Jätättekö pyykinpesukoneen yksinään pyörimään ja lähdette ulos? Niinhän ei saisi tehdä
Kommentit (41)
En mä ainakaan pyykkituvalle jää konetta vahtii.
Jos olisi oma kone niin olisin kyllä varmaan kotona sen pyöriessä.
Jätän, mutta en anna lingota. Linkous vasta kun tulen kotiin. Lilluvat siihen asti viimeisessä huuhteluvedessä.
En jätä. Mulla alkoi kerran pesukone savuta ja piti soittaa palokunta tarkistamaan se ettei syty palamaan. Silloin pysäytys ja johdon irrotus seinästä riitti.
Tämän jälk olen ottanut tod vakavasti kaikki sähkölaitteet.
Jätän ja jättänyt jo yli 40 vuotta.
Minäkin olen sen verran katastrofiajattelija että en jätä pyykkikonetta yksin pyörimään paitsi ehkä roskien viennin ajaksi.
En jätä pyykinpesukonetta enkä astianpesukonetta päälle koskaan, ellen ole kotona.
Jos joku kysyy asiaa en tietenkään jätä.
Ei koskaan. Eikä tiskikonettakaan. Ja kännyköiden laturin pois seinästä.
Jos tuona aikana sattuu vesivahinko tai jokin tulipalo tai muu vastava, niin vakuutus ei korvaa mitään, ellei kotona ole ollut joku, joka on pitänyt silmällä, käynnissä olevia sähkölaitteita.
Mitään sähkölaitetta ei tulisi jättää kotiin käyntiin yksikseen.
Vesi ja sähkö ovat ankaria isäntiä, jos ne saavat vallan asunnossa.
En jätä. Meillä kerran syttyi pyykkituvan pesukone tuleen. Tulipalovaaran takia en jättäisi omaa konetta päälle.
Joo ja perunatkin jätän kiehumaan sen aikaa kun käyn kusettamassa koiran.
Jos tulipalo satuu syttymään sen yksinäisen koneen takia, ei vakuutus korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jätän ja jättänyt jo yli 40 vuotta.
Vaarallista ajatella noin.. "Olen tehnyt näin jo 1700 vuotta eikä koskaan ole mitään käynyt."
Se kohtalokas ensimmäinen kerta voi tapahtua koska vain.
Jos on monen tunnin ohjelma niin saatan siinä alussa käydä esim nopeasti lähikaupassa, mutta pääasiassa olen aina kotona kun on esim tiskikone tai pesukone käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan pyykkituvalle jää konetta vahtii.
Jos olisi oma kone niin olisin kyllä varmaan kotona sen pyöriessä.
Meillä on palohälytin pyykkituvassa. En koskaan lähde kotoa pois, jos pesen vaatteita pyykkituvalla, mutta en kuitenkaan seiso vieressä, kun kone pesee.
En. Kotivakuutuksessani on rajaus, joten turhaan sitä maksaisin, jos kuitenkin käyttäytyisin päinvastoin. Se on riski.
Tämä kiinnostaa.