Miten perheesi teini suhtautuisi, jos saisi karkkipussin lahjaksi?
Jos mennään kylään, ja vanhemmille viedään kahvipaketti, niin voiko teini-ikäiselle viedä karkkipussin? Vai onko muita ehdotuksia pieneksi viemiseksi, jos on liian lapsellista?
Kommentit (37)
Ilahtuisi ja kiittäisi nätisti, kävisi tarjoamassa kierroksen aikuisillekin.
Meillä kiittää kauniisti, vie pussin keittiön kaappiin ja kysyy myöhemmin meiltä, että halutaanko se pussi? Teini on niin nirso karkkiensa kanssa, että harva pussi kelpaa ja on mielummin ilman kuin huonojen karkkien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:34"]Ilahtuisi ja kiittäisi nätisti, kävisi tarjoamassa kierroksen aikuisillekin.
[/quote]
Minua aina naurattaa nämä "kiittäisi nätisti"-tyypit. Jotenkin antaa niin tyhmän kuvan itsestään.
Ilahtuisi varmaan ja kiittäsi. Kyllä meidän teinille karkit kelpaa :D
No mun isä toi mulle sipsi pussin ja cola pullon. Olin onnellinen kun sain ylipäätään lahjan! :D
Mä ottaisin ehkä mieluummin limsapullon näillä ilmoilla, mutta karkkikin kelpaa. :D:D Kiittäisin ja söisin, namnam!
Näyttäkää mulle teini, joka ei syö karkkia. Jep, hyvä ja kätevä pikkuvieminen. Aikuisellekin mun mielestä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:32"]
Karkkipussi tai suklaalevy olisivat ihan mieleiset saamiset. Suklaalevy olisi mieleisempi.
[/quote]
Komppaan, suklaalevy mielummin kuin karkkipussi! Paitsi että suklaa on todennäköisemmin makuun kuin valitsemasi karkkipussi, niin karkkipussissa on vähän sellainen lapsellinen sävy, kun taas suklaalevyn voi viedä "vauvasta" vaariin. (Laitoin vauvasta lainausmerkkeihin, ettei kukaan kuvittele minun ehdottavan suklaalevyä lahjaksi vauvalle.)
Olisivat varmasti tyytyväisiä ja kiittäisivät! :)
Varmaan on ihan tyytyväinen, jos ei ole mikään "en syö karkkia" -hippi. Voithan viedä kko perheelle kahvipaketin ja karkkia tai suklaata. Juokoon teini kahvit, jos ei karkki maistu.
Meillä ilahtuisi kovasti, vaikka itse ei edes syö karkkia (aivan poikkeuksellinen tapaus meidän esikoispoika, ei tykännyt edes pienenä karkista, jätskistä tai mistään makeasta). Mutta oalkkaisi karkeilla pikkuveljensä ja -siskonsa (jotka kyllä ovat karkkihiiriä) hoitamaan omia roskapussinvienti-, tiskaus- ja imurointivuorojaan... :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:32"]
Karkkipussi tai suklaalevy olisivat ihan mieleiset saamiset. Suklaalevy olisi mieleisempi.
[/quote]
Komppaan, suklaalevy mielummin kuin karkkipussi! Paitsi että suklaa on todennäköisemmin makuun kuin valitsemasi karkkipussi, niin karkkipussissa on vähän sellainen lapsellinen sävy, kun taas suklaalevyn voi viedä "vauvasta" vaariin. (Laitoin vauvasta lainausmerkkeihin, ettei kukaan kuvittele minun ehdottavan suklaalevyä lahjaksi vauvalle.)
[/quote]
Mulle taas suklaa ei ole ikinä maistunut. En tiedä ketään joka ei tykkäis karkista, mutta monia jotka ei välitä suklaasta. Mutta ymmärrän pointin, suklaa ei ole yhtä "lapsellinen" lahja kuin karkit, mekin useammin ostamme suklaata viemisiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 10:34"]Ilahtuisi ja kiittäisi nätisti, kävisi tarjoamassa kierroksen aikuisillekin.
[/quote]
Minua aina naurattaa nämä "kiittäisi nätisti"-tyypit. Jotenkin antaa niin tyhmän kuvan itsestään.
[/quote]Täh? Oletko sinä aikuinen edes...? Ainakin omituinen olet joka tapauksessa, yök.