Kukaan ei rakasta mua
Kommentit (22)
Tervetuloa joukkoomme. Vauva palsta on täynnä yksinäisiä ihmisiä, joita kukaan ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksinäinen, pitää sitä seuraa itse aktiivisesti etsiä. Ei kukaan tule sinua kotoasi noutamaan.
Väkisin ei tule lasta eikä pas..kaan.
Meitä on paljon. Minua(kaan) ei ole oikeastaan kukaan rakastanut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa joukkoomme. Vauva palsta on täynnä yksinäisiä ihmisiä, joita kukaan ei kaipaa.
Eleanor Rigbyn sävelellä:
Väki vauvapalstan
he mistä tuleekaan
Väki vauvapalstan
he minne kuuluukaan
Vaikka en ole yksinäinen ja on sukua niin en varsinaisesti ajattele rakastaako joku minua.
Jumala rakastaa. Sinua ja minua. Kuuntele Laulu sinulle.
Jos rakastat itseäsi se näkyy ja vetää muita puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastaako jumala myös sodan lapsiseksiorjia?
Jeesus rakastaa sua todella paljon 💖💛💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on vapaa tahto. Ei jumalaa voi syyttää siitä, että jotkut valitsevat tehdä muille pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on vapaa tahto. Ei jumalaa voi syyttää siitä, että jotkut valitsevat tehdä muille pahaa.
Entä ne, jotka joutuvat uhreiksi? Heidän vapaa tahtonsa? Jumalan suojelus ja armo?
Vierailija kirjoitti:
Jos on yksinäinen, pitää sitä seuraa itse aktiivisesti etsiä. Ei kukaan tule sinua kotoasi noutamaan.
Kysyinkö?
Hankkiudu jonnekin tekemään vapaaehtoistyötä. Vaikka seurakunnan diakoniaan. Tai johonkin järjestöön. Helposti pääset. Tuo oma kiemurteleminen rakastamattomuuden kanssa voi liudentua. Voit rakastaa ja tulla rakastetuksi!
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon. Minua(kaan) ei ole oikeastaan kukaan rakastanut koskaan.
Kai nyt itse olet.
Elämää ei pidä rakentaa sille ehdolle, että joku rakastaa. Suurin osa suhteista ja avioliitoista päättyy eroon. Osa pysyy yhdessä lasten tai omaisuuden vuoksi, vaikka eivät rakasta. Suhteissa usein vain naisella on tunteita ja mies helposti höylää.