onko kukaan kokeillut spiritismiä
Karmivaa, kun googlailee spiritismistä.
Uskon siihen, ja olisin utelias kokeilemaan.
Onko joku kokeillut spiritismiä, kokemuksia?
Kommentit (135)
Hyvät naurut sain taas tästä ketjusta. Ja huvittavinta kaikkeen yliluonnolliseen liittyvissä keskusteluissa on se, että kaikki tulevat esittämään näkemystään asiantuntevana faktana, mutta kaikkien mielipiteet ovat aivan eroavia. "Henget ovat aina pahoja" "Henget ovat kuolleit jotka ovat jääneet välitilaan". Aivan kuten uskonnotkin: kaikille se oma totuus on "faktaa" vaikka todellisuudessa samanlaista huuhaata kaikki. Ja näitähän asioita kun KUKAAN ei voi tietää. Tiede kyllä pystyy suurimman osan kumoamaan, mutta sehän ei näit huuhaa-veikkoja kiinnosta. Yhdyn muutaman edellisen viestin kirjoittajan kommentteihin: oikeasti? Aikuiset ihmiset?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:33"]En voi vissiin pelaa kun en usko jumalaan, nyyh. Enkä näinollen voi uskoa myöskään piruun/saatanaan
[/quote]
Vaikka viestin numero 66/6... :D
Joopa joo. Ihan höpönlöpöä koko spiritismijuttu, mutta jos on taipumusta uskoa kyseisiin asioihin ja on herkkä niin ei tosiaan kannata edes kokeillä kyseistä peliä, kyllä sillä varmasti nupin saa sekoamaan.
Ei kantsi leikkiä hengenasioilla, herkimmillä sekoaa pää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:07"]
henki jää seuraamaan sinua joksikin aikaa, ilmoittaa asiasta rikkomalla lasia yms
[/quote] piru menee pois kun käsket: mene piru pois paikalta
[/quote]
Olin ensin ihan kuset housussa lukien näitä, kunnes luin mene "piru pois paskalta"...
Mä uskon/tiedän vain sen mitä olen itse kokenut pelatessa. En ehkä uskoisi jos en itse kokenut. En usko jumalaan enkä saatanaan.
Kokeilin kerran 17 v amiksessa, oltiin tulla hulluiksis kaikki, en suosittele, lasi liikkui ja hanki osasi vastata mahdottomiin kysymyksiin ja kävimme seuraavana päivänä kysymässä henkilöiltä vastaukset jotka olivat samat kuin lasi näytti..toimii jos haluaa seota ja pelätä. Esimerkki jonkun ikä jota emme voineet tietää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:52"]No miksi se henki on aina paha?
[/quote]
Mitä oon kuullut, niin vaan pahat henget "kummittelee" koska eivät ole saaneet rauhaa tms
Totta koko spiritismi, henkimaailma.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:03"]
Asiallisia vastauksia kiitos, eikä mitään jeesus/saatanakiihkoilijoita.
[/quote]
Eli et siis halua asiallisia vastauksia, vaan oman mielesi mukaisia.
Juu spiritismi voi todella olla vaarallista. Jos on psyykksesti herkkä voi pelaaminen saada aikaan psyyk.oireita. Vaikkakaan tällä ei ole mitään tekemistä henkimaailman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:29"]
Tiesittekö, että spiritismi oli todella suosittua ja muodissa Viktoriaanisessa ja Edwardin aikaisessa Englanissa, jopa ihan paremman luokan kansanhuvia. Eikä kyse ollut todellakaan mistään demonien riivauksesta, vaan edesmenneiden ihmisten henkien kanssa keskustelemisesta. Ottakaa asioista selvää, ennen kuin meuhkaatte täällä jotain älyttömiä saatanajuttujanne.
[/quote]
Aijjaa, kun oikein aateliset leikkivät henkimaailman asioilla, silloin henget ovat kivoja ja vaarattomia. Voi tietämättömyyttä...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:46"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:29"]
Tiesittekö, että spiritismi oli todella suosittua ja muodissa Viktoriaanisessa ja Edwardin aikaisessa Englanissa, jopa ihan paremman luokan kansanhuvia. Eikä kyse ollut todellakaan mistään demonien riivauksesta, vaan edesmenneiden ihmisten henkien kanssa keskustelemisesta. Ottakaa asioista selvää, ennen kuin meuhkaatte täällä jotain älyttömiä saatanajuttujanne.
[/quote]
Aijjaa, kun oikein aateliset leikkivät henkimaailman asioilla, silloin henget ovat kivoja ja vaarattomia. Voi tietämättömyyttä...
[/quote]
Suosittua se silti oli, niin oli hirttäjäiset, mestaukset ja jeesus aikoina kivitykset...
Miten ne osaa kaikki maailman kielet?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:58"] Saimme yhteyden johonkin henkeen, ei kuitenkaan antanut nimeään. Vain sen, että oli pieni poika, alle 10-v.
[/quote]
Valhetta. KAIKKI poisnukkuneet LAPSET ovat Jumalan luona ihanassa paikassa. Sielunvihollinen on valheen isä, hän todella puhuu omiaan. T. Jeesuksen oma
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:31"]Parikymppisinä pelattiin ja laudalle ei tullut muuta kuin MIRROR. Liikkui itsekseen, ilman suoraa kosketusta. Pelkäsin pitkään katsoa peiliin. Hyi kauhea vieläkin tuota kokemusta.
[/quote]
Oon kuullut että tuolla tavalla saatana kertoo missä on. Sen takia juuri kaikki heijaste pinnat piiloon! Joillekin oli joskus tullut että 'komero' tai joku vastaava, yks niistä oli kurkannu kaappiin ja sillä samalla sekunnilla sekos nuppi. Tyttö ei puhunut enää ikinä ja kukaan muu ei koskaan saanu tietää mitä siellä kaapissa ole. Ei taida kyseinen tyttö olla edes enää hengissä, mutta sen tiedän että suljetulle osastolle joutui...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:31"]Parikymppisinä pelattiin ja laudalle ei tullut muuta kuin MIRROR. Liikkui itsekseen, ilman suoraa kosketusta. Pelkäsin pitkään katsoa peiliin. Hyi kauhea vieläkin tuota kokemusta.
[/quote]
Oon kuullut että tuolla tavalla saatana kertoo missä on. Sen takia juuri kaikki heijaste pinnat piiloon! Joillekin oli joskus tullut että 'komero' tai joku vastaava, yks niistä oli kurkannu kaappiin ja sillä samalla sekunnilla sekos nuppi. Tyttö ei puhunut enää ikinä ja kukaan muu ei koskaan saanu tietää mitä siellä kaapissa ole. Ei taida kyseinen tyttö olla edes enää hengissä, mutta sen tiedän että suljetulle osastolle joutui...
[/quote]
Samasta jutusta kuullut, siksi heijastavat pinnat pitää peittää, koska sitä kautta saatana voi olla läsnä. Spiritismissä voi nuppi seota jos on liian varomaton, kysymykset kannattaa harkita tarkkaan ja täytyy pitää huoli että juttelee hyvän hahmon kanssa. Täytyy muistuttaa hengellekkin että jeesus tarvittaessa häntä auttaa.
En voi vissiin pelaa kun en usko jumalaan, nyyh. Enkä näinollen voi uskoa myöskään piruun/saatanaan