Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla pihi. Ajattelin mennä perheen kanssa ravintolaan syömään

Vierailija
02.08.2014 |

mutta näytti olevan ruuat noin 20e/nokka + juomat päälle.

Vaikka onkin varaa, niin tuntuu turhalta laittaa satanen yhden päivän sapuskaan.

Juujuu, tiedän että käytte monta kertaa kuussa puolison kanssa satojen eurojen illallisilla pitkän kaavan mukaan.

Mutta silti tuo satku ruuasta on minusta kallista. Miten pihiydestä pääsee eroon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aika sairasta. Me syödään kerran viikossa ulkona koko porukka, lisäksi aikuiset ilman lapsia

Vierailija
22/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ikävä kyllä se tilanne, että ruoka on lempiharrastukseni, ja kauppa- ja ravintolalasku on kuukaudessa kahden aikuisen taloudessa noin 2000 euroa. :p

Ilmeisesti teillä ei ole rahallisesti tiukkaa, olet vain pihi tämän suhteen? Mieti, miten mukava kokemus ravintolassa käyminen on lapsille ja tietysti sinullekin. Mä tykkäsin jo pentuna käydä ravintoloissa, ja parhaiten muistan esim. huvipuisto- tai ulkomaanreissuilta ravintolakäynnit, en huvipuistovempeleitä tai lentokoneessa istumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet sen satsauksena lasten kasvatukseen ja sivistämiseen, et pelkkänä vatsantäytteenä. Minulla ei ole omia lapsia mutta olen jo vuosikymmenet vienyt säännöllisesti sisarustenlapsia ja kummilapsia ravintolaan. Saavat oppia siitä, kuinka ravintolassa käyttäydytään, valitaan ruokia, opitaan uusia makuja, nautitaan ateriasta ja yhdessäolosta. Kaikki ovat tykänneet, pienimmistä jo opiskeluikäisiin, ja ne vanhimmat muistelevat useinkin, kuinka kivaa aina oli päästä tädin kanssa "ulos syömään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä