Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, kun jotkut ei vaan tajua jättää rauhaan vaikka on aika ilmeistä, että toinen ei halua pitää yhteyttä?

Vierailija
25.07.2021 |

Muutama entinen ystävä, joita en ole nähnyt vuosiin, jaksaa kerta toisensa jälkeen viestitellä ja kysellä kuulumisia sekä ehdotella näkemistä. Eikö nyt luulisi tajuavan, jos viesteihin vastaaminen kestää ja joka kerta yritän väistellä näitä pitäisi nähdä joskus ehdotuksia ja lisäksi en itse ota ikinä heihin yhteyttä, että minua ei enää kiinnosta pitää heihin yhteyttä. Mutta ei näytä vaan menevän jakeluun tai jos tajuavat, en tiedä miksi silti jatkavat? En viitsisi kuitenkaan asiaa sanoa suoraan tai jättää kokonaan vastaamatta viesteihin, se tuntuisi liian töykeältä.
Niin kysynpä nyt, että tajuaisitteko te tällaisen perusteella, että toinen ei ole kiinnostunut pitämään yhteyttä ja lopettaisitte itsekin yrittämästä? Tai jos yrittäisit silti pitää yhteyttä, niin miksi ihmeessä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans yks miespuolinen kaveri joka haluaisi jatkuvasti nähdä ja jopa ehdottelee että tulis mun luo saunomaan "kun hänellä ei saunaa ole". Useimmiten väistän kysymykset ja vastaan viesteihin lyhyesti. En ole kiinnostunut hänestä kuin kaverina ja en siltikään haluaisi nähdä kuin pari kertaa vuodessa kun ahdistaa. N36

Vierailija
2/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tuntuisi liian töykeältä sanoa suoraan? Minusta se kuulostaa enemmän pelkurin puheilta. Eikö ole silloin turha valittaa, jos ei ole pokkaa hoitaa asioita suoraan ja reilusti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tiedä! Todella kummallista käytöstä.

Vierailija
4/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he ovat aidosti kiinnostuneita kuulemaan sinusta. Monella kestää vastaaminen eikä edes aina tarkoituksella. Jos et halua olla yhteydessä ihmisiin niin sano se. 

Voin sulle sen verran kuitenkin luvata, että joku päivä tulet olemaan iloinen, että sulla on edes niitä etäisiä tuttuja, joiden kanssa vaihtaa kuulumisia. Vaikka se olisi kerran viidessä vuodessa. Et usko miten elämä voi yllättää. 

Vierailija
5/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan, ettet halua nähdä ja kerrot syyn. Mun elämästä on osa kavereista haihtunut tolleen vähitellen ja se on kamalaa. Itse mietin mitä oon tehnyt väärin ja surettaa, koska oltiin melkein 20v kavereita. Itse yritin aluksi pitää yhteyttä mutta vastaukset olivat yksitavuisia. Edelleen näitä paria kaveria ikävä ja mietin miksi mun kanssa ei haluttu olla. 

Vierailija
6/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan suoraan. Jotkut on luonnostaan laiskoja vastaajia ja jotkut vain lukaisevat viestin ja sitten unohtavat vastata, vaikka olikin tarkoitus. Sinut varmaan luokitellaan tällaiseksi.

Vierailija
7/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan. Helpompaa kaikille.

Vierailija
8/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesi itkettämään tuo asenne. Sinusta välitetään ja ollaan kiinnostuneita etkä näe siinä mitään arvoa.

Nyt rupesi puistattamaan, kun huomasin miten kiittämätön, rakkaudeton ja jumissa oleva ihminen olet.

Ihan kuin elävänä kuollut, rakkaudellisuus ei herätä mitään vastakaikua. 

Ei tarvitse olla kaveri, mutta tuo asenne on kylmä.

Vierailija
9/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sanoisi suoraan, ettei nyt tapaaminen onnistu, niin silti painostetaan ja jankataan näkemään. En ymmärrä tällaista ainakaan, eikö voi kunnioittaa sitä toisen halua vaan pitää saada aina se mitä itse haluaa.

Vierailija
10/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te passiivis-aggressiiviset pölvästit aina odotatte toisten olevan ajatustenlukijoita?

Vierailija
11/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tajunnut näitä jotka tietoisesti leikkaavat jonkun elämästään. (Siis ilman, että se toinen on tyyliin loukannut jotenkin sinua tai kanssaihmisiä tms)

Elämäntilanteet ja asuinpaikat muuttuu ja on ymmärrettävää, että kaikkien kanssa ei voi hengailla koko aikaa. 

