onko kukaan kokeillut spiritismiä
Karmivaa, kun googlailee spiritismistä.
Uskon siihen, ja olisin utelias kokeilemaan.
Onko joku kokeillut spiritismiä, kokemuksia?
Kommentit (135)
Montakos ketjua ajattelit tästä humpuukista aloittaa? Joo, se lasi siirtyy ihan oikeasti HAHHAHHAHAHAHAHAAA!!!!
En löytäny puhelimel sitä vanhaa, kertokaa kokemuksia, mitä kysyitte, mitä henki vastasi.
Se ei toimi jos ei usko...
Kyllä se ihan toimii ja lasi liikkuu. Skeptikot voi olla ihan hiljaa, ennen kuin ovat itse kokeilleet.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:28"]Kyllä se ihan toimii ja lasi liikkuu. Skeptikot voi olla ihan hiljaa, ennen kuin ovat itse kokeilleet.
[/quote]
Samaa mieltä, uskon siihen. Haluaisin kokeilla, mutta pelkkä ajatuskin pelottaa, portti, saatana666
Spiritismi on vaarallista ja typerää. Se ei ole mikään leikin asia. Siinä ollaan AINA tekemisissä pahojen henkivaltojen kanssa. Vaikka henki väittäisi olevansa hyvä, se on valetta.
En mä kokenut sitä mitenkään saatanallisena, pelkästään henkien kanssa keskusteluna. En minkään demonien.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:37"]
En mä kokenut sitä mitenkään saatanallisena, pelkästään henkien kanssa keskusteluna. En minkään demonien.
[/quote]
Susi tuleekin usein lampaan vaatteissa.
Palan halusta kokeilla, pidän asiaa vakavana, olen lukenut mitä voi seurata, jos loukkaa hengen... Sen tiesin, että henki on aina paha, vaikka muuta väittäisikin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:43"]
Palan halusta kokeilla, pidän asiaa vakavana, olen lukenut mitä voi seurata, jos loukkaa hengen... Sen tiesin, että henki on aina paha, vaikka muuta väittäisikin.
[/quote]
Miksi haluat tieten tahtoen leikkiä vaaralla?
Kokeilin kerran ystäväpiirissä. Minulla oli ollut rippilahjana saatu kultainen ristiriipus, jätin sen toiseen huoneeseen. Laudalla lasi liikkui kyllä, sen näkivät kaikki. Mutta vieressä ollut kynttilä poltti ainoastaan minun kättä, vaikka se ei ollut lähelläkään sitä kohtaa johon poltti. Saimme yhteyden johonkin henkeen, ei kuitenkaan antanut nimeään. Vain sen, että oli pieni poika, alle 10-v.
No kertokaa nyt kun kerran vouhkaatte, että miksi se henki on aina paha? Eikö hyviä ole olemassa?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:52"]No miksi se henki on aina paha?
[/quote]
Koska saatana666 on paha, niin paha että vain jeesus kristus pystyy suojaamaan sinut siltä pahalta. Spiritismi on portti helvettiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:55"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:43"]
[/quote]
Miksi haluat tieten tahtoen leikkiä vaaralla?
[/quote]
Ihminen on käsittämättömän utelias :/
Asiallisia vastauksia kiitos, eikä mitään jeesus/saatanakiihkoilijoita.
Me kokeiltiin joskus ihan kakarana sitä. Oltiin kyllä ihan paniikissa siinä kohtaan kun henki ilmoitti olevansa asunnossa, ja vielä hän oli kuulemma kyseisen talon takassa. Yritimme tämän jälkeen lopettaa ja aluksi henki ei meinannut antaa meidän lopettaa istuntoa, kysyimme useamman kerran ja lopulta saimme luvan lopettaa. Jälkikäteen en mennyt kaverin talossa lähellekään heidän takkaa. :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:59"]
No kertokaa nyt kun kerran vouhkaatte, että miksi se henki on aina paha? Eikö hyviä ole olemassa?
[/quote]
Mitä olen itse lukenut spiritismistä, niin seurauksen eivät koskaan ole ollut hyviä. Monille jää pitkäksi aikaa voimakkaita pelkotiloja, ahdistusta ja jotkut ovat jopa menettäneet henkensä. Jos henget olisivat hyviä, niin varmasti seurauksetkin olisivat hyviä.
Kirjoitin viestit 2 ja 8. Itse en kokenut touhua mitenkään pelottavana tai uhkaavana, eikä koskaan tullut kohdattua mitään "suuttuneita" henkiä. Ei myöskään koskaan kyselty mitään tulevaisuudesta, pyydettiin vain henkeä kertomaan elämäntarinansa. Ja niitähän tuli. Jos ne sitten olivatkin jotain demoneita, eivätkä oikeiden ihmisten henkiä, niin en tiedä, mitä hupia ne demonit siitä sitten saivat.
