surkuttaa exän nyx :(
mulla on mahtavat välit exän vanhempiin ja muuhun sukuun. Vietetään paljon aikaa yhdessä, nyt kun ovat Suomessa (asuvat ulkomailla) ja koska ovat vähän aikaa täällä, niin tietty haluavat viettää mahd. paljon aikaa rakkaitten kanssa. Nyt exälllä on uusi nainen. Tämä ei tiedä olleenkaan, että myös minä vietän viikko tolkulla aikaa suvun mökillä ja ollaan porukalla milloin missäkin. AIna kun puhelin soi, niin exä laukkaa nurkan taakse puhumaan. Surullista. Ymmärrän toki, että naisena olisi vaikea ottaa tilanne vastaan, mutta minun puolesta uusi nainen voisi liittyä mukaan. Uskon, että exä ei vaan uskalla kertoa minun läsnäolosta tms. Meillä on lapsi ja lähes koko kesä ollaan kuljettu porukalla kaikki nähtävyydet, jos kuvio selviää on exällä melkoisen paljon selvitettävää miksi valehtelee. haluan kuitenkin korostaa, ettei meillä ole yhtään mitään välillämme mistä pitäsisi kenenkään loukkaantua. Kurja juttu kaikkinensa. Huomaan kuitenkin, että tämä nainen on exälle tärkeä ja asia vaivaa häntä. Onkohan kuvio tuhoon tuomittu vai voiko tästä jotenkin saada toimivan setin?
Kyllä minustakin on fiksua että entinen puoliso "väistää" uuden tieltä, ei tarkoita etteikö voisi sen ex-suvunkin kanssa viettää aikaa jos välit ovat hyvät mutta ei kai sitä nyt jokaiselle perhelomalle ole pakko mukaan mennä? Jos mies kerta asuukin ulkomailla niin eikö ap voi noita aikoja olla oman sukunsa kanssa kun mies on suomessa perheensä luona? Koko muun ajan saa sitten viettää ihanan ex-anoppinsa kanssa. Tai jos ex on suomessa vaikka kaksi viikkoa niin voisiko ap mitenkään ajatella olevansa samalla mökkilomalla vain pari päivää ja olemalla poissa näyttää että antaa tilaa uudelle puolisolle?
Sinun sääliäsi se uusi puoliso varmaan vähiten kaipaa, hän on fiksu kun ei änge tutustumaan puolisonsa perheeseen tilanteessa jossa miehen ex häärää paikalla anopin kanssa liittoutuneena. Tekee sen omalla ajallaan ja ottaa oman paikkansa perheessä, ei ole sinun paikallesi edes tulossa.