Mutta miksi kukaan haluaisi kokonaan tiputtaa jonkun elämästään? Se ei ole vielä mulle auennut. Ehkä siksi, että mulla on vaan muutama ystävä.

Vierailija
12/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Vierailija
13/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vastalla salaliittoteoriajuttuja tai ytitä myydä heille verkostomarkkinointikrääsää.

Saat olla heti rauhassa ja jatkaa elämääsi.

Vierailija
14/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupesi itkettämään tuo asenne. Sinusta välitetään ja ollaan kiinnostuneita etkä näe siinä mitään arvoa.

Nyt rupesi puistattamaan, kun huomasin miten kiittämätön, rakkaudeton ja jumissa oleva ihminen olet.

Ihan kuin elävänä kuollut, rakkaudellisuus ei herätä mitään vastakaikua. 

Ei tarvitse olla kaveri, mutta tuo asenne on kylmä.

Näennäistä välittämistä. Kaikki on loppujenlopuksi itsekkäitä ja oma lehmä ojassa, ollaan yhteydessä vaan silloin kun tarvitsee itse jotain. Vähintäänkin jotain psykiatria kuuntelemaan huolia sen mitäkuuluun jälkeen joka ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
15/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tajunnut näitä jotka tietoisesti leikkaavat jonkun elämästään. (Siis ilman, että se toinen on tyyliin loukannut jotenkin sinua tai kanssaihmisiä tms)

Elämäntilanteet ja asuinpaikat muuttuu ja on ymmärrettävää, että kaikkien kanssa ei voi hengailla koko aikaa. 

Mutta miksi kukaan haluaisi kokonaan tiputtaa jonkun elämästään? Se ei ole vielä mulle auennut. Ehkä siksi, että mulla on vaan muutama ystävä.

Aukeaa sulle, kun vielä jonain päivänä havahdut henkisesti ja tajuat, että kaikki joko vie tai antaa energiaa.

Vierailija
16/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aukeaa sulle, kun vielä jonain päivänä havahdut henkisesti ja tajuat, että kaikki joko vie tai antaa energiaa.

Mulla on henkisesti raskaita kavereita ja sitten sellaisia joista itse saa energiaa. Ja välillä roolit vaihtuu. Kaikki ei ole ollut samanlaisia aina. On kylmäävää, että esim. masentunut jätetään täysin yksin koska se ei oo enää semmonen ilopilleri kun ennen.

Vierailija
17/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans yks miespuolinen kaveri joka haluaisi jatkuvasti nähdä ja jopa ehdottelee että tulis mun luo saunomaan "kun hänellä ei saunaa ole". Useimmiten väistän kysymykset ja vastaan viesteihin lyhyesti. En ole kiinnostunut hänestä kuin kaverina ja en siltikään haluaisi nähdä kuin pari kertaa vuodessa kun ahdistaa. N36

No miten se saunan lainaus estäis kaveruuden?

Vierailija
18/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Työkaveri (mies, naimissa) ei vaan ymmärrä lopettas yhteyden pitoa työn ulkopuolella. Kihta kaksi vuotta on viestitellyt, puhunut pahaa vaimostaan, laitellut seksiaiheisia videoita ja viestejä. Ei vaan tajua lopettaa, monesti olen sanonut että jos haluaa suhdetta niin voi ensin erota ja katsotaan sitten. Olen sanonut suoraan etten halua viestejä häneltä, ei mene jakeluun aina parin päivän tauon jälkeen alkaa taas tulla jollain verukkeella. Tekee tiksuta asiaa töissä rttä voi soittaa. Alkaa menemään jo hermot, en voi kaikissa välineissä häntä blokata kun töitä pitää tehdä. Työmatkat on seksin vonkausta ja "ihana olla kahdestaan". Alkuun mies oli mukava ja jos olisi ollut vapaa niin olisin ollut kiinnostunut, mutta nyt on mennyt maku koko jampasta. Sääliksi käy vaimoa. Työtä en suostu vaihtamaan koska tämä on erittäin hyvä työ sisällötään.

Vierailija
19/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsu muitakaan saunaani, saati sitten miespuolista kaveria.

Vierailija
20/31 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kysyy naiskaverilta saako tulla saunaan, on sillä muutakin mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi