Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitää syödä hirveän paljon että saa 2500 kaloria päivässä täyteen

Vierailija
24.07.2021 |

Miten ihmiset jaksaa syödä kokoajan

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo määrä tulee kyllä täyteen jo aamiaisella. Syön normaalisti 4.500 - 7.000 kcal päivässä. Teen tosin erittäin fyysistä työtä ja lisäksi urheilen 5-6 kertaa viikossa 1 1/2 - 3 h kerralla.

M52 190/92

Vierailija
2/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ton saa kokoon ihan helposti 3-4 aterialla päivässä. Ei mielestäni ole jatkuvasti syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuo määrä tulee kyllä täyteen jo aamiaisella. Syön normaalisti 4.500 - 7.000 kcal päivässä. Teen tosin erittäin fyysistä työtä ja lisäksi urheilen 5-6 kertaa viikossa 1 1/2 - 3 h kerralla.

M52 190/92

Saa olla jatkuvasti tekemässä ruokaa  ja tiskaamassa jos noin paljon syö

Vierailija
4/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön kolme kertaa päivässä ja kaloreita tulee n. 1500. Yritän nyt pikkuhiljaa nostaa sitä kun oon ehkä vähän turhan kuivakka. On se kyllä hankalaa, kun kuitenkin haluaa syödä puhtaasti. Jos mättäisi rasvaa ja sokeria, helposti tulisi kalorit täyteen. Mutta syö siinä sitten kanaa tai vaikka puuroa tuhannen kilokalorin edestä.

Vierailija
5/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön kolme kertaa päivässä ja kaloreita tulee n. 1500. Yritän nyt pikkuhiljaa nostaa sitä kun oon ehkä vähän turhan kuivakka. On se kyllä hankalaa, kun kuitenkin haluaa syödä puhtaasti. Jos mättäisi rasvaa ja sokeria, helposti tulisi kalorit täyteen. Mutta syö siinä sitten kanaa tai vaikka puuroa tuhannen kilokalorin edestä.

Rasvastahan ne kalorit kannattaa ottaa, ei tarvitse puuroja syödä ylenmäärin.  Sokerit on hyvä unohtaa.

Vierailija
6/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52 190/92

Saa olla jatkuvasti tekemässä ruokaa  ja tiskaamassa jos noin paljon syö

Ja järjettömät ruokamenot.

Vierailija
7/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 500 kilokaloria on elintarviketeollisuuden juoni. Sitten täytyy salilla ja pururadalla karistaa niitä tarpeettomia kaloreita.

1 200 - 1 600 kcal mitä normaali aikuinen ihmenen tarvitsee.

Vierailija
8/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa esimerkkejä mistä määristä ja mistä ruuasta tulee 2500 täyteen.

Vierailija
9/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 500 kilokaloria on elintarviketeollisuuden juoni. Sitten täytyy salilla ja pururadalla karistaa niitä tarpeettomia kaloreita.

Höpöhöpö kyllä saa olla täys lahna ja sohvaperuna, että normaalille aikuiselle ihmiselle riittäisi 1200.

Vierailija
10/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee 1200-1400 kcal päivässä, enkä tajua, miten jaksaisin 2500 kcal. Olen aika pieniruokainen, mutta tulen ihan täyteen.

Vierailija
11/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalikokoinen nainen pärjää tuolla määrällä mainiosti, mutta ei urheileva teinipoika tai aikuinen mies.

Vierailija
12/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsaa ei kannata syödä täyteen.  Vähempikin riittää kun on kaloripitoista aitoa ruokaa.

Vierailija
13/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan kasvattaa lihasmassaa (olen tosi hento) ja haluaisin tietää saman:P

Kannattaako aluksi kolmen aterian lisäksi juoda vaikka gainer pirtelöitä, jotta keho tottuu ottamaan enemmän kaloreita vastaan ja sitä kautta koen näläntunnetta useammin?

Vierailija
14/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vatsaa ei kannata syödä täyteen.  Vähempikin riittää kun on kaloripitoista aitoa ruokaa.

Niin mutta mitä se on se ruoka?

Vierailija
15/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö kyllä saa olla täys lahna ja sohvaperuna, että normaalille aikuiselle ihmiselle riittäisi 1200.

Mä olen yksi näitä lahnoja. Tosin mulla on lahnaksi ihan kelpo vyötärö... mutta pointti: syön 1200 kaloria. Paino on vakio, en siis liho enkä laihdu.

Aloin syödä enemmän, kun itseäkin hirvitti, että kuinka vähän oikein syön. Heti alkoi maha kasvaa ja reisien välistä katosi se kurkistusaukko. 