Tässä yksi Suomi24 keskustelusta poimittu kokemus spiritismin pelaamisesta:
Noin kaksi kuukautta sitten kokeilimme noin kolmatta kertaa spiritismiä. Olimme kokeilleet sitä aikaisemmin kesällä ja se oli toiminut niin kuin pitikin. Tuolloin noudatimme aivan täysin sääntöjä ja kyselimme kaikenlaisia kuten "Onko taivasta olemassa?" ja "Kenestä Anna (nimi muutettu) tykkää?".
Emme silloin aavistaneet, kuinka vakava asia tuo henkien peli olikaan.
Siispä kokeilimme sitä kolmatta kertaa pari kuukautta sitten. Pelasimme kumminkin jo paljon keveämmällä asenteella ja erilaiset säännöt rupesivat unohtumaan. Saatoimme jopa nauraa kesken pelin vaikka kyseessä olisi melko vakava asia. Ensimmäisiä kertoja kun peliimme tuli 666 eli *******, pelkäsimme melko paljon. Varovaisuus kumminkin unohtui kun paholainen oli tullut useampia kertoja ja saatoimme jopa puhua tuolle vaikka se oli ankarasti kiellettyä säännöissä.
******* pyöritti lasia pitkin leivinpaperia ja vastasi "ei" kun pyysimme päästä pois. Kumminkin saimme seuraavalla kerralla hyvän hengen joka kutsui itseään emiliaksi. Tuolle puhuimme usein ja hän osasi jopa sammuttaa kynttilän.
Kerran Annan ja Katrin (nimi muutettu) pelatessa Emilian kanssa ystävämme Sanni (nimi muutettu) avasi tuon huoneen, jossa he pelasivat. Se oli säännöissä myöskin kiellettyä, ja niimpä Katri ja Anna kysyivät hengeltä mitä tuosta seuraisi.
Emilia vastasi pahimmalla tavalla mitä olimme kuvitelleet. Hän sanoi että tappaisi Katrin äidin.
Emme ottaneet sitä vakavasti emmekä rikkoneet lasia vaikka sekin oli vastoin sääntöjä. Henki jäi lasiin jonka vein kotiini.
Siitä lähtien Annalle, Katrille ja Sannille on tapahtunut hyvin outoja asioita kuten valojen välkkymistä, vaikkei valo ole edes seinässä, koputuksia vaatekomerosta, koiran haukkumista turhaan, peiton nykimistä, varjojen näkemistä. Itselle ei tapahtunut yhtään mitään tällaista, joten en jaksanut uskoa että niistä oikeasti koituisi jotakin haittaa. Tällä viikolla sain kuulla, kuinka Sannin kissa oli tullut sanomaan tuolle hyvästit. Ovi oli avautunut itsekseen, oli kuulunut naukaisu ja hänelle oli tullut hyvin lämmin tunne, aivan kuin joku kehräisi. Kissa oli ollut jo kuukauden kadoksissa, joten se tuli luultavasti sanomaan hyvästit Sannille.
Seuraavana päivänä istuin autossa, kun sain Annalta viestin.
"Nyt sain sit kuulla et miun täti on kuollu, sille oli luvattu viel kuukausi elin aikaa mut se kuoli tänä aamuna." En ollut vieläkään rikkonut lasia ystävieni kehotuksista huolimatta. En ottanut asioita vieläkään vakavasti.
Eilen Katri lähti tunnilta kesken kaiken kotiin. Hänen äitinsä oli joutunut sairaalaan Helsinkiin. Kaikki tämä liittyi siis jollain tapaa touhon peliin, jota emme ottaneet vakasti. Pari tuntia sitten Katri soitti minulle. Hän itki puhelimeen ja sanoi ettei hänellä ollut enää äitiä. Henki oli hakenut hänet.
Katrin äiti oli päässyt jo leikkauksestakin pois, ja kuollut sen jälkeen. Vihdoin rupesin ymmärtämään kun muistin mitä Emilia oli sanonut.
Itselleni ei ollut vieläkään käynyt mitään, johtuen varmaan siitä että säilytin lasia pöytälaatikossani. Luultavasti Emiliakin oli 666, joka oli valehdellut meille. Tajusin että tästä on tehtävä loppu.
Rikoin juuri äsken tuon kyseisen lasin, joka oli kylmä vieläkin vaikka oli ollut kädessäni puoli tuntia.
Meidän ei olisi koskaan pitänyt kokeilla tuota helvetillistä peliä. Toivon koko sydämestäni että tämä olisi ohi ja henki olisi kuihtunut lasin mukana.
Se tuhosi meidän elämämme, Katrin, Annan, Sannin ja minun. Kukaan meistä ei koskaan unohda minkä hinnan maksoimme siitä että pelasimme noudattamatta sääntöjä tai ottamatta sitä tosissaan.
Älkää tehkö samaa virhettä, älkää kokeilko sitä ikinä. Tämä on tosi tarina ja kuka päättää uskoa ja kuka ei, te päätätte.
~Jassu
Lapsena ja teininä tuli pelailtua useasti.