Tapasin kivan miehen, mutta mutta... :/
Hän elää aika epäterveellistä elämää, syö pikaruokaa, käyttää viikonloppuisin reippaasti alkoholia ja vyötäröllä on kauheasti ylimääräistä. Olen ollut pari kertaa miehen luona yötä ja hän kuorsaa aivan järkyttävän kovaäänisesti. Lisäksi ollaan nyt kaksi kertaa harrastettu seksiä ja hän on aivan läpimärkä hiestä niiden sessioiden jälkeen. Viimeksi sanoi, että meinasi saada sydärin.
Mies on hauska ja fiksu ihminen, mutta en vaan voi olla miettimättä, että ollaanko liian erilaisia. Itse tykkään urheilusta ja terveellisestä elämästä. Käytän kyllä alkoholiakin kohtuullisesti. Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (37)
Tuo alkoholin reipas käyttäminen osui ikävästi silmään. :/
Ehkä teidän kannattaisi olla ihan vain kavereita :/
Minkä ikäinen mies? Nuorempi saattaisi kyetäkin elämäntapamuutokseen sujuvasti, vanhemmiten tapojen pintyttyä vaikeampaa.
Naisellehan tuollaiset elämäntavat ja lihavuus vain hyväksyttäisiin tällä palstalla.
Jos yhtään epäilee niin silloin se on jo kaatunut.
Se nyt on vaan yksin vähän hankalaa saada itseään potkituksi perseelleen...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:05"]en ottaisi miestä joka jo valmiiksi osoittaa alkoholismin merkkejä.
terveisin tyttö jonka isä kasvoi pikkuhiljaa alkoholistiksi
[/quote]
Enkä minä tiukkapipoa absolutistia.
Mitä tämä reipas alkoholinkäyttö sitten tarkoittaa? Jos juo pe-su joka ilta perskännit niin ymmärrän mutta jos nyt kerran viikonlopussa vaikka perjantaina ottaa 4-5 olutta niin enpä nyt "alkoholistin merkeiksi" väittäisi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:05"]
en ottaisi miestä joka jo valmiiksi osoittaa alkoholismin merkkejä.
terveisin tyttö jonka isä kasvoi pikkuhiljaa alkoholistiksi
[/quote]
Ei viikonloppuisin reippaasti alkoholia käyttävä ihminen "osoita alkoholistin merkkejä". Kaveriporukan kanssa viikonloppuisin juhliminen on normaalia, tissuttelu yksin lapsen ollessa päiväunilla ei. Valitettavasti olen itsekin nähnyt vierestä parinkin läheisen muuttuvan alkoholistiksi.
Taidat seurustella mun exän kanssa, kuvaus sopii nimittäin just eikä melkein!
Ymmärrän alkoholistien lapsena tietyn huolen, itsekin olin nuorempana aika ehdoton. No, elämä opettanut ja nykyisin suhtaudun rennosti tähänkin: alkon käyttö kohtuullisena on ok. Itse otan kerran pari kuussa, samalla polttelen pikkusikareita, vaikka muuten en poltakaan. Syön aika sokeripainotteisesti ja siihen sietäisi puuttua, mutta en vedä ehdotonta linjaa siinäkään. Itse tykkään vähän isommista miekkosista, joten en kumppania käskyttäisi laihikselle ym. Isoperseinen naikkonen olen itsekin. Jos terveyshaitta todellinen niin henkilön itse pitäisi havahtua.
Kumppania pitää rakastaa jotta parisuhteesta tulisi mitään ja itse en ainakaan haluaisi, että rakastamani ihminen hommaisi sen sydärin itselleen ennen eläkeikää pelkästään elintavoillaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 17:31"]Ymmärrän alkoholistien lapsena tietyn huolen, itsekin olin nuorempana aika ehdoton. No, elämä opettanut ja nykyisin suhtaudun rennosti tähänkin: alkon käyttö kohtuullisena on ok. Itse otan kerran pari kuussa, samalla polttelen pikkusikareita, vaikka muuten en poltakaan. Syön aika sokeripainotteisesti ja siihen sietäisi puuttua, mutta en vedä ehdotonta linjaa siinäkään. Itse tykkään vähän isommista miekkosista, joten en kumppania käskyttäisi laihikselle ym. Isoperseinen naikkonen olen itsekin. Jos terveyshaitta todellinen niin henkilön itse pitäisi havahtua.
[/quote]
Minäkin olen alkoholistin lapsi enkä silti huolisi absolutistia. En koskaan.
Jos ois lihava nainen kyseessä, joka on kaikinpuolin vähän laiska ja tissuttelee viiniä/siideriä viikonloppuisin, niin täällä ulvottaisiin yhteen ääneen miten ketään ei saa arvostella/muodokkaat naiset ovat superihania ja -seksikkäitä/älä puutu muiden elämään/olet itse anorektinen kateellinen ja ryppyinen paska/elämästä täytyy osata nauttia omilla ehdoillaan, ja niin edelleen.
Kuulostaa vähän mun mieheltä :,,,,,D Ihan hyvin ollaan pärjätty yhdessä jo monta vuotta. En sitten tiedä mitä tarkottaa reipas alkoholin käyttö ja pikaruoan syöminen; ei mun mies nyt jatkuvasti syö roskaruokaa ja alkoholin käyttökin mun mielestä ihan kohtuullista tämän ikäisenä, kun ei oo lapsia tai mitään (siis esim. ei joka viikonloppu mutta useaan kertaan kuussa kuitenkin). Kuorsaaminen on aika vituttavaa, mutta mä oon näiden vuosien aikana jotenkin tottunut siihen, ja nukun ihan hyvin. Jos ollaan yökylässä jossain, niin ihmiset kyselee multa että miten hitossa voin nukkua tossa metakassa :D
Yritän aina vähän saada miestä terveellisempien elintapojen ääreen, saada lenkille jne. Mua ei muuten haittaa mikään hänen tavoissaan, joskus tosin mietin että elänkö 20 vuotta leskenä, kun toi pallero varmaan kuolee johonkin sydäntautiin kuusvitosena. Mutta saatanhan mäkin jäädä auton alle vaikka huomenna, joten mitä sitä miettimään. Tärkeintä on, että rakastaa.
Entäs jos on kemiaa, mutta siihen sitten jääkin. Miehellä ei ole mielenkiinnon kohteita, vain sisällä nyhjääminen.
exän tavarat hujan hajan kotona. Koti kuin sikolätti niitten tavaroiden takia.
Pitääkö,jäädä odottamaan että siivoaa exän pois kotoaan.