En tiedä, mitä pitäisi ajatella. Tiedän, että kaikki sanoo, ettei 1200 kaloria elätä. Tosin täällä jotkut väittää, että kyllä tälläkin pysyy hengissä, mutta tämä taitaa olla ainoa paikka, missä niin sanotaan, tai edes jotkut sanovat. MIkä lie totuus? En kieltämättä liiku yhtään, mutta ei moni muukaan.

Vierailija
16/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorauta kaikkeen, mihin voit, ruokalusikallinen öljyä. Se tekee jo 140 kaloria. Näitä jos olisi kymmenen päivässä, tekee jo 1400 kcal

Öljyjä on vaikka mitä makua, ei tarvitse tyytyä kitkerään oliiviöljyyn.

Henkilökohtainen suosikkini on halpa mutta laadukas Tescon saksanpähkinäöljy (saa S-marketista). Uskomattoman herkullinen, ruokaisa maku, joka todella herättää ruokahalun jo tuoksullaan. Kandee kokeilla. Ja tosiaan erikoisöljyksi halpaa tuo Tescon versio.

Vierailija
17/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön aamiaisen,lounaan,välipalan illalisen ja iltapalan.Kaikea saa syödä mutta kohtuudella

Normaalikokoinen nainen pärjää tuolla määrällä mainiosti, mutta ei urheileva teinipoika tai aikuinen mies.

Miksi laskette kalorit? Kaikea saa syödä mutta kohtuudella,ei koko ajan jotain muputaen! Itse syön aamiaisen,lounaan, välipalan,illalisen ja iltapalan.Laskematta kaloreita.Unirytmi on hyvä olla.Paljon hyöty liikuntaa.Portaat ei hissi.Kävely ei pussi.Kävelen siis metro asemalle,jos tarve julkinen liikenne?Ei lähi kauppa ,aina pidemelle kaupaan.Joten kauppa matkani on Sivu 5km. Sen mahdolistaa toki eläkeläisenä.Nukun hyvin ja mieli hyvä,Ei aikaa masentua koska ulkoilee paljon,vaivoistani  huolimatta.Kipuun on lääke liike.Normi paino olen ja piste

Vierailija
18/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki ruokavalio:

Aamupalaksi paistan pannulla pekonia, kananmunaa, sipulia ja paprikaa. Lisäksi teen samalla hedelmistä smoothien. Lounaaksi syön usein kanaa ja pastaa/riisiä sekä salaatin. Iltapäivällä syön välipalaksi rahkaa+mysliä ja banaania. Tämän jälkeen teen lihastreeniä. Treenin jälkeen juon proteiinipirtelön. Päivälliseksi syön kalaa, perunaa ja pinaattimuhennosta. Iltapalaksi leipää, rahkaa, pähkinöitä ja rusinoita.

Vierailija
19/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki ruokavalio:

Aamupalaksi paistan pannulla pekonia, kananmunaa, sipulia ja paprikaa. Lisäksi teen samalla hedelmistä smoothien. Lounaaksi syön usein kanaa ja pastaa/riisiä sekä salaatin. Iltapäivällä syön välipalaksi rahkaa+mysliä ja banaania. Tämän jälkeen teen lihastreeniä. Treenin jälkeen juon proteiinipirtelön. Päivälliseksi syön kalaa, perunaa ja pinaattimuhennosta. Iltapalaksi leipää, rahkaa, pähkinöitä ja rusinoita.

Jos syöt joka päivä pekonia niin kuolet aika nopeasti

Vierailija
20/63 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorauta kaikkeen, mihin voit, ruokalusikallinen öljyä. Se tekee jo 140 kaloria. Näitä jos olisi kymmenen päivässä, tekee jo 1400 kcal

Öljyjä on vaikka mitä makua, ei tarvitse tyytyä kitkerään oliiviöljyyn.

Henkilökohtainen suosikkini on halpa mutta laadukas Tescon saksanpähkinäöljy (saa S-marketista). Uskomattoman herkullinen, ruokaisa maku, joka todella herättää ruokahalun jo tuoksullaan. Kandee kokeilla. Ja tosiaan erikoisöljyksi halpaa tuo Tescon versio.

Edelleen puuttuu se ruoka.

Siksi kysyn koska mulla ei ole hajuakaan kaloreista.

Itse söin tänään aamupalaksi pullaa ja keksejä. Päivällä iso lautasellinen makaronilaatikkoa jossa kermaa ja juustoa.

Iltapäivällä söin 3 ruisleipää nakeilla ja paljon juustoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme