Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kukaan kokeillut spiritismiä

Vierailija
03.08.2014 |

Karmivaa, kun googlailee spiritismistä.

Uskon siihen, ja olisin utelias kokeilemaan.

Onko joku kokeillut spiritismiä, kokemuksia?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:30"]

Pelasin joskus silloisen tyttöystäväni kanssa. Lasi kyllä liikkui ja sormenpäässä tuntui outo tunne, selvästi erilainen kuin työntämisessä tai toisen työntämisen seuraamisessa. Mutta tein koekysymyksiä, joihin tiesin ettei tyttöni tiedä vastausta. Eipä kyllä tiennyt "henkikään". En osaa selittää mikä tuo ilmiö on, ainakaan mihinkään henkiin sillä ei yhteyttä saa. Olisi kyllä kiinnostavaa nähdä oikea tieteellinen tutkimus ilmiöstä. Jotain tekemistä alitajunnan kanssa siinä voisi olla. Skeptikko

[/quote]

Spiritismin pelaaminen on todellakin tilanne, jossa oma alitajunta ja varsinainen alitajunta ovat ikään kuin akivoituneina samaan aikaan. Jos kokemaansa ei pysty selittämään itselleen, herkkä ihminen ajautuu helposti mielenterveydellisiin ongelmin. Spiristismin kokeilu voi laukaista vahvistavan kierteen, jossa ihminen alkaa tulkita pikkuhiljaa pieniäkin asioita ymäristössään merkiksi henkien ja demonien olemmassaolosta. Jos jokin paha asia tapahuu, uskotaan senkin tapahtuneen ehkä spiritismikokeilujen vuoksi. Joku joka uskoo, että Jumala tai Jeesus voi pelastaa tuolta "henkien ahdistelulta" voi näin ehkä päästä tuosta ongelmasta, mutta todellisuudessa ihminen on vain ajanut oman mielenterveyensä äärirajoille sekaantumalla asiaan, jota ei osaa selittää itselleen.

[/quote]

* Siis alitajunta ja varsinanen tajunta.

Vierailija
42/135 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:52"]No miksi se henki on aina paha?

[/quote]

Koska saatana666 on paha, niin paha että vain jeesus kristus pystyy suojaamaan sinut siltä pahalta. Spiritismi on portti helvettiin.

[/quote]

Kristusta vedetään tuomiopäivänä perseeseen.

Jumala on oikeasti alakynnessä ja tekee kaikkensa saadakseen tarpeeksi tykinruokaa, joille pukee yllä hohtavan haarniskansa.

Saatanassa ei ole mitään pelättävää. Hän on se oikea marttyyri ja ainoa joka uskalsi sanoa jumalan kaltaiselle mielivaltaiselle tyrannille: EI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, kaikilla tuo toimii ja kukaan ei ole koskaan onnistunut edes nauhoittamaan videolle ko. tapahtumaa? No joo, selitys on aina, että ei saa tai että silloin se ei toimi, just joo.

Vierailija
44/135 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa, kuten kaikki muu mielikuvitushömppä. Eläkää nykyhetkessä ja todellisessa maailmassa. Kaikki nämä hengelliset jutut on sairaiden eskapististen mielten tuotteita. Se ettei demonit ja kummitukset muka näkyisi filmillä tai digikamerassa on just niin täyttä paskaa. Kyllä ne oltaisiin jo saatu kuvattua, jos niitä olis muusllakin kuin sairaissa mielissä. Sama asia tässä kristittyjen syntisyydessä. Kaikki on leimattu syntiseksi tahallaan, jottei kukaan voisi välttä "helvettiä" ja kristinuskoa itseään.

Vierailija
45/135 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tieteellisesti tutkittu. Spiritismy EI ole totta. Ja nyt rauhoittukaa lapset, ei ole totta.

Vierailija
46/135 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan halua uskoa spiritismiin. Olin paikalla kun pari tyyppiä kertoi siitä ja pelkkä ajatuskin karmii. Enkä usko mihinkään hiton jeesus ja jumala juttuun että ne muka suojelee pahalta. Olen llöytänyt paremman tähtien valaiseman tien jaa jos joskus kokeilen spiritismiä niin anelen Tähtiklaanin esi-isiä suojelemaan siihen uskovia.

Vierailija
47/135 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi totta?

Vierailija
48/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 15:33"]No siis tällä palstalla ei voida käydä mitään keskustelua mihinkään aaveisiin, henkimaailman asioihin, spiritismiin, meedioihin ym. liittyvistä asioista ilman, että ketjuun ilmestyvät nämä "se on saatanasta, vain Jeesus pelastaa" -tyypit. Hohhoijaa.

[/quote]

En ole niinkään uskovainen, mutta spiritismi kuuluu uskonto hömppään, raamatussa kielletään yhteyden otto tuonpuoleiseen, saatanaan. Ja spiritismi on juuri sitä, siksi usein ohjeissa sanotaan että kannattaa kysyä että onko henki itse saatana, jos vastaus on kyllä, pyydä lupaa lopettamaan, jos et saa, huuda kolmesti jeesuksen kristuksen nimeen lopeta!!

Vierailija
49/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirua siinä paikalle pyydetään. Olen pelannut lapsena, enää en uskaltaisi. Lasi liikkui laudalla vaikkei kenenkään sormi ollut lasilla, siis itsekseen. Siihen loppui mun pelailu.

