Onko kynttilä huonoin lahja ikinä?
Mielestäni kuin rätti silmille. Mieluummin ei mitään.
Kommentit (30)
Jos kyseessä on sellainen tuoksukynttilä niin joo.
Nykyään on sähkövalot joten kynttilöitä ei tarvita
Kynttilä, hmmm...jos se on sellainen hintava, eikä mitään Tokmannin taviskynttilöitä, kauniisti pakattu ja rakkaudella annettu, se EI OLE HUONO LAHJA.
Mun mielestä kotimaiset käsintehdyt kynttilät on hyvä lahja, jos tietää että vastaanottaja oikeasti polttaa kynttilöitä.
Mulla on aina tullut käyttöön lahjaksi saamani kynttilät.
Mun mielestä ihan hyvä lahja. Antaa iloa ja on nätti, mutta ei jää nurkkiin pyörimään kun poltetaan.
Poltan itse paljon kynttilöitä syksy- ja talviaikaan, ja tosi mielelläni vastaanotan kynttilälahjan! Paljon mieluummin kuin jonkun koriste-esineen, josta en edes pidä.
Ei se huonoin ole, mutta onhan se aika mitäänsanomaton.
Menettelee kyllä vaikka kyläilyviemisenä, kunhan ei ole löyhkäkynttilä.
Meillä ainakaan kesällä polteta kynttilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina tullut käyttöön lahjaksi saamani kynttilät.
Kivasti niistä saa tehtyä saunan ja takan sytykkeitä.
Kivoja kierrätyslahjoja antaa eteen päin kun itse menee esim jonkun mökille. Meillä on kaappi, jossa on tulisisia nimettynä antajan nimellä ja sieltä aina valitaan joku ettei tarvitse ostaa.
Kiva lahja jos on soijakynttilä. Perinteisistä parafiinikynttilöistä vapautuu ilmaan hengitysteille vahingollisia aineita. Esim. just nuo kalliit Jo Malone ja Diptique kynttilät ovat parafiinipohjaisia.
Minulle kynttilä on oikein hyvä lahja, otan niitä vastaan mielelläni. Arvostan kynttilää lahjana paljon enemmän kuin esim. viinipulloa, joka on mielestäni todella huono lahja.
Tykkään kyllä saada. Ja jos osuisi oikein ruma väri niin sitten polttelen ulkona kuistilla naapureidenkin iloksi. Lahjaksi laitan jotain parempia esim Puttipajan kynttilöitä.
Minusta tämä on etiketti, joka pitäisi päivittää tähän päivään. Oli varmaan kiva tapa aikana jolloin oli niukkaa, mutta nyt ne on lähinnä rasite.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kynttilä on oikein hyvä lahja, otan niitä vastaan mielelläni. Arvostan kynttilää lahjana paljon enemmän kuin esim. viinipulloa, joka on mielestäni todella huono lahja.
Aivan samaa mieltä. Viinipullot kierrätän tai tarjoan vierailleni. Kahvipaketti on minusta myös oikein kiva lahja! Tarvetta joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vastaanottajastahan se on kiinni. Minä tykkäisin, jos saisin lahjaksi kynttilän.
Kynttilä oli oikein hyvä lahja esim. 1200 - luvulla.
Itse sanoisin, että kuollut rotta jolla on rutto, on huonoin lahja ikinä.