Tapasin kivan miehen, mutta mutta... :/
Hän elää aika epäterveellistä elämää, syö pikaruokaa, käyttää viikonloppuisin reippaasti alkoholia ja vyötäröllä on kauheasti ylimääräistä. Olen ollut pari kertaa miehen luona yötä ja hän kuorsaa aivan järkyttävän kovaäänisesti. Lisäksi ollaan nyt kaksi kertaa harrastettu seksiä ja hän on aivan läpimärkä hiestä niiden sessioiden jälkeen. Viimeksi sanoi, että meinasi saada sydärin.
Mies on hauska ja fiksu ihminen, mutta en vaan voi olla miettimättä, että ollaanko liian erilaisia. Itse tykkään urheilusta ja terveellisestä elämästä. Käytän kyllä alkoholiakin kohtuullisesti. Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (37)
No enpä nyt kuitenkaan taida tätä juttua jatkaa :( Inhottavaa antaa pakit kivalle tyypille, juuri tästä syystä en paljon miehiä tapaile. Voi kun löytäisi kunnollisen vapaan miehen, jolla elämä kaikin puolin kunnossa. Näin kolmekymppisenä se vaan on hankalaa. ap
Eli epäilet, kirjoitat miehestä täällä hyvin rumasti ja hyviä puolia ei juuri löydy- täydellinen suhde siitä tulee! Mies on mukava esitellä ystäville, hänen kanssaan tykkää kulkea ihmisten ilmoilla ja hänen kanssaan on ihana suunnitella tulevaisuutta - eikun seurustelu käyntiin vaan nopeasti ettei muut vaan vie miestäsi nenän edestä!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:45"]No enpä nyt kuitenkaan taida tätä juttua jatkaa :( Inhottavaa antaa pakit kivalle tyypille, juuri tästä syystä en paljon miehiä tapaile. Voi kun löytäisi kunnollisen vapaan miehen, jolla elämä kaikin puolin kunnossa. Näin kolmekymppisenä se vaan on hankalaa. ap
[/quote]
No, itsestäsi annoit sellaisen kuvauksen, että olet lähes täydellinen, niin onko vaikea sitten löytää näitä kunnollisia miehiä? Luulisi, että ei.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:45"]No enpä nyt kuitenkaan taida tätä juttua jatkaa :( Inhottavaa antaa pakit kivalle tyypille, juuri tästä syystä en paljon miehiä tapaile. Voi kun löytäisi kunnollisen vapaan miehen, jolla elämä kaikin puolin kunnossa. Näin kolmekymppisenä se vaan on hankalaa. ap
[/quote]
No, itsestäsi annoit sellaisen kuvauksen, että olet lähes täydellinen, niin onko vaikea sitten löytää näitä kunnollisia miehiä? Luulisi, että ei.
[/quote]
En ole täydellinen, sori jos sinut tuntemattoman suututin jostain syystä. Olen eronnut, minulla on kaksi lasta, enkä halua enää lisää lapsia. Jo yksin tämä karsii joitakin miehiä listalta. Mutta etsinnät jatkukoon. ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:46"]
Eli epäilet, kirjoitat miehestä täällä hyvin rumasti ja hyviä puolia ei juuri löydy- täydellinen suhde siitä tulee! Mies on mukava esitellä ystäville, hänen kanssaan tykkää kulkea ihmisten ilmoilla ja hänen kanssaan on ihana suunnitella tulevaisuutta - eikun seurustelu käyntiin vaan nopeasti ettei muut vaan vie miestäsi nenän edestä!
[/quote]
Sanoinhan että mies on hauska ja fiksu, ne on hyviä puolia. Nuo huonot puolet tuolla tavalla kirjoitettuna voi kuulostaa rumalta, mutta ovat vain faktoja. Niiden kanssa en valitettavasti voi elää. ap
Mä tykkään hauskoista ja fiksuista miehistä! Rento suhtautuminen plussaa, ei nipota, nauttii elämästä. Jatka sä täydellisen metsästämistä.
Miten kauan miehen erosta on, miksi ero tuli?
Taidat jäädä yksin ap, ei kukaan halua takakireää yh:tä. Tuo mies sen sijaan todennäköisesti löytää fiksun ja mukavan naisen varmasti piankin sinun jälkeesi.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:06"]
Mä tykkään hauskoista ja fiksuista miehistä! Rento suhtautuminen plussaa, ei nipota, nauttii elämästä. Jatka sä täydellisen metsästämistä.
[/quote]
Niin jatkankin, ei tarvitse olla täydellinen mutta minulle täydellinen. ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:08"]
Taidat jäädä yksin ap, ei kukaan halua takakireää yh:tä. Tuo mies sen sijaan todennäköisesti löytää fiksun ja mukavan naisen varmasti piankin sinun jälkeesi.
[/quote]
No kiitti kiitti :) ap
Toi hikoilu on paha...ei ehkä ihan terve. Se on huolestuttavaa (ja vastenmielistä).
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 18:22"]
Toi hikoilu on paha...ei ehkä ihan terve. Se on huolestuttavaa (ja vastenmielistä).
[/quote]
Niinpä, mut ilmeisesti joidenkin vastaajien mukaan mulla olisi joku velvollisuus nyt olla tämän miehen kanssa. ap
En tiedä voiko tulla mitään, mutta sen sanon, että jos haluaa parantaa elämäntapojaan, niin se on ainakin huomattavasti helpompaa silloin, kun vierellä on joku esimerkki ja innoittaja.
en ottaisi miestä joka jo valmiiksi osoittaa alkoholismin merkkejä.
terveisin tyttö jonka isä kasvoi pikkuhiljaa alkoholistiksi
anteeksi, mutta kuulostaa aika kamalalta mieheltä.
Et pysty miestä atleetiksi muutamaan ja noin erilaiset elämäntavat rassaavat todella paljon sen alkuhuuman jälkeen. Elämäntavat kun ovat aika iso osa sitä arkea ja perhe-elämää. Jos nyt jo olet huolissasi miehen alkoholin käytöstä niin kierrä mies kaukaa, se käyttö kun tuskin tulee vähenemään.
Koskaan ei kannata lähteä suhteeseen sillä periaatteella, että alkaa toista muuttamaan. Joko hyväksyy toisen sellaisena kun on (ja miettii, onnistuisiko se arki sen toisen kanssa) tai sitten ei ryhdy suhteeseen.
Aika pahoja juttuja kirjoitit. Jo yksi niistä olisi syy jättää peli siihen, mutta mies vetäisikin melkein täyskäden samantien. Olet katsonut nyt kortit ja epäilet, joten sinuna jättäisin tuon pelin tähän. Kerro syy myös miehelle niin hän tietää missä mennään vastaisuudessa.
Kysymys kuuluu, onko hän vain mukava vai tosi kiva..