Miten perheesi teini suhtautuisi, jos saisi karkkipussin lahjaksi?
Jos mennään kylään, ja vanhemmille viedään kahvipaketti, niin voiko teini-ikäiselle viedä karkkipussin? Vai onko muita ehdotuksia pieneksi viemiseksi, jos on liian lapsellista?
Kommentit (37)
Meillä tykkäisi kovasti. Erityisen mukavaa on se, että teiniäkin muistetaan - alle kouluikäinen pikkuveli saa usein tuliaisia, yläkoululainen paljon harvemmin. Vie ihmeessä karkkipussi!
Ilahtuisi todellakin aidosti, koska yleensä ei viedä tuliaisia enää teini-ikäisille vaan ainoastaan perheen aikuisille.
Jos on jo lähemmäs 18, taitaisi tykätä enemmän tikkarista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:34"]Ilahtuisi ja kiittäisi nätisti, kävisi tarjoamassa kierroksen aikuisillekin.
[/quote]
Minua aina naurattaa nämä "kiittäisi nätisti"-tyypit. Jotenkin antaa niin tyhmän kuvan itsestään.
[/quote]
Mitä sitten pitäisi tehdä? Paskoa lattialle ja huitaista kirveellä vierailta pää irti?
Oisin varmaan ihan " :'333 ", koska karkit :3 Niitä on aina kiva saada.
t. teini
Itse olen 17-vuotias, teiniksi voi siis sanoa. Kyllä karkkipussi on ainakin itselleni mieleinen tuliainen! Tyttönä arvostan myös suklaata tuliaisena :)
Karkkipussi on varmaan paras tuliainen mitä teinille voi viedä. Jos yrittää jotain muuta, tyyliin pientä käyttötavaraa ostaa, niin yleensä se ei miellytä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 12:34"]Täh? Oletko sinä aikuinen edes...? Ainakin omituinen olet joka tapauksessa, yök.
[/quote]
Entä sinä? Yökottelevä aikuinen?
Ilahtuisi aidosti ja osaisi kiittääkin.
Kiittäisi ja söisi:). Ei mikään karkkisieppo, mutta varmaan olisi tyytyväinen.
Ei oo teinejä, mutta olisin kyllä itse teininä ilahtunut ja ilahtuisin karkkipussista ihan näin kolmekymppisenäkin! :)
Ilahtuisi ja kiittäisi. Ilahtuisi myös vadelmista, mansikoista tai vesimeloonista.