Vierailija
51/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelasin teininä 13-16 vuotiaana. Tuossa suomi24-jutussa puhutaan säännöistä, niistä mä en tiedä, valaiskaa mua! Me ei lasia rikottu, puhallettiin vain lopuksi. Pelattiin laudalla ja myös pelkällä kynällä, kirjoitti tekstiä paperiin, seinään, ilmaan. Enää en pelais, ymmärrän jos jotkut sekoaa. Meillä sammui kynttilöitä ja laseja meni myös rikki.

Vierailija
52/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:18"]Pirua siinä paikalle pyydetään. Olen pelannut lapsena, enää en uskaltaisi. Lasi liikkui laudalla vaikkei kenenkään sormi ollut lasilla, siis itsekseen. Siihen loppui mun pelailu.

[/quote]

On hyvin pelottavia nuo tarinat mitä olen netistä lukenut, hui! Minulle on muutenkin tapahtunut yliluonnollisia asioita, uskon spiritismiin, haluaisin kokeilla, mutta en uskalla yksin...

Vierailija
53/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:18"]Pirua siinä paikalle pyydetään. Olen pelannut lapsena, enää en uskaltaisi. Lasi liikkui laudalla vaikkei kenenkään sormi ollut lasilla, siis itsekseen. Siihen loppui mun pelailu.

[/quote]

On hyvin pelottavia nuo tarinat mitä olen netistä lukenut, hui! Minulle on muutenkin tapahtunut yliluonnollisia asioita, uskon spiritismiin, haluaisin kokeilla, mutta en uskalla yksin...

[/quote] No mua et nyt kuitenkaan kaveriksi moiseen saa. :) En suosittele kokeilemaan.

Vierailija
55/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:30"]Mä pelasin teininä 13-16 vuotiaana. Tuossa suomi24-jutussa puhutaan säännöistä, niistä mä en tiedä, valaiskaa mua! Me ei lasia rikottu, puhallettiin vain lopuksi. Pelattiin laudalla ja myös pelkällä kynällä, kirjoitti tekstiä paperiin, seinään, ilmaan. Enää en pelais, ymmärrän jos jotkut sekoaa. Meillä sammui kynttilöitä ja laseja meni myös rikki.

[/quote]

Pitää olla pelilauta, jossa keskellä pieni pentagrammi ja sen alapuolella kummassakin sivussa "kyllä" ja "ei" myös kaikki aakkoset sekä numerot 1-9

Peli aloitetaan lausumalla yhdessä ääneen "tämä on paikka, joka ei ole paikka, tämä on aika, joka ei ole aika" sitten kaksi sormea lasin päälle ja kysytään "onko henkiä paikalla" odotetaan liikkuuko lasi, kysy onko tämä itse saatana. Ole hengille aina kohtelias! Ja pyydä aina lupa lopettamiseen, älä ikinä poistu huoneesta jos "peli" on kesken...!

Vierailija
56/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:17"]

Minä kirjoitin viestin 13. Oli sanottu, ettei hengiltä saa ikinä kysyä oman kuolemansa päivää, osallistujia pitää olla tasaluku ja istunnon päätteeksi pitää käskeä henkeä lähtemään. Ennen lopetusta pitää myös pyytää lupa lopettamaan.

[/quote]

"Osallistujia pitää olla tasaluku", voiko mukana olla myös jotain murto-osia ihmisestä vai mitä tuolla tarkoitat :D?

Ja jos nyt Raamatun nojalla spiritismiä kielletään, niin eiköhän siellä ole varoitettu yhteydenpidosta vainajahenkiin.

Vierailija
57/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:30"]Mä pelasin teininä 13-16 vuotiaana. Tuossa suomi24-jutussa puhutaan säännöistä, niistä mä en tiedä, valaiskaa mua! Me ei lasia rikottu, puhallettiin vain lopuksi. Pelattiin laudalla ja myös pelkällä kynällä, kirjoitti tekstiä paperiin, seinään, ilmaan. Enää en pelais, ymmärrän jos jotkut sekoaa. Meillä sammui kynttilöitä ja laseja meni myös rikki.

[/quote]

Pitää olla pelilauta, jossa keskellä pieni pentagrammi ja sen alapuolella kummassakin sivussa "kyllä" ja "ei" myös kaikki aakkoset sekä numerot 1-9

Peli aloitetaan lausumalla yhdessä ääneen "tämä on paikka, joka ei ole paikka, tämä on aika, joka ei ole aika" sitten kaksi sormea lasin päälle ja kysytään "onko henkiä paikalla" odotetaan liikkuuko lasi, kysy onko tämä itse saatana. Ole hengille aina kohtelias! Ja pyydä aina lupa lopettamiseen, älä ikinä poistu huoneesta jos "peli" on kesken...!

[/quote]

Pitää olla pimeää, ei saa tulla luonnonvaloa, ei saa olla mitään mikä viittaa uskontoon. Täytyy olla kynttilä, mielellään kaksi.

Vierailija
59/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin lauta voipaperista, joka kerta uusi. Ei kyllä lausuttu mitään alkusanoja, eikä kyselty saatanaa. Me vaan kysyttiin kuka siellä on. Yksi mies jäi erityisesti mieleen, Aki, oli tehnyt itsemurhan. Ei tuo kyllä mitään herkän teinin hauska harrastus ollut, ei voi suositella.

Vierailija
60/135 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 19:38"]

http://m.voice.fi/ilmiot/miksi-lasi-liikkuu-spiritismi-laudan-paalla-asiantuntija-selittaa/8/58711

[/quote]

Tuo ei pidä paikkaansa, ainakaan kaikissa tapauksissa, sillä lasi voi liikkua vaikka kukaan ei ole kosketuksissa siihen.