Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano mulle jotain että laihtuisin?

Vierailija
04.08.2014 |

Olen 165 cm pitkä ja painan 85kg. Oon 27-vuotias ensi kesänä naimisiin menevä nainen. Miten saisin itseni laihtumaan? En jaksa enää tätä itsekurittomuuttani ja saamattomuuttani.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Hiit treenejä kuntopyörällä ja juoksen. Mukana aina sykevyö joka mittaa myös suuntaa antavan kalorikulutuksen. Kellossa on omat henk.koht tiedot paino pituus ym. :)

Vierailija
42/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö aamupalaksi puuroa kera tuoreiden marjojen. Syö lounaaksi keittoa (esim. pinaattikeittoa kananmunalla). 

Jätä ensimmäisiksi viikoiksi välipalat väliin, mutta juo sen sijaan vettä. Syö päivälliseksi maustamatonta (tarkoitan tällä ei hunajamarinoitua) kanaa ja salaattia. Lisukkeeksi vähän tummaa riisiä. Iltapalaksi puuroa tai maustamatonta viiliä/rahkaa marjojen tai hedelmien kera. Tee itsellesi paperille ei-lista eli lista mitä et missään tapauksessa halua syödä tai et saa enää syödä. Jos sinulla on epäsäännölliset ruokailuajat, korjaa ne. Minä laihduin tällä tekniikalla 2 viikossa 5 kiloa. Tietysti liikut vähintään tunnin päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, läski

Vierailija
44/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää aktiivisuutta päivään. Mä laihduin "vahingossa" kolme kiloa kesällä kun tuli pyörittyä mökillä aamusta iltaan ulkona. Ero normiarkeen oli juuri se, että yleensä olen päivän töissä ja illalla istutaan vaan kotona ja käyn pari kertaa harrastamassa liikuntaa. Yritän nyt itsekin pistää elämää sillä tavalla uusiksi, että tulisi oltua enemmän liikkeellä myös iltaisin.

Vierailija
45/45 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt läski itseäsi peilistä, eikö oikeasti tule oksennusta!??? Vielä naimisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme