surkuttaa exän nyx :(
mulla on mahtavat välit exän vanhempiin ja muuhun sukuun. Vietetään paljon aikaa yhdessä, nyt kun ovat Suomessa (asuvat ulkomailla) ja koska ovat vähän aikaa täällä, niin tietty haluavat viettää mahd. paljon aikaa rakkaitten kanssa. Nyt exälllä on uusi nainen. Tämä ei tiedä olleenkaan, että myös minä vietän viikko tolkulla aikaa suvun mökillä ja ollaan porukalla milloin missäkin. AIna kun puhelin soi, niin exä laukkaa nurkan taakse puhumaan. Surullista. Ymmärrän toki, että naisena olisi vaikea ottaa tilanne vastaan, mutta minun puolesta uusi nainen voisi liittyä mukaan. Uskon, että exä ei vaan uskalla kertoa minun läsnäolosta tms. Meillä on lapsi ja lähes koko kesä ollaan kuljettu porukalla kaikki nähtävyydet, jos kuvio selviää on exällä melkoisen paljon selvitettävää miksi valehtelee. haluan kuitenkin korostaa, ettei meillä ole yhtään mitään välillämme mistä pitäsisi kenenkään loukkaantua. Kurja juttu kaikkinensa. Huomaan kuitenkin, että tämä nainen on exälle tärkeä ja asia vaivaa häntä. Onkohan kuvio tuhoon tuomittu vai voiko tästä jotenkin saada toimivan setin?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:11"]
No varmaan on vaikea ottaa tilanne vastaan, jos ei tiedä. Tuskin on kauheasti luottoa suhun jatkossa, jos kerran nyt olet tekemässä tätä tilannetta, joten aika tuhoon tuomittu kuvio.
[/quote]
no tätä just mietenkin! En halua olla tekemässä mitään tilannetta, mutta miten tässä nyt sitten toimia? AP
[/quote] No varmaan sen sun eksäs asia, miten se tästä eteenpäin tän onnistuu viemään. Ei välttämättä sinun eduksesi, sillä ethän enää ole hänen kanssaan.
[/quote]
Edukseni?? Ei minun ja exän suvun välinen suhde mene poikki vaikka mikä olisi. En minä ole heistä eronnut eivätkä he minusta. Eikä se ole keneltäkään pois. AP
[/quote] on se exältäsi pois. todella vaikeaa rakentaa uutta suhdetta kun ex vaimo on tiiviisti suvun kuvioissa mukana. voi tätä naisraukkaa, kiva tulla miehen sukuun kun aina on se kakkonen. en ainakaan itse haluaisi vastaavaan tilanteeseen joutua. oletkohan ap kuitenkaan viellä päästänyt exästäsi irti, vai toimitko näin vain estääksesi miehen uudet suhteet ja hallitaksesi hänen elämäänsä? juu ymmärrän toki, että haluatte suvun kanssa puolin suun toisin edelleen olla tekemisissä, mutta et voi enää olla joka kissanristiäisissä mukana. sovitte suvun kanssa koska te tapaatte. nykyinen toimintanne on hyvin erikoista!
[/quote]
Höpö höpö. nämä ovat ihmisiä. jotka eivät numeroi ihmisiä. vastausten perusteella ymmärrän exää, Se on naisten omaa kaunaa ja vertailua eikä mitään muuta. minä seurustelin jokin aika sitten ja ex-anoppi tuli tervehtimään. Ei ollut ongelma kenellekään. exän yhden aiemman naisen olen tavannut. Mukavaa oli ja hänen lapsetkin otettiin mukaan avosylin. Kyse on vaan tästä nykyisestä. Minä en ole luopumassa minulle tärkeistä ihmisistä ja tiedän, etteivät he minusta. Kukaan muu meistä exää lukuunottamatta ei lähde salailuleikkeihin eikä mihinkään muuhuunkaan teeskenteyyn. AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:43"]
voi helvetti, kun pitää rauta langasta vääntää. Tuntuu paskalta, kun ajattelen tilannetta niin, että minusta tuntuisi pahalta jos joku minulle tärkeä valehtelisi tällaisen kuvion. Toivoisin, ettei näin tarvitse tehdä missään tilanteessa. Olen joo tosi pahoillani empaattisuuspuuskastani näin julkisesti. AP
[/quote]Aah, eli sinä pahoitat mielesi nyksäsi puolesta siitä, että oletat nyksälle valehdeltavan? Mistä tiedät, että hän ei tiedä tästä? Ja jos eksä valehtelee henkilölle, joka ei kuulu elämääsi, se haittaa sinua miksi? Taidat vain kiherrellä halusta paljastaa kuvio pahaa-aavistamattomalle.
[/quote]
Niinhän sinä luulet. totuus on kuitenkin se, että minä välitän exästä (ystävänä) ja se, että hän aiheuttaa peittelyllä tai valehtelulla pahaa mieltä jollekin josta välittää ei ole hyvä hänelle eikä sille nykyiselle. Vaikeasti aukeaa tämä täällä... mitä se sitten kenestäkin kertoo- AP
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:54"]
Kutsuuko ex koskaan sua noihin juttuihin mukaan, vai onko se joku muu (ex-anoppi)?
[/quote]
Kutsuu juu. Ja ihan soitteleekin ilman asiaa silloin tällöin. AP
äläs sano ap. kyllä mulle ainakin juttu aukes jo aikoja sitte, ja sun viimeinen viestis vaan varmisti asian. lapsellisiahan te olette kumpikin, sinä ja ex! ollaan niin eronneita niin eronneita, oikeesti kumpikaan ei ole viellä päästänyt irti toisesta. typerää touhua sanon minä, sorry vaan ap.
Tottakai AP kuuluu perheeseen, onhan hän ex-appivanhempien jälkeläisen äiti.
Uusi kumppani on heidän poikansa uusi kumppani, ei varsinaisesti perheenjäsen. Toki hänestä voi sellainen joskus tulla, mutta AP:n tai kenenkään muunkaan ei tarvitse tilannetta pähkäillä.
Asia on AP:n ex-miehen ja hänen nykyisensä keskeinen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 03:15"]
äläs sano ap. kyllä mulle ainakin juttu aukes jo aikoja sitte, ja sun viimeinen viestis vaan varmisti asian. lapsellisiahan te olette kumpikin, sinä ja ex! ollaan niin eronneita niin eronneita, oikeesti kumpikaan ei ole viellä päästänyt irti toisesta. typerää touhua sanon minä, sorry vaan ap.
[/quote]
Siis miksi exän kanssa ei saisi olla tekemisissä muuten vaan? Miksi ystävyyssuhde pitää heittää hukkaan heti, kun seurustelusuhde loppuu?
Taidatte olla niitä ihmisiä, joille parisuhde on yhtäkuin seksuaalinen omistajuussuhde ja väliaikainen sellainen. Varsinaista "kumppanuutta", ilmeisesti vailla todellista ystävyyttä ja matkatoveruutta.
Surullista ja niin epävarmojen ihmisten touhua. Lapsiparat.
Sulla ei varmaan ole vielä uutta parisuhdetta, ap? Mitähän uusi puolisosi tykkäisi, että vietät aikaasi noin paljon exän ja exän suvun kanssa? Vai ottaisitko uuden miehesi kuviohin pyörimään mukaan?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 03:15"]
[/quote]
Siis miksi exän kanssa ei saisi olla tekemisissä muuten vaan? Miksi ystävyyssuhde pitää heittää hukkaan heti, kun seurustelusuhde loppuu?
Taidatte olla niitä ihmisiä, joille parisuhde on yhtäkuin seksuaalinen omistajuussuhde ja väliaikainen sellainen. Varsinaista "kumppanuutta", ilmeisesti vailla todellista ystävyyttä ja matkatoveruutta.
Surullista ja niin epävarmojen ihmisten touhua. Lapsiparat.
[/quote] No usein erot eivät ole kauniita. Joskus, mutta melkein aina jompi kumpi kärsii, eikä mulle ainakaan tulis mieleenkään, että ex petoksena jälkeen olisi ystävyyden arvoinen.
Exäsi uusi ei ole valmis tulemaan mukaan tuollaiseen kuvioon ja siksi sinun on nyt ainakin toistaiseksi väistyttävä ja annettava hänen tutustua miesystävänsä sukuun rauhassa. Myöhemmin kun hän ymmärtää ettet ole uhka, hän ehkä pystyy hyväksymään sinutkin samaan seurueeseen.
Onko sinun mahdotonta hyväksyä tämä? Haluat jääräpäisesti pitää vanhat asemat?
Haloo...tässä onkin kasvunpaikka sinulle.
Vixut on vitun vähissä täällä. Exät ja nyxät ja nyxän muxut ja ex-ex-nyxän mummon exä, se vasta nyxän exä onkin. Vexikin ja Maxi sekaantu tähän ja tietty Rexi. Mä en jaxa enää. xxxxx
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:19"]
Ei kai se sinulle periaatteessa kuulu ollenkaan? Siksi varmaan haluaa puhua puhelunsakin rauhassa?
Uskomatonta että olet edelleen kuvioissa vaikka suhde on ohi. Lapsen kyllä ymmärrän että viettää aikaa isovanhempiensa kanssa, mutta eikö sinun kuuluisi vetäytyä pois exän sukutapaamisista, sinä olet se entinen. Ex varmaan miettii kuinka susta oikein pääsee eroon?
Tuo ei ole surullista vaan se on kiusallista, herää pahvi!
[/quote]
Hereillä ollaan! Ja minä olen enemmän näiden ihmisten kanssa tekemisissä kuin ex! Pitäiskö vaan sanoa, että juu en voi tulla ja en voi lähteä, kun kutsu käy vaan sen tähden, että exä ei saa asiaa selvitettyä? Minusta ois mukava tutustua uuteen naiseen ja minulle kuvio ei ole ongelma. AP
[/quote]en ymmarra alapeukkuja. Kuulostat minusta jarkevalta, jalat maassa ihmiselta. Miksi sinun pitaisi katkaista valisi ihmisiin ykskaks, jotka ovat ollet elamassasi jo vuosikymmenen???Teilla on yhteinen lapsi joka sito teidat yhteen ikuisesti! Tulet siis olemaan exan elamassa, miksi ei isovanhempien???? Sina et ole tehnyt.mitaan vaarin.
Pitäisikö tehdä oikein aaltoja?
Musta kuulostaa siltä, että olet ap kuningatarmehiläinen joka jatkaa pörräämistään. Onhan se lapsen kannalta hyvä, että tulette keskenänne toimeen. Mutta ehkä lapsesi isä tai hänen nykyinen kumppaninsa eivät halua sinua sydänystäväkseen.
Mieheni entinen puoliso on ollut valtavan fiksu. Pidettynä ihmisenä hän on varmasti saanut kutsuja samoihin tilaisuuksiin meidän kanssa. Mieheni perhe on pitänyt hänestä myös eron jälkeen. Mutta kertaakaan minun ei ole tarvinnut kärsiä hänen tahdittomuudestaan. Itse asiassa hän on jatkanut omaa elämäänsä OMAN perheensä kanssa ja uusien kumppaneiden perheiden kanssa. Entisen miehen perheelle ja suvulle ei ole riittänyt aikaakaan teekupillista enempää.
Miten ap:llä ei elämässään ole muuta? Miksi pitää roikkua menneessä? Ja miksi säälitellä?
Mun mies soitteli näiltä "perhelomilta". "Voi vee kun se on taas vauhdissa. Mä tulen jo kotiin. Ai muka miten niin lapsen parhaaksi? Tässä mistään lapsesta oo kysymys. Se taas esittää ja on niin ollakseen. En jaksa! Tätä varten mä erosin siitä! Niin stanan itseriittoinen! Ja mutsi siinä mukana. Ei oo enää kun kaksi yötä ja sit mä olen kotona sun luona. Tottakai rakastan lasta, mutta jos mun pitää ton naisen kanssa viettää vielä yksikin loma niin se on yksinhultajuus hänelle. Stana se kiristää mua vieläkin lapsen parhaalla ja mutsi liehuu mukana. Joo, kyllä mä kestän. Mä rakastan sua. Ei tää oo mun arvoista elämää. Ei ollut liitossa eikä nyt. Siksi mä oon niin onnellinen susta, meistä. Pitää mennä. Se eukko skitsoo kun katonkin puhelinta."
