Mies valitsi minut jahylkäsi lapsensa.
Nyt ei tarvitse enää nähdä niitä 4 edellisen liiton äpärää.
Kommentit (24)
Lapsilla on varmasti vakaampi ja onnellisempi elämä kun heidän mt-ongelmainen isänsä ei ole elämässä. Nyt lasten äidilläkin on vapaampaa elää ilman pelkoa lasten isän ongelmaisesta ja sairaalloisesta käytöksestä. Kun äiti on onnellinen, on lapsillakin hyvä olla. Pidähän aarteestasi huolta, vakka kantensa valitsee!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 19:02"]
mut eikö se joudu kuitenkin elatusmaksut maksamaan?
[/quote]
Ei joudu,jäi tahallaan työttömäksi kela ne nykyään maksaa.
mä tiedän yhen parin, minkä nainen sanoi miehelle "minä tai lapset (2kpl)". tää vässykkä sit valitsi tän naisen. ite en voi ikinä tapailla miestä, joka on hylänny OMAT LAPSENSA. siis aivan alinta pohjasakkaa, oli kyseessä sitten kumpi vanhempi vain.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 18:54"]
Mies oli armeijasta lomalla. Kerran tuikkasi ja akka oli paksuna. Mies raahattiin avioon ja kaksi tuli lisää. Neljäskin oli tulossa,mutta mies iski nyrkin pöytään ja sano,että nyt loppu. Akan piti hoitaa ehkäisy mutta ei viitsinyt, Abortin teki ja mies lähti. Sanoi,että loppui hänen kusettamisensa. Tavattiin ja oltiin yhdessä 20 vuotta. Minulla ei ole lapsia,luoja paratkoon. Akan paskan takia miehen ja lasten välit huonot.
[/quote]
Hah, ihanko tosissaan uskot kaiken mitä mies selittää? Aika vätys ja lössykkä mies on muutenkin jos pakotetaan avioon ja saa 3 lasta ilman tahtoaan.