Olisin halunnut olla neuvostoliittolainen
Kommentit (27)
Ainahan sitä voi muuttaa Neuvostoliittoon, mutta muista että Kela ei siellä kustanna elämistä. Siellä pitää käydä töissä ja elättää itse itsensä.
Kuka hullu olisi halunnut asua neukkukuutiossa? Tai kuravellin keskellä kunnallistekniikkaa vaille olevassa hökkelissä?
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi muuttaa Neuvostoliittoon, mutta muista että Kela ei siellä kustanna elämistä. Siellä pitää käydä töissä ja elättää itse itsensä.
Neuvostoliittoa ei enää ole. Siten sinne ei voi enää muuttaa.
Jos olisi ollut pakko olla neukku, olisin mieluiten ollut virolainen.
Hae Pohjois-Korean kansalaisuutta. On tämän päivän valtioista varmaan lähimpänä Neuvostoliittoa.
Kunnon venäläinen joka juo vodkan avulla kaikki muut pöydän alle.
Olisi ollut edukasta asuminen silloin.
SDP:n äänestämisellä pääsee hyvin tunnelmaan. Hesari jo tilattu?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin halunnut olla virolainen kommunisti silloin, kun NL vapautti Eestin natsihallinnon alta ja lähetti vittumaisimmat porvarikulakit gulagille junalla Siperiaan. Olisin nauranut vatsa kippurassa.
Sofi Oksasen suvun olisin kokonaan lähettänyt mielelläni. Niin paljon neuvostovastaista paskaa Sofi kirjoittaa edelleenkin.
Kun jatkaa vihervasemmiston kannattamista, on hyvinkin mahdollista, että kommunistiajat koittavat meillekin. Silloin viimeistään on synti ja häpeä omistaa mitään ylimääräistä.
Minä olisin halunnut olla Josif Stalin.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI???
Olet Neukulassa. Suomi on sosialistinen valtio. Neukkulassa keskitulo oli n. 400 euroa kuukaudessa. Suomessa alkaa olla sama aika monella. Hallitusohjelmassa on köyhyyden lisääminen keskeisenä.
Ja minä haluaisin olla Alla Pugatšova.
Olen työtön ja mieluummin olisin entisessä neukkulassa työvoimana.
Kaikilla oli työtä, asunto, ilmainen koulutus ym.
Mieluummin siellä töissä kuin täällä sossutukien ja Kelan armoilla.
Jos pidät jonottamisesta, sinusta olisi tullut hyvä neuvostoliittolainen.
Oke