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 06:23"]
Mun mies soitteli näiltä "perhelomilta". "Voi vee kun se on taas vauhdissa. Mä tulen jo kotiin. Ai muka miten niin lapsen parhaaksi? Tässä mistään lapsesta oo kysymys. Se taas esittää ja on niin ollakseen. En jaksa! Tätä varten mä erosin siitä! Niin stanan itseriittoinen! Ja mutsi siinä mukana. Ei oo enää kun kaksi yötä ja sit mä olen kotona sun luona. Tottakai rakastan lasta, mutta jos mun pitää ton naisen kanssa viettää vielä yksikin loma niin se on yksinhultajuus hänelle. Stana se kiristää mua vieläkin lapsen parhaalla ja mutsi liehuu mukana. Joo, kyllä mä kestän. Mä rakastan sua. Ei tää oo mun arvoista elämää. Ei ollut liitossa eikä nyt. Siksi mä oon niin onnellinen susta, meistä. Pitää mennä. Se eukko skitsoo kun katonkin puhelinta."
[/quote]Come again....maybe?
Minusta tilanne olisi ok, jos ap viettäisi aikaa lapsen ja ex-miehen suvun kanssa ilman exän läsnäoloa. Tilanteen tekee jokaiselle hyvin kiusalliseksi se, että ex-pari viettää aikaa suvun kanssa. Lisäksi nyxän kannalta tuollainen on kaikista kurjinta. Noin voi toimia, toki. Mutta mielestäni se on sopimatonta ja antaa ristiriitaisen vaikutelman. Ap antaa käytöksellään ja kirjoituksillaan kuvan ihmistyypistä, jolle nyt kaikki sattuu olemaan sallitua, kunhan itsellä on kivaa.
Millanen mies ei saa eksänsä kuriin ja pyörimästä sukulaisissaan nyksän paikalla. Kyllä se miehen asia olisi tehdä tilanne selväksi varsinkin jos eksä ei ymmärrä väistyä.
Vai surkuttaako sua ap itsesi tulevaisuus tuossa kuviossa? Siis ettet kuuluisi siihen enää. Miksei ex saisi rakentaa uutta ihmissuhdetta mukavan naisen kanssa. Sun on aika liidellä pois tuosta kuviosta. Anna isän ja lapsen viettää laadukasta aikaa keskenään.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:24"]
Sinä se et kuuluu enää joukkon. Paikallasi on uusi puoliso.
[/quote]
Missä nuo rajat kuulutetaan? Eihän tuommoisia keinotekoisia joukkoja ole pakollista pitää yllä jos kaikkien sydän sanoo toista. Voihan sitä olla kaverina vaikka bestiksen mummon kans jos siltä tuntuu. Ihan ihmeellistä joukkojen vetämistä.
Ole vaan riemuissasi ap, että sinun ja lapsesi elämään kuuluu vielä exän perhe. Lapselle tuo on hirvittävän tärkeää. Kyllä ne asiat sitten lutviintuu luontaisesti ajan kanssa. Kun ex alkaa ottaa uutta naistaan mukaan, niin se varmaan onnistuu ja ehkä voi olla, että sinua ei jossain vaiheessa pyydetä kaikkiin juttuihin jos nyxä on mustasukkainen tai asia on hänelle jotenkin hankala. Suotta säälit häntä.
mua surquttaa nyxän exä ja exän nyxä. tää ei oo ihquu tai ees wiksuu. miten mä qestän???
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 01:43"]
voi helvetti, kun pitää rauta langasta vääntää. Tuntuu paskalta, kun ajattelen tilannetta niin, että minusta tuntuisi pahalta jos joku minulle tärkeä valehtelisi tällaisen kuvion. Toivoisin, ettei näin tarvitse tehdä missään tilanteessa. Olen joo tosi pahoillani empaattisuuspuuskastani näin julkisesti. AP
[/quote]Aah, eli sinä pahoitat mielesi nyksäsi puolesta siitä, että oletat nyksälle valehdeltavan? Mistä tiedät, että hän ei tiedä tästä? Ja jos eksä valehtelee henkilölle, joka ei kuulu elämääsi, se haittaa sinua miksi? Taidat vain kiherrellä halusta paljastaa kuvio pahaa-aavistamattomalle.