onko kukaan kokeillut spiritismiä
Karmivaa, kun googlailee spiritismistä.
Uskon siihen, ja olisin utelias kokeilemaan.
Onko joku kokeillut spiritismiä, kokemuksia?
Kommentit (135)
Spiritismistä on jotkut ihmiset järkkyttynert niin pahasti että ovat joutuneet mielisairaalaan. Kyllä siinä ihmisenmielellä väh. leikitään + sitten henkiolentojen kanssa. Ateisteille tiedoksi että se ei ole mitään viihdettä, se on vaarallista ja parempi olis jos ette kukaan koskaan ikinä kokeile spiritismiä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:31"]Parikymppisinä pelattiin ja laudalle ei tullut muuta kuin MIRROR. Liikkui itsekseen, ilman suoraa kosketusta. Pelkäsin pitkään katsoa peiliin. Hyi kauhea vieläkin tuota kokemusta.
[/quote]
Oon kuullut että tuolla tavalla saatana kertoo missä on. Sen takia juuri kaikki heijaste pinnat piiloon! Joillekin oli joskus tullut että 'komero' tai joku vastaava, yks niistä oli kurkannu kaappiin ja sillä samalla sekunnilla sekos nuppi. Tyttö ei puhunut enää ikinä ja kukaan muu ei koskaan saanu tietää mitä siellä kaapissa ole. Ei taida kyseinen tyttö olla edes enää hengissä, mutta sen tiedän että suljetulle osastolle joutui...
[/quote]
Samantyyppinen juttu tapahtui kun henki kertoi yhdessä pelissä olevansa keittiössä. Yksi "viisas" pelaaja meni ja sen jälkeen hänkin sekosi täysin ja joutu mielisairaalaan. Tosi juttu ja itse en koske peliin maksustakaan
Joskus teininä kokeiltiin useammankin kerran, kun eräs ystävistäni sai jonkun okkultistisen herätyksen katsottuaan liikaa Siskoni on noitaa.
Tunnelma oli aina karmiva kynttiläineen päivineen ja kovin me manattiin, mutta kuppi liikkui ainoastaan silloin, kun tämä noitakaveri piti siitä kiinni.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:52"]No miksi se henki on aina paha?
[/quote]
Koska saatana666 on paha, niin paha että vain jeesus kristus pystyy suojaamaan sinut siltä pahalta. Spiritismi on portti helvettiin.
[/quote]
Kristusta vedetään tuomiopäivänä perseeseen.
Jumala on oikeasti alakynnessä ja tekee kaikkensa saadakseen tarpeeksi tykinruokaa, joille pukee yllä hohtavan haarniskansa.
Saatanassa ei ole mitään pelättävää. Hän on se oikea marttyyri ja ainoa joka uskalsi sanoa jumalan kaltaiselle mielivaltaiselle tyrannille: EI.
[/quote]
Raamatun mukaan viimeisessä taistelussa jeesus tuhiaa saatanan lopullisesti että juu
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:28"]
Kyllä se ihan toimii ja lasi liikkuu. Skeptikot voi olla ihan hiljaa, ennen kuin ovat itse kokeilleet.
[/quote]
Vaikka olen yläasteen seitsemännellä, en halua kokeilla edes spiritismiä. Ajatuskin vie yöunet. Tänään kaverini kysyi,että haluanko tulla, olin ihan kauhuissani! Ei ole mitään järkeä leikkiä tuollaisten asioiden kanssa!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:04"]
Vaikka olen yläasteen seitsemännellä, en halua kokeilla edes spiritismiä. Ajatuskin vie yöunet. Tänään kaverini kysyi,että haluanko tulla, olin ihan kauhuissani! Ei ole mitään järkeä leikkiä tuollaisten asioiden kanssa!
[/quote]
Hyvä niin. Jos on herkkä peloille niin turha hankkia niitä lisää.
miksi raamattu kieltää henkien kanssa leikin ja voiko jeesus ja jumala pelastaa jos pelaat tätä peliä??
Luin juuri että, pelin alussa täytyy kysyä onko henki valosta (hyvä vai paha)
Ja ei koskaan saa kysyä kuolemasta tai saatanasta
Nii mut jumala valvoo jeesuksen pirin kokkailuu ja huomaa saatanan ja sanoo saatana mitä saatanaa ja sit se pyyhkii perseensä ilta-saatanalla ja hakkaa sut eli saatanan saatana
Haluan kuulla lisää kokemuksia.
Monta kertaa nuorempana muttei koskaan toiminut ainakaan meillä :/ En siis usko mitään näitä tarinoita ennen kuin itse koen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:58"] Saimme yhteyden johonkin henkeen, ei kuitenkaan antanut nimeään. Vain sen, että oli pieni poika, alle 10-v.
[/quote]
Entäs lapset, jotka ovat lapsena esim. tappaneet jonkun? Vai antaako lapsuus kaiken anteeksi, vaikka tekisi sellaista josta aikuinen saa varman menolipun helvettiin?
Valhetta. KAIKKI poisnukkuneet LAPSET ovat Jumalan luona ihanassa paikassa. Sielunvihollinen on valheen isä, hän todella puhuu omiaan. T. Jeesuksen oma
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 20:07"]
henki jää seuraamaan sinua joksikin aikaa, ilmoittaa asiasta rikkomalla lasia yms
[/quote] piru menee pois kun käsket: mene piru pois paikalta
[/quote]
Kokeilin asemalla riekkuvaan spugeen; ei toiminut.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 13:58"] Saimme yhteyden johonkin henkeen, ei kuitenkaan antanut nimeään. Vain sen, että oli pieni poika, alle 10-v.
[/quote]
Entäs lapset, jotka ovat lapsena esim. tappaneet jonkun? Vai antaako lapsuus kaiken anteeksi, vaikka tekisi sellaista josta aikuinen saa varman menolipun helvettiin?
Valhetta. KAIKKI poisnukkuneet LAPSET ovat Jumalan luona ihanassa paikassa. Sielunvihollinen on valheen isä, hän todella puhuu omiaan. T. Jeesuksen oma
[/quote]
[/quote]
Sori, meni lainaus vituiksi. Demonien syytä.
Eli lihavoitu on vastaus, alempi on alkuperäinen viesti.
Myös keskustelun aiheella on väliä, yhteydenottoon täytyy olla järkevä syy.
Jos kyselee niitä näitä perus paskaa, niin henki voi pahimmassa tapauksessa loukkaantua ja suuttua, tai sitten lähtee leikkiin mukaan.