Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on perjantai. Oletko selvinpäin ja vastaatko lapsista?

Vierailija
01.08.2014 |

Niin että onko sinulla tällä hetkellä lapsia hoidossa (omia tai perheen ulkopuolisia) ja oletko nauttinut alkoholia?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ihan cokis-linjalla ja vastaan lapsista. En ole absolutisti, mutta kyllä mun juomat alkoholiannokset/vuosi voi laskea yhden käden sormilla. Joinakin vuosina saattaa joutua ottamaan toisenkin käden sormet mukaan ;)

Vierailija
22/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvin päin, lapsi nukkuu ja mies yötöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänä olen kuten yleensäkin, mieskin on selvä ja alaikäinen lapsikin meillä täällä on. Normiperjantai-ilta siis.

Vierailija
24/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutisti, selvänä kotona miehen kanssa ja lapset nukkuvat. Lettuja :)

Vierailija
25/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, lapset hoidossa

Vierailija
26/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina selvinpäin kotona. Otamme ainoastaan viihteellä. Kotona saatetaan juoda vaik viinilasit jouluna et lapset näkee et vanhemmat voi joskus ottaa aikuisten juomaa ja mitään outoa ei tapahdu. Ei tulis mieleenkään olla hiprakassa kotona edes lasten mentyä nukkumaan. Mitä jos sattuu jotain, tarvii lähteä vaikka lääkäriin viemään lasta. Meillä 4 ipanaa 0-8v.

Vierailija
27/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin ollaan miehen kanssa molemmat. Lapset jo nukkumassa, mitään Dr. Pepperiä vahvempaa ei aiota nauttia.

Vierailija
28/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:15"]

Olen selvinpäin ja raskaana.

[/quote]

Olen selvinpäin ja raiskaana.

Vierailija
29/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon juonut päivän mittaan about 10 annosta. Kaikki muksut sängyissä. Vastaan lapsista tietenkin kun olen heidän äitinsä. Mies juo kolmatta. Ihan tavallinen vapaapäivä. Tissuttelen usein, kännejä vedän vain sitten yökerhoissa kun joku muu hoitaa muksut.

Vierailija
30/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut(!) kaksi kuivaa siideriä ja vastaan yksin 4-vuotiaastamme. Mies on kaverin polttareissa. Ovat siiderit vähän päähänkin nousseet, mutta jos jotain akuuttia hoidettavaa tulisi, pystyisin kyllä hoitamaan. Auton rattiin en lähtisi - koska ei ole korttia ja taksilla kantakaupungissa pääsee. :) 

Vierailija
31/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, imetän tässä vauvaani.

Vierailija
32/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v nukkuu, ajattelin korkata yhden lonkeron ja siirtyä blockfesteille (elikkä parvekkeelle istumaan, ei tarvi maksaa, rypeä ihmisten joukossa ja silti näkee sekä kuulee, tosin en kyllä maksaisikaan) 

Vierailija
33/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin, töihin lähdössä. Lapsen vein juuri hoitoon. 

Vierailija
34/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä, lapsi 5v

Vierailija
35/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman oluen juonut. Mies ihan selvä. Lapsi on jo yläasteikäinen, pelailee omassa huoneessaan.

Vierailija
36/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti tansseissa, mää umpiperussa koneella, kuvitteelliset lapset (3v, 1v), nukkumassa kuvitteellisessa yläkerrassa, jostain syystä olen aina kuvitellut nuoremman ty-töksi.

-Sharp Dressed Man-

eli

-SDM-

Vierailija
37/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauttinut alkoholia ja on lapsia kotona. Eihän tätä hulluutta muuten jaksa!

Vierailija
38/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänä kuten mieskin, neljä koululaista sängyissään lueskelemassa.

Joskus otetaan saunaoluet, mutta se ei tee meistä kyvyttömiä huolehtimaan lapsista. Muutaman kerran vuodessa käymme viihteellä, mutta usein erikseen esim.työpaikan jutuissa, eli toinen huolehtii kotona selvänä lapsista. Juhannuksena otettiin juhlissa useampi alkoholiannos kumpikin, mutta olisimme silti pystyneet vastaamaan lapsista myös erikoistilanteen tultua, ja seurueessa myös ajokuntoisia.

Vierailija
39/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat selviä ja kolme lasta kotona. Pitäisi mennä ärhentelemään isommat nukkumaan.

Vierailija
40/45 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin oleva vela. Mulla ei ole lemmikkejä. Minulla on mies, sekin vela. Jos ois se koirakin, sekin ois vela.