Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö ikinä unta, ettette saa ulko-oveanne lukkoon?

Vierailija
25.07.2021 |

Tämä on itselläni yleisin painajainen. Ovi on jotenkin rikki, ja se aukeaa ihan työntämällä vaikka se olisikin lukossa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan nähneeni sellaista unta. Sen sijaan näen jatkuvasti unia joissa hukkaan kenkäni. Riisun ne jalastani jostain syystä ja kun minun pitäisi lähteä jonnekin, en enää löydä niitä. Joko olen unohtanut minne olen ne jättänyt tai joku on vienyt ne. Yllättävän ahdistavaa, vaikka ei ehkä perinteinen painajainen.

Vierailija
2/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuommoista nähnyt. Itse en saa radiota suljettua. Ei löydy oikeaa nappulaa eikä auta töpselin irrottaminenkaan. Siinä se vaan mölyää. Toinen on sellainen etten saa naputeltua oikeita numeroita puhelimeen vaikka kuinka yritän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet seksuaalisesti kokematon ja uni liittyy siihen.

Vierailija
4/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuommoista nähnyt. Itse en saa radiota suljettua. Ei löydy oikeaa nappulaa eikä auta töpselin irrottaminenkaan. Siinä se vaan mölyää. Toinen on sellainen etten saa naputeltua oikeita numeroita puhelimeen vaikka kuinka yritän.

Olet huonossa suhteessa. Kumppanisi puhuu liikaa. Et pysty tyydyttämään naispartneriasi seksuaalisesti.

Vierailija
5/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista koskaan nähneeni sellaista unta. Sen sijaan näen jatkuvasti unia joissa hukkaan kenkäni. Riisun ne jalastani jostain syystä ja kun minun pitäisi lähteä jonnekin, en enää löydä niitä. Joko olen unohtanut minne olen ne jättänyt tai joku on vienyt ne. Yllättävän ahdistavaa, vaikka ei ehkä perinteinen painajainen.

Mulla on vähän samanlainen toistuva uni. Mulla on hirveä kiire, mutta en saa kengännauhoja sidotuksi kun kädetkin tärisee. Toinen versio on se, että jotain pahaa tapahtuu ja yritän soittaa 112, mutta kädet tärisee niin, että painelen joka kerta väärän numeron.

Vierailija
6/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen. Toinen toistuva uni on kun yritän soittaa jollekin niin en löydä numeroa yhteystiedoista tai puhelin ei toimi kunnolla. Rasittavia unia molemmat.

Vierailija
7/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen toistuvasti tällaista unta:

Istun junassa vastapäätä muhkeapartaista meistä joka imeskelee piippua. Sitten juna menee tunneliin ja jostain kuuluu aseen pamahdus. Lopussa käärme luikertelee pitkässä heinikossa.

Vierailija
8/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen toistuvasti unia, jossa olen lähdössä pois jostain, mutta mukaanotettavia tavaroita on niin paljon, etten pääse koskaan lähtemään.

Toinen toistuva on hissin toimintahäiriöt.

Vierailija
9/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan puhelimeen ja aluksi kuulen hyvin, mutta sitten en saa enää selvää, mitä toinen sanoo vaikka tiedän, että nyt on tulossa tärkeää asiaa.

Vierailija
10/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, ei tarvitse unta nähdä ihan oikeasti se on jäänyt Auki! Yhtenä yönä menin vessaan sattumalta kokeilin onko

ulko- ovi auki..Ei ollut kyllä mä säikähin , että " Herran Jumala, ovi auki" taka- ovi , oli kuitenkin kiinni ois saattanut joku tulla hyvinkin ovesta

rosvo, joka ois luullu, että mulla pikku palkkasel akalla ois nyt isokin tukku rahaa ja timantteja kalliita koruja.

Kuten se rivitalo, jossa asuin

vanhempieni kanssa ja veljeni kanssa, aina oli joku hiippari, usein varastamassa bensaa, ja eikä vaan yhtä rivitaloa kytätty kun kiertävät koko paikkakunnan läpi, vahtaamassa jospa on ulko- ovella rollattori että

siinä asuu vanhus, ja tämä sitten ryöstää kun se on helppo kohde.

Ja kyttäsivät nuorempiajin yksinäisiä ihmisiä, ja tunkeutuikin yhden vanhuksen asuntoon tämä oli herännyt tähän ei ollut pistänyt valoaja.

Oli rohkeasti huutanut" Mitä te täällä teette"! Menkää Pois " ja olivat lähteneet saman tien lipettiin.

Eli siksipä huolehdin että ovi on lukossa jopa päivisin , vaikka olen kotona.

Ei tiiä millon joku tosiaan tulee.

Näin lämpiminä päivinä taka- ovea pidän auki vain kun olen kotona tai lähettyvillä.

Saattaa olla että käyvät keskellä päivääkin varastaa tiedän tälläisen tapauksen, että on käyty keskellä päivääkin varastaa.

Vierailija
11/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen radiouni on minulle käynyt, kun radio on oikeasti päällä ja unessa yritän sitä sammuttaa.

Vierailija
12/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unta, etten saa ovea lukkoon ja joku yrittää tulla sisälle. On ahdistava uni. Toinen on, että yritän soittaa jonnekin enkä osu oikeisiin numeroihin.

Vierailija
13/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö ikinä unta, ettette saa ulko-oveanne lukkoon?

Olen useasti nähnyt.

Vierailija
14/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Yleensä mua jahtaa jokin ja en pääse turvaan.

Kerran toi mun uni tavallaan vähän toteutui kun olin teini. Olin mennyt kaverille ja lukinnut kaikki ovet ok-talossa. Tulin kotiin, päästin koiran ulos takapihan ovesta, painoin kahvan ajatuksissani alas ja se aukesi. Ja siis olin ihan 100varma että olin lukinnut sen, sillä mulla on ocd ja tarkistan asioita monesti.

Se oli todella ahdistavaa. :S

Vierailija
15/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt painajaisunta siitä, etten saa ovea avattua. Avain on väärä tai en saa sitä osumaan lukkoon.

Kännykän kanssa sohlaamisunet ovat toistuvia nykyään. Myös läppärin kanssa on unissa ongelmia. Painikkeet saattavat olla samanlaisia kuin jossain lasten lelussa ja koneella kokoa metri kertaa metri.

Vierailija
16/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli nuorena vakiopainajaiseni. Ajattelen sen kertoneen siitä että en vielä tuntenut omia rajojani.

Olen introvertti joka opiskeli ja alkoi alalle joka vei kaiken energiani. Vapaa-ajan vietin erittäin sosiaalisten ja aktiivisten ystävieni kanssa ja vaikka nautin seurasta, olisi pitänyt ymmärtää ottaa omaa aikaa työn ja seuraelämän lisäksi

Onneksi elämä opettaa ja kokemukset kasvattavat

(Nykyään näen usein unta joissa olen kampaajalla

Se voi olla koronauni, aiemmin kävin kampaajalla kerran kuukaudessa nyt olen käynyt parin, kolmen kuukauden välein. Ja tukka on silti hyvin...

mutta ehkä uni kertoo että vastaleikatun hiuksen sijaan kaipaankin ehkä jotain muuta uutta ja tuoretta)

Vierailija
17/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen usein unta, että avaan mammapalstan, ja kaikissa ketjuissa lukee "Hakemaasi sivua ei voida näyttää". Kauhea uni.

Vierailija
18/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti onkin, joskus unohtuu lukita, perheenjäsenet tulevat ja menevät eri aikoihin ja on ollut joku neljästä ovesta auki, asutaan okt talossa taajamassa.

Vierailija
19/19 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt tuollaista unta, mutta minun on pakko aina tarkistaa ihan hereillä ollessa kymmeniä kertoja, että ovi on varmasti lukossa kun lähden kotoa (sama juttu sähkölaitteiden kanssa). Pahimmillaan menee puoli tuntia, ennen kuin pääsee lähtemään. En tiedä mikä mulla on. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi