi enää kohdella itseään huonosti ja aloittaa terveellisemmän elämän.
Kulutuksen laskeminen on ilmaista olen itse laskenut kalorit tuotteista joita käytän. Liittyminen maksaa, mutta saman voi tehdä itse saman paperille ja tuotteiden kalorit pystyy ilmaiseksi katsomaan sivulta 10/12
Ota projektiksi tiputtaa 4x5 kiloa, se ei tunnu niin vaikealta kuin 20 kiloa. Aseta aikaraja 5 kilon välipudotukselle ja kun saavutat sen palkitse itsesi vaikka korulla. Ja sitten tiputat seuraavat 5 kiloa. Vuoden päästä olet 20 kiloa hoikempi ja näytät sädehtivältä hääpäivänäsi.
Onnea matkaan! Onnistut varmasti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:23"]
Kulutuksen laskeminen on ilmaista olen itse laskenut kalorit tuotteista joita käytän. Liittyminen maksaa, mutta saman voi tehdä itse saman paperille ja tuotteiden kalorit pystyy ilmaiseksi katsomaan sivulta 10/12
[/quote]
Tuotteiden kalorit näkee monesti myös ihan siitä kaupan pakkauksesta. Keittiövaaka vaan apuun, ettei annoskoot ole liian isoja. Minulla oli melkeen tupla siihen mitä pakettien kyljessä luki. Ei ihme ettei aluksi paino meinannut pudota.
Tuosta painosta lähtee helposti viisi kiloa. Ovatko karkit ja herkut paheesi? Niiden tilalle aluksi jotain, leiväksi täysjyvää, perunan korvaat parsakaalilla jne.
Kiloklubi. Ja koita ajatella ettei laihdutuksella ole mikään kiire. Jos saat vuodessa pois 5 kg on se jo hyvä. Ajattele myös ettei ruoka katoa mihinkään. Kaikkia maailman ruokia ei tarvitse saada nyt ja heti, voit syödä herkun vasta kuukaudenkin päästä. Tai vuoden. Tossa oli mun mantrat :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:20"]
Laske kulutuksesi kalorilaskuri.fi oma kulutukseni on 1800kcl mutta liikun n. Tunnin päivässä eli kulutukseni nousee 2300kcl syön päiväss 1300kcl eli -1000kcl vaje 5 päivänä viikossa ja 2 päivää herkutteletän katsomatta kaloreita. Pituutta 169cm paino maaliskuussa 79kg nyt 64,8 olen laihtunut 14kg n. 5kk :) syön 3h välein
[/quote]
mikä liikunta kuluttaa 500 kcal tunnissa?
Mene kokovartalopeilin eteen. Katso itseäsi kriittisesti ja puristele pullamössöläskejäsi. Katsele selluliittiäsi ja vihaa sitä. Ota mittanauha esiin ja mittaa itsesi. Tajua miten pahaan kuntoon olet itsesi päästänyt. Mene lenkille ja huomaa, miten hyvä olo siitä tulee. Syö terveellisesti ja huomaa, miten paljon energisempi olet.
Lopeta se vitun suklaan mussuttaminen ja mee lenkille
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:18"]"Minä olen hyvä. Minä olen kaunis. Minä olen onnellinen."
Toista peilin edessä joka päivä viisi kertaa. (Mielellään useammankin kerran päivässä.)
[/quote]
ja noinko ne kilot katoaa?