Miten suhtaudut jos kumppanisi ei katso seksin aikana silmiin?
Tuijotatteko yleensäkään kumppanianne silmiin seksin aikana? Mitä jos kumppani ei katso vaan välttelee katsekontaktia?
Kommentit (12)
Olen tästä joskus kysynyt, kun tuntuu olevan usein silmät kiinni, ihan muissa maailmoissa. Kertoi, että tykkää pitää silmiä kiinni, kun nauttii niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä joskus kysynyt, kun tuntuu olevan usein silmät kiinni, ihan muissa maailmoissa. Kertoi, että tykkää pitää silmiä kiinni, kun nauttii niin paljon.
Niin, ja mulla vahvat miinusrillit, joita en tietenkään sängyssä käytä. Katsekontakti ylipäätään kanssani on mahdollista ihan vain hetkellisesti, tosi läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo joo, mutta oikeasti se kuvittelee siihen tilallesi jonkun toisen. Siksi on parempi pitää silmiä kiinni ettei mielikuva rikkoudu.
Ahdistaisi älyttömästi, jos mies yrittäisi katsoa silmiin seksin aikana. En koskaan itse katso, siksi en tykkää sellaisista asennoista, joissa ollaan vastakkain. Menisi fiilikset ihan täysin silmiintuijottelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo joo, mutta oikeasti se kuvittelee siihen tilallesi jonkun toisen. Siksi on parempi pitää silmiä kiinni ettei mielikuva rikkoudu.
Kuvitelkoon vaan. Hän ei muuten koskaan aikaisemmin ole ollut näin paljon itseään nuoremman naisen kanssa, vanha ukko…ja minulla on myös mahdollisuus kuvitella ihan mitä haluan. Hmmmm…
valot pois problem solved seksiä pimeässä
Katsellaan paljon silmiinkin, jos ollaan lähekkäin. Suuseksiä antaessa ja varsinkin pakko-orkuttaessa pyydän pitämään katsekontaktin varsinkin lauetessaan. Joutuu aika usein hieman rankaisemaan.
Ei katso, yleensä miehenikatsoo kaverini kuvaa puhelimelta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri tuollainen, seksin aikana pidän silmiä kiinni ja olen "muissa maailmoissa". Jos avaan hetkeksi niin menee automaattisesti kiinni kohta uudestaan. Jos pitäisin väkisin auki niin keskittyisin vaan siihen mitä toinen tekee, silmät kiinni voi keskittyä siihen miltä kehossa tuntuu, ei tarvitse ajatella vaan voi vaan nauttia ja liikkua. En ymmärrä sellaista silmiin katsomista väkisin, sehän on kuin aivastaisi silmät auki :D
Ja ei, en todellakaan kuvittele muita miehiä omani tilalle silloin, en oikeastaan ajattele mitään kun olen seksitranssissani. Kumppanien silmien aukiolosta en tiedä kun en paljon katsele, joten minulle ihan sama onko heillä auki vai kiinni.
Suihinotossa pyydän katsomaan, varsinkin kun kädet on raudoilla selän takana ja hän polvillaan edessäni. Se on alistumisen merkki hänelle että joutuu katsomaan silmiin kun ottaa suihin. Usein ei kyllä pysty katsomaan kun on side silmillä, kädet ja jalat kiinnitettyinä. Minä en pidä siitä että minua katsotaan jos nuolen haaroväliä.
Kysyn miks