Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vesitiiviitä pussukoita uimiseen?

Vierailija
28.07.2025 |

Olen ilman silmälasejani sokea, vahvuudet -11 ja -10 luokkaa joten ilman lasejani en oikeasti näe kuin puuroa ja sumua. Tilasin uimalasit vahvuuksilla, mutta mihin silmälasit siksi aikaa, kun merellä (ulkomailla) ja uimassa olen, en kuitenkaan voi pelkillä uimalaseilla koko ajan olla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sellaiseen myös puhelin, niin nauran kun se alkaa päästä vettä sisään kesken uimisen.

Vierailija
2/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

retkeilytarvikkeista joku vedenpitävä pussukka?

https://scandinavianoutdoor.fi/sea-summit/varusteet/laukut/kuivasakit-k…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa sellaiseen myös puhelin, niin nauran kun se alkaa päästä vettä sisään kesken uimisen.

Sullapa onkin halvat huvit. Mulla on suppaillessa puhelin mukana, tippumisesta huolimatta ei ole koskaan kastunut.

Vierailija
4/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 5v?

Vierailija
5/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi vaan laittaa silmälasikoteloon rannalle kassiin? Mulla taas on käytössä kertakäyttöiset piilolasit, jotka on todella kätevät. Laittaa ne päahän rannalle ja viskaa roskiin, kun tulee kotiin. Suosittelen.

Vierailija
6/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et voi vaan laittaa silmälasikoteloon rannalle kassiin? Mulla taas on käytössä kertakäyttöiset piilolasit, jotka on todella kätevät. Laittaa ne päahän rannalle ja viskaa roskiin, kun tulee kotiin. Suosittelen.

Rannalle kassiin sinne puhelimen ja lompakon kanssa että joku somali ne vohkii? 

Vierailija
7/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pussukka katoaa veteen?

Vierailija
8/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minigrip

Vierailija
9/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseja harvemmin pöllitään, mutta puhelimelle ja autonavaimille itsekin kaipaisin. Mulla on melontaan ja suppailuun ehkä vesiurheilu.fi tai varustenetistä tilattu pussi, mutta en ihan luota siihen että pitkään uidessa olisi 100% varma. On myös niitä kelluvia uimarinpoijuja, se olisi ehkä turvallisin.

Vierailija
10/10 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia vedenpitäviä säilytyskoteloita löytyy, joiden kanssa voi uida. Monet urheiluliikkeetkin myyvät niitä. Kannattaa